مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین
میز اتوی ریلی  داخل کمد B2152
نصب رایگان

کمدهای دیواری که در خانه‌های امروزی نصب می‌شوند هرگز به ‌اندازه کافی، بزرگ و جادار نیستند. همین امر هم سبب ایجاد آشفتگی در چیدمان لوازم، البسه و غیره در کمدهای دیواری می‌شود. آشفتگی و نامنظم بودن لوازم کمد دیواری باعث می‌شود تا مدت ‌زمان زیادی را برای پیدا کردن وسیله دلخواهتان صرف کنید و این عمل به ‌مرور زمان به کاری خسته‌کننده برایتان تبدیل می‌شود. اما خبر خوب اینجا است که در حال حاضر با وجود طیف گسترده تجهیزات داخل کمد دیواری می‌توانید ذخیره‌سازی لوازم در کمد دیواری خود را تسهیل کرده و فضا را تا حد امکان بهینه کنید. تجهیزات داخل کمد از قبیل قفسه‌ها، میله‌ها، کشوها، چوب ‌لباسی و سطل‌های نگهداری مختلف به شما این امکان را می‌دهند که اشیا و لباس‌های مورد نظرتان را در کمد به ‌صورتی مرتب، منظم و یکدست بچینید.

در این میان فامیلاکالا به ‌عنوان یک‌ فروشگاه آنلاین و معتبر، طیف گسترده‌ای از تجهیزات داخل کمد لباس و کمد دیواری، تجهیزات کابینت، انواع مختلف اکسسوری و نظم‌ دهنده، تجهیزات ریلی و کشویی اتاق و غیره را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از این رو شما می‌توانید کاربردی‌ترین لوازم جانبی و اکسسوری های دلخواهتان را متناسب با استفاده و عملکرد چیزی که ذخیره می‌کنید، از این فروشگاه تهیه کنید. برای آگاهی بیشتر در زمینه، تنها کافی است تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نظم ‌دهنده کمد دیواری چیست؟

چیدمان داخلی خوب، یک کمد دیواری و اتاق رختکن را به فضایی ایده آل تبدیل می‌کند. مشروط بر اینکه لوازم جانبی و تجهیزات کابینت مناسب را برای این کار پیدا کنید.

همانطور که می‌دانید امروزه لوازم جانبی و لوازم داخل کمد دیواری، طیف گسترده‌ای از وسایل و تجهیزات از قبیل کشو، چوب ‌لباسی، رگال، قفسه، سبد، باکس، شلف، جاکفشی و غیره را شامل می‌شوند. محصولاتی که از نظر جنس، ابعاد و طبقات متنوع هستند و به علت نحوه عملکرد و فضای متمایزشان، امکان چیدمان مرتب و منظم وسایل و البسه موجود در کمد از قبیل لباس، رختخواب، کفش و غیره را به شما می‌دهند. در واقع این لوازم، زندگی روزمره و همچنین پیدا کردن وسایل مورد نیازتان را تا حد امکان برای شما آسان‌تر می‌کنند.

تقسیم ‌بندی انواع نظم‌ دهنده کمد دیواری

ساماندهی کمدهای کوچک اغلب برای خانه‌هایی که فضای ذخیره ‌سازی کافی ندارند، مفید است. چرا که با ساماندهی یک کمد کوچک، فضای ذخیره‌سازی اضافی به دست می‌آورید و به احتمال زیاد، اقلامی مانند لباس، ابزار یا اسناد موجود در آن‌ها را راحت‌تر پیدا می‌کنید.

تجهیزات داخل کمد دیواری می‌توانند انواع شلف داخل کمد دیواری، میله داخل کمد دیواری، سبد لباس داخل کمد دیواری، کشو داخل کمد و رگال لباس داخل کمد را در بربگیرند. همچنین سازمان دهنده درهای آویزان، میله‌های لباس اضافی، قفسه‌های روی ‌هم و کیف‌های حمل‌ و نقل هم در این دسته بندی قرار می‌گیرند.

با این حال بد نیست بدانید که انواع تجهیزات داخل کمد اتاق‌ خواب را می‌توان بر اساس شکل، محل قرارگیری و دیگر عواملی که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم، تقسیم‌ بندی کرد:

  •  ابعاد: تجهیزات و وسایل داخل کمد دیواری عموماً دارای اندازه کوچک، متوسط و بزرگ هستند که این امر امکان استفاده از این تجهیزات را در اغلب کمدها با داشتن هر سایز و ابعادی امکان ‌پذیر می‌کند.

  • جنس: تجهیزات داخل کمد دیواری می‌توانند از جنس‌های مختلفی نظیر چوب، استیل، پلاستیک، پارچه، ام دی اف و غیره باشند.

  • کاربرد: نظم ‌دهنده‌ها و تجهیزات داخل کمد اتاق، بر اساس کاربرد و وسیله‌ای که مرتب و نظم دهی می‌کنند، به نظم دهنده‌های البسه، شلوار ( آویز جای شلوار)، جواهرات ( باکس جواهرات)، کراوات، کفش ( جاکفشی) و غیره تقسیم ‌بندی می‌شوند.

  • مکانیزم عملکرد: بر اساس عملکرد، تجهیزات و وسایل داخل کمد به انواع تجهیزات ریلی و کشویی، تجهیزات داخل کمد اتوماتیک و تجهیزات رگلاژ آرام تقسیم می‌شوند.

آشنایی با محبوب‌ترین تجهیزات داخل کمد لباس

از محبوب‌ترین اکسسوری و تجهیزات داخل کمد می‌توان به چوب ‌لباسی، میله، باکس جواهرات، کشوهای ریلی لباس و جا شلواری، شلف و باکس‌های نظم ‌دهنده اشاره کرد. کاربرد برخی از این لوازم به شرح زیر است.

  • جاکفشی: برای نگهداری صحیح کفش‌ها داشتن جاکفشی ضروری است. باکس کفش یا قفسه کفش کمد دیواری دارای اشکال مختلفی نظیر سبدی، کشوهای چوبی، ام دی اف و فلزی است. این اکسسوری جانبی را می‌توان پشت درها یا در کشوها پنهان کرد و یا حتی در پشت ویترین‌های شیشه‌ای زیبا نمایش داد.

  •  آویز شلوار، رگال لباس و کیف: اگر می‌خواهید لباس‌هایتان را بدون چروک نگه ‌دارید، آویز شلوار یا رگال لباس یک لوازم جانبی ضروری است. این اکسسوری کمد دیواری، نسخه‌های مختلفی نظیر دوبل یا قاب‌ دار دارد.

خرید آنلاین انواع تجهیزات داخل کمد از بهترین برندها در فامیلاکالا

امروزه شرکت‌های ایرانی و خارجی گوناگونی نظیر شرکت‌های ملونی، یونی هوپر، فانتونی و غیره به تولید انواع مختلف تجهیزات داخل کمد دیواری و تجهیزات داخل کمد لباس می‌پردازند. محصولاتی که وسایل داخل کمد نوزاد، وسایل داخل کمد عروس، داخل کمد دخترانه، شلف و جاکفشی داخل کمد دیواری، باکس و کشو داخل کمد دیواری را در برمی‌گیرند. از این رو فامیلاکالا به‌ عنوان یک فروشگاه معتبر آنلاین، طیف گسترده‌ای از تجهیزات داخل کمد و اکسسوری های نظم ‌دهنده را با ذکر تمام مشخصات آنها از قبیل تعداد طبقه، جنس، نحوه عملکرد و غیره، با قیمت‌های مقرون ‌به ‌صرفه و مناسب به مشتریان خود ارائه می‌کند. بر همین اساس شما نیز می‌توانید کالای مورد نظر و دلخواهتان را به ‌صورت آنلاین از این فروشگاه، خریداری کرده و آن را با گذشت مدت ‌زمان کوتاهی درب منزلتان در سراسر کشور تحویل بگیرید.

سوالات متداول تجهیزات کمد دیواری و اتاق خواب

چه ویژگی باعث انتخاب آویز شلوار فریم دار توسط خریداران شده است؟
در قسمت انتهایی این آویز‌های شلوار، یک انحنایی به سمت بالا وجود دارد که مانع افتادن شلوار‌ها از روی آن می‌شود. به ویژه این محصولات به کمد شما نظم و ترتیب داده و از شلوغی آن جلوگیری می‌کنند.

چرا در رگال‌های آویز لباس، برآمدگی‌هایی وجود دارد؟
این برآمدگی‌ها، برای نگه‌ داشتن آویز‌ها در این محصولات ایجاد شده است.

وجود ریل‌های ساچمه‌ای آرام‌بند چه تأثیری بر عملکرد سبد‌های حصیری لباس دارد؟
وجود این ریل‌ها باعث می‌شود تا فرایند باز و بسته شدن سبد‌های حصیری به ‌آسانی صورت بگیرد.

چگونه می‌توان جاکفشی ریلی را در کمد نصب کرد؟
برای نصب این نوع جاکفشی‌ها فقط لازم است که ریل‌ها را با پیچ، به کف کمد متصل نمایید و آن را به‌ صورت کشویی به بیرون بکشید.

در انتخاب یک سبد مشبک ریل پهلو به چه چیزی باید توجه کرد؟
سبد‌های مشبک ریل پهلو به ‌صورت توکار نصب می‌شوند. لذا اندازه آنها باید متناسب با ابعاد مکانی باشد که قرار است در آنجا نصب شوند.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم