گونیا کمدی کروم متوسط سفید 18*27 سانت
49400 موجود
توضیح محصول: <p>برای داشتن طبقه یا باکس مناسبی که بتوانید اشیاء ارزشمند خود را روی آن قرار دهید، حتماً لازم نیست به فروشگاه های مختلف مراجعه و هزینه­‌ی زیادی صرف کنید. می­توانید خودتان آستین بالا بزنید و مشغول شوید. خیلی ساده است یک صفحه چوبی در ابعادی که نیاز دارید، به اضافه 2 یا 3 عدد <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D8%A8%D9%8A%D9%86%D8%AA%D9%8A-" target="_blank" rel="nofollow">گونیا </a>کمدی با سایز مناسب تهیه کنید.</p><h2>از گونیا کمدی کروم متوسط سفید در کجا استفاده می‌شود؟</h2><p><!--StartFragment-->برای ساخت طبقه دیواری، ابتدا باید مکانی که مایلید طبقه در آنجا نصب شود را مشخص کنید، سپس با استفاده از گونیا کمدی کروم متوسط سفید 18*27 سانت، صفحه را به دیوار متصل کنید. به خاطر داشته باشید که صفحات چوبی سفید برای این کار مناسب‌­تر هستند چون هم­خوانی بهتری با رنگ سفید گونیا دارد به علاوه این رنگ بهتر با سایر اجزای خانه هماهنگ می­شود. به همین راحتی، صاحب یک قفسه مفید یا یک باکس دیواری ارزشمند شدید که کاربری­‌های بی­شماری برایتان دارد.این باکس ها برای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل هم مفید است.<!--EndFragment--></p><p>گونیا کمدی 18*27 سانت معروف به گونیای کروم، بیشتر برای فضاهای خارج از کابینت مورد استفاده قرار می­گیرد. بیشترین میزان مصرف این گونیا برای اتصال طبقات به دیوار است. شیارهایی که پشت گونیا تعبیه شده باعث می­شود اتصال قوی­تری میان طبقه و دیوار برقرار شود و در نتیجه طبقه‌­ی محکم­تری در اختیار داشته باشیم.</p><h2>مشخصات فنی و ابعاد گونیا کمدی </h2><p>گونیای کمدی کروم متوسط، در ابعاد 18 در 27 سانتی­متر و به رنگ سفید در بازار موجود است. <!--StartFragment-->این گونیا به شکل زاویه قائمه و دارای سه سوراخ برای پیچ در قسمت بدنه و سه سوراخ پیچ برای اتصال به دیوار است. <!--EndFragment-->در ساخت این محصول از فلز با ضخامت یک میل استفاده شده است. این محصول ساخت کشور چین است و با جنس مقاومی که دارد، اتصالی قوی میان طبقه و دیوار ایجاد می­کند.</p><p>از مزایای این گونیا علاوه بر مقاومت بالا می‌­توان به تناسب آن با عرض طبقات اشاره کرد. هر چه طول طبقه ای که می­خواهید به دیوار نصب کنید بزرگ­تر باشد، می­توانید تعداد بیشتری از این گونیا را مصرف کنید. برای خرید محصول همین حالا وارد فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا شوید و گونیا کمدی کروم بزرگ سفید را از دسته <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلات کابینت و کمد</a> انتخاب کرده و با قیمت مناسب آن را خریداری کنید.</p>
  • گونیا کمدی کروم متوسط سفید 18*27 سانت

گونیا کمدی کروم متوسط سفید 18*27 سانت

سایزبندی کالا: 180*270 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
49,400 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

برای داشتن طبقه یا باکس مناسبی که بتوانید اشیاء ارزشمند خود را روی آن قرار دهید، حتماً لازم نیست به فروشگاه های مختلف مراجعه و هزینه­‌ی زیادی صرف کنید. می­توانید خودتان آستین بالا بزنید و مشغول شوید. خیلی ساده است یک صفحه چوبی در ابعادی که نیاز دارید، به اضافه 2 یا 3 عدد گونیا کمدی با سایز مناسب تهیه کنید.

از گونیا کمدی کروم متوسط سفید در کجا استفاده می‌شود؟

برای ساخت طبقه دیواری، ابتدا باید مکانی که مایلید طبقه در آنجا نصب شود را مشخص کنید، سپس با استفاده از گونیا کمدی کروم متوسط سفید 18*27 سانت، صفحه را به دیوار متصل کنید. به خاطر داشته باشید که صفحات چوبی سفید برای این کار مناسب‌­تر هستند چون هم­خوانی بهتری با رنگ سفید گونیا دارد به علاوه این رنگ بهتر با سایر اجزای خانه هماهنگ می­شود. به همین راحتی، صاحب یک قفسه مفید یا یک باکس دیواری ارزشمند شدید که کاربری­‌های بی­شماری برایتان دارد.این باکس ها برای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل هم مفید است.

گونیا کمدی 18*27 سانت معروف به گونیای کروم، بیشتر برای فضاهای خارج از کابینت مورد استفاده قرار می­گیرد. بیشترین میزان مصرف این گونیا برای اتصال طبقات به دیوار است. شیارهایی که پشت گونیا تعبیه شده باعث می­شود اتصال قوی­تری میان طبقه و دیوار برقرار شود و در نتیجه طبقه‌­ی محکم­تری در اختیار داشته باشیم.

مشخصات فنی و ابعاد گونیا کمدی 

گونیای کمدی کروم متوسط، در ابعاد 18 در 27 سانتی­متر و به رنگ سفید در بازار موجود است. این گونیا به شکل زاویه قائمه و دارای سه سوراخ برای پیچ در قسمت بدنه و سه سوراخ پیچ برای اتصال به دیوار است. در ساخت این محصول از فلز با ضخامت یک میل استفاده شده است. این محصول ساخت کشور چین است و با جنس مقاومی که دارد، اتصالی قوی میان طبقه و دیوار ایجاد می­کند.

از مزایای این گونیا علاوه بر مقاومت بالا می‌­توان به تناسب آن با عرض طبقات اشاره کرد. هر چه طول طبقه ای که می­خواهید به دیوار نصب کنید بزرگ­تر باشد، می­توانید تعداد بیشتری از این گونیا را مصرف کنید. برای خرید محصول همین حالا وارد فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا شوید و گونیا کمدی کروم بزرگ سفید را از دسته یراق آلات کابینت و کمد انتخاب کرده و با قیمت مناسب آن را خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کمدی کروم متوسط سفید 18*27 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع کاربرد داخل کابینتی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 180*270 میلیمتر
رنگ سفید
جنس فلزی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا تسمه ای سفید 18 سانت در فروشگاه فامیلاکالا



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه