مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

همه ما کم و بیش می‌دانیم که برای نصب لوله داخل کمد دیواری یا بر روی دیوار آشپزخانه بدون شک به پایه لوله نیاز داریم. از سوی دیگر شاید با انواع لوله نظیر لوله استیل، پلیمری و پلاستیکی موجود در بازار آشنا باشیم. اما آیا در مورد کاربردهای آنها هم چیزی می‌دانیم؟ جالب است بدانید انواع لوله کاربردهای مختلفی دارند و برای نصب لوله از یراق‌آلات مخصوصی همچون استکانی لوله، زیر سری لوله، چپوقی لوله و فلنچ استفاده می‌کنند. در ادامه این مطلب از فامیلاکالا به جزئیات بیشتری در رابطه با لوله ها می‌پردازیم و شما را بیشتر با آنها آشنا می‌کنیم.

مزایای خرید لوله و پایه لوله

امروزه با کوچک‌تر شدن خانه‌ها، کمد دیواری بهترین گزینه برای نظم دادن به لباس‌ها محسوب می‌شود. کمد دیواری نه تنها مورد مناسبی برای نگهداری از لباس، کیف، کفش و غیره است، بلکه نقشی اساسی در زیبایی دکوراسیون و نظم بخشیدن به محیط دارد. از سوی دیگر تجهیزات مختلفی از قبیل جا کفشی، رگال و غیره جهت استفاده صحیح از کمد دیواری تولید می‌شوند. در این بین پایه لوله رگال یکی از یراق‌آلات ضروری برای نصب برخی از این تجهیزات است.

همینطور که می‌دانید برای آویزان کردن لباس‌ها درون کمد، ما به رگال چوبی، پلاستیکی یا فلزی نیاز داریم. اما این رگال یا لوله آویز لباس باید به کمک زیر سری در کمد نصب شود. به این ترتیب که زیر سری‌ها در دو طرف دیواره کمد نصب می‌شوند و لوله متناسب با قطر زیرسری درون آنها جای داده می‌شود تا لوله، محل مناسبی برای آویز لباس باشد. گفتنی است این محصولات که برای نظم دادن به کمد و کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرند، با استفاده از دو عدد پیچ به راحتی در مکان دلخواه نصب می‌شوند.

ویژگی‌های لوله و پایه لوله

همانطور که گفتیم پایه‌ها و سری لوله‌ها از انواع یراق‌آلاتی هستند که نقش نگهدارنده وسایل مختلف را برعهده دارند. سری لوله‌ها نیز به منظور محافظت از محل خروج لوله از خرطومی به کار برده می‌شوند. از سوی دیگر شما با استفاده از انواع سری لوله می‌توانید از تغییر قطر لوله در محل برش جلوگیری کنید. به عبارتی دیگر می‌توان گفت سر لوله‌ها می‌توانند استحکام لوله در محل اتصال را افزایش دهند. همچنین برای قرار دادن لوله‌های جا لباسی در کمد، از این یراق استفاده می‌شود.

استفاده از سر لوله از زمانی رایج شد که متوجه شدیم این محصول توانایی جلوگیری از باز شدن گام لوله در محل یا مقطع برش را دارد. در این میان پایه‌ها نیز به شکل‌های مختلف کوتاه، بلند، رگلاژی باز، رگلاژی بسته و غیره روانه بازار می‌شوند. لازم است بدانید این نوع از یراق‌آلات به طور معمول در فواصل معینی در طول لوله نصب می‌شوند تا لوله های بلند، در اثر تحمل وزن و نداشتن تکیه گاه، خم نشوند.

برندهای برتر تولیدکننده لوله و پایه لوله

امروزه برندها و کارخانه‌های بسیاری در ایران و سراسر دنیا به تولید انواع سری‌های لوله و پایه‌های لوله می‌پردازند. در ادامه به برترین تولیدکنندگان انواع پایه لوله و لوله اشاره خواهیم کرد. یکی از این برندها نیوفلکس است که یکی از برترین برندهایی است که به تولید انواع لوله و اتصالت لوله مشغول است. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند. بلوم نیز یکی دیگر از شرکت‌های محبوب و معتبری است که به تولید انواع لوله و پایه لوله می‌پردازد. محصولات تولید شده توسط این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و با توجه به استانداردهای لازم تولید می‌شوند. سه‌آ، جهان استیل و M H H نیز از دیگر برندهای مطرح در این زمینه هستند که محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کنند.

خرید اینترنتی لوله و پایه لوله در فامیلا‌کالا

برای خرید اینترنتی انواع لوله و پایه لوله می‌توانید به وب سایت فامیلا‌کالا مراجعه کنید. با این حال بهتر است پیش از اینکه سفارش خود را نهایی کنید، به برخی از نکات مهم توجه نمایید. مثلاً در خرید لوله به طول کالا (متناسب با مکان محل نصب) و جنس (در آشپزخانه حتماً در برابر رطوبت و گرما مقاوم باشد) توجه ویژه‌ای داشته باشید. همچنین پایه‌ لوله را با توجه به نوع کاربرد (مثلا نصب میله آویز داخل کمد یا دکوراسیون داخلی)، جنس (پلاستیکی یا فلزی)، رنگ (کرم، کروم براق و ساتن) و ابعادِ آن انتخاب کنید. در پایان ناگفته نماند که فامیلا‌کالا همه این انتخاب‌ها را پیش روی شما گذاشته است. از این رو تنها کافی است، محصول دلخواهتان را در این فروشگاه اینترنتی جستجو نمایید و آن را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

سوالات متداول لوله و پایه لوله

پایه‌های کابینت از نظر جنس به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند؟
پایه‌های کابینت را می‌توانیم از نظر جنس و مواد تشکیل‌دهنده به انواع پایه‌های استیل، پایه‌های پلاستیکی، پایه‌های آلومینیومی، پایه‌های فولادی، پایه‌های چوبی، پایه‌های شیشه‌ای و غیره تقسیم کنیم.

علت اصلی انتخاب پایه کابینت چیست؟
تراز نمودن کابینت‌ها در سطوح غیر مسطح و جلوگیری از فرسودگی آنها ازجمله دلایل استفاده مشتریان از این محصولات است.

چه نوع پایه‌ای برای کابینت مناسب‌تر است؟
در انتخاب نوع پایه کابینت، ابتدا باید به وزن و سنگینی کابینت‌ها توجه کرد و سپس پایه‌ای را تهیه کرد که بتواند وزن محاسبه شده احتمالی را تحمل کند.

چگونه می‌توان یک ‌پایه کابینت را نصب کرد؟
در ابتدا باید قسمت کفی را به ‌وسیله چند پیچ به بخش زیرین کابینت وصل کنید و پس ‌از آن پایه‌های کابینت را به آن کفی متصل نمایید و سپس کابینت را در محل مورد نظر قرار دهید.

چگونه می‌توان ارتفاع پایه کابینت را تنظیم کرد؟
در پایه‌های کابینت، پیچ تنظیم شونده‌ای وجود دارد که به کمک آن می‌توان ارتفاع پایه را تنظیم کرد.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم