چسب آکواریوم سفید
67500 موجود
توضیح محصول: <p>چسب های سیلیکونی با خاصیت درزگیری، در انواع مختلفی موجود است که هر کدام کاربرد مخصوص و تعریف شده ای دارند. چسب آکواریوم سفید یکی از انواع چسب­‌های سیلیکونی که کاربرد زیادی در چسباندن قطعات شیشه، چوب و پلاستیک دارد. این <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%86%D8%B3%D8%A8" target="_blank" rel="nofollow">چسب </a>برای آب­‌بندی پنجره، درزگیری کاشی ها، وان حمام، روشویی و سرویس بهداشتی استفاده می شود.</p><h2>وجه تمایز چسب آکواریوم سفید با دیگر چسب‌های موجود در بازار</h2><p>چسب آکواریوم سفید مورد علاقه تعمیرکاران، صنعتگران و بسیاری از مشاغل دیگر است. دلیل اصلی محبوبیتش  مقاومت بالا، دوام و استحکام آن است. این محصول مانند <a href="https://familakala.com/%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85--%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C.html" target="_blank" rel="nofollow">چسب آکواریوم سیاه</a> با تمام سطوح دوست است، فرقی ندارد شیشه باشد یا پلاستیک، همه چیز را به خوبی به هم متصل می­کند. یکی از مهم­ترین ویژگی­ چسب سیلیکونی سفید، عایق بودن در برابر گرما و رطوبت است. این خصوصیت ممتاز برای آب­‌بندی، درزگیری و پر کردن شکستگی­‌ها منحصر به فرد است.</p><p> مقاومت بالا در برابر حرارت و تغییرات آب و هوایی از مزیت دیگر این محصول پرکاربرد و مفید است. استفاده از چسب آکواریوم سفید در تمام مناطق، چه گرمسیر چه سردسیر، گزینه‌­ی مناسبی است. دیوار نفوذ ناپذیری که این چسب در مقابل آب ایجاد می کند راه نفوذِ قطره های ریز آب را  مسدود می­کند و مراقب قدرتمندی برای وسایل و لوازم ارزشمند شما است. این محصول مفید عایق صوت نیز است، اشعه فرابنفش را از خود عبور نمی دهد و در برابر پرتوهایِ مضر نارسانا است. تغییرات شیمیایی و فیزیکی اثری بر گیرایی و چسبندگی اش ندارد و به سهولت و سادگی در دسترس همگان است.</p><h2> روش پاک کردن چسب آکواریوم از سطوح مختلف</h2><p> چسب آکواریوم سفید  به خاطر ساختارش که از اکسیژن و سیلیکون تشکیل شده است، به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد. گاهی لازم است تا 48 ساعت منتظر بمانید تا چسب خشک شود. اگر چسب بر روی دست و لباستان ریخت، قبل از خشک شدن با نایلون و پارچه آن را تمیز کنید. مطمئن باشید که این چسب با پلاستیک و پارچه واکنش نمی­دهد و آسیبی به شما نمی­رساند. اگر چسب روی یک سطح اشتباه ریخته و خشک شده بود باید از کاردک استفاده کنید. سرکه و استون به عنوان دو حلال مفید برای برداشتن چسب آکواریوم سفید از سطوح مختلف مفید است. البته  یک راه دیگر هم وجود دارد، گرم کردن با سشوار باعث شل شدن چسب می­شود و می­توانید به راحتی آن را جدا کنید.</p><p>خرید چسب آکواریوم سفید از شرکت معتبر پاراسیلیکو شما را از خرید چسب­ها‌ی دیگر بی­نیاز می­کند. این محصول چینی در فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا در دسترس شما است. شما می­توانید با اطمینان از کیفیت بالا و قیمت مناسب، این محصول را از دسته بندی یراق آلات و یراق کابینت و کمد انتخاب و خریداری کنید و از مزایای بی نظیرش بهره مند شوید.</p>
  • چسب آکواریوم سفید

چسب آکواریوم سفید یا همان چسب درزگیر، برای مصارف خانگی، صنعتی، تاسیساتی و ساختمانی مناسب است. چسب سیلکونی سفید، عایق رطوبت، حرارت و صوت بوده و در هر اقلیم و با هر شرایط آب و هوایی سازگار است.

سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

چسب های سیلیکونی با خاصیت درزگیری، در انواع مختلفی موجود است که هر کدام کاربرد مخصوص و تعریف شده ای دارند. چسب آکواریوم سفید یکی از انواع چسب­‌های سیلیکونی که کاربرد زیادی در چسباندن قطعات شیشه، چوب و پلاستیک دارد. این چسب برای آب­‌بندی پنجره، درزگیری کاشی ها، وان حمام، روشویی و سرویس بهداشتی استفاده می شود.

وجه تمایز چسب آکواریوم سفید با دیگر چسب‌های موجود در بازار

چسب آکواریوم سفید مورد علاقه تعمیرکاران، صنعتگران و بسیاری از مشاغل دیگر است. دلیل اصلی محبوبیتش  مقاومت بالا، دوام و استحکام آن است. این محصول مانند چسب آکواریوم سیاه با تمام سطوح دوست است، فرقی ندارد شیشه باشد یا پلاستیک، همه چیز را به خوبی به هم متصل می­کند. یکی از مهم­ترین ویژگی­ چسب سیلیکونی سفید، عایق بودن در برابر گرما و رطوبت است. این خصوصیت ممتاز برای آب­‌بندی، درزگیری و پر کردن شکستگی­‌ها منحصر به فرد است.

مقاومت بالا در برابر حرارت و تغییرات آب و هوایی از مزیت دیگر این محصول پرکاربرد و مفید است. استفاده از چسب آکواریوم سفید در تمام مناطق، چه گرمسیر چه سردسیر، گزینه‌­ی مناسبی است. دیوار نفوذ ناپذیری که این چسب در مقابل آب ایجاد می کند راه نفوذِ قطره های ریز آب را  مسدود می­کند و مراقب قدرتمندی برای وسایل و لوازم ارزشمند شما است. این محصول مفید عایق صوت نیز است، اشعه فرابنفش را از خود عبور نمی دهد و در برابر پرتوهایِ مضر نارسانا است. تغییرات شیمیایی و فیزیکی اثری بر گیرایی و چسبندگی اش ندارد و به سهولت و سادگی در دسترس همگان است.

 روش پاک کردن چسب آکواریوم از سطوح مختلف

 چسب آکواریوم سفید  به خاطر ساختارش که از اکسیژن و سیلیکون تشکیل شده است، به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد. گاهی لازم است تا 48 ساعت منتظر بمانید تا چسب خشک شود. اگر چسب بر روی دست و لباستان ریخت، قبل از خشک شدن با نایلون و پارچه آن را تمیز کنید. مطمئن باشید که این چسب با پلاستیک و پارچه واکنش نمی­دهد و آسیبی به شما نمی­رساند. اگر چسب روی یک سطح اشتباه ریخته و خشک شده بود باید از کاردک استفاده کنید. سرکه و استون به عنوان دو حلال مفید برای برداشتن چسب آکواریوم سفید از سطوح مختلف مفید است. البته  یک راه دیگر هم وجود دارد، گرم کردن با سشوار باعث شل شدن چسب می­شود و می­توانید به راحتی آن را جدا کنید.

خرید چسب آکواریوم سفید از شرکت معتبر پاراسیلیکو شما را از خرید چسب­ها‌ی دیگر بی­نیاز می­کند. این محصول چینی در فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا در دسترس شما است. شما می­توانید با اطمینان از کیفیت بالا و قیمت مناسب، این محصول را از دسته بندی یراق آلات و یراق کابینت و کمد انتخاب و خریداری کنید و از مزایای بی نظیرش بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا چسب آکواریوم سفید
شرکت سازنده پاراسیلیکو
ساخت چین
نوع کالا چسب آکواریوم سفید
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
سایز -
حجم -
کاربرد چسباندن اتواع قطعات شیشه ای چوبی و پلاستیکی
تعداد در کارتن 12 تایی
زمان خشک شدن تا 48 ساعت

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
Ali

سلام قیمت عمده چنده ؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

مهران شرقی نژاد ایلخچی

سلام وزنش چقدره؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام وزن این چسب ها معمولا بین 250 تا 300 میلی‌گرم متفاوت است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه