مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

در سالهای اخیر مدرن شدن سبک زندگی‌ها و نیاز به امنیت بیشتر سبب شده است تا انواع مختلف دستگیره پنجره، روانه بازار شود. همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده ساختمان‌، پنجره است که وظیفه تامین نور، گرما، تهویه هوا و همچنین زیبایی در محیط را بر عهده دارد. از این رو وجود یک دستگیره با کیفیت و زیبا می‌تواند موجب بهبود کارایی پنجره و زیبایی بیشتر محیط اطراف شما شود. با همه اینها دستگیره‌های پنجره در انواع مختلفی در بازار موجود هستند، بنابراین فهمیدن اینکه کدام سبک دستگیره برای پنجره شما کاربردی تر است، ممکن است کمی دشوار باشد.

بر این اساس بهتر است قبل از خرید یک دستگیره پنجره خوب اطلاعاتی را در خصوص این محصول جمع‌آوری کنید تا بتوانید یک خرید دقیق و مناسب داشته باشید. چرا که انتخاب اشتباه دستگیره پنجره می‌تواند موجب خراب شدن پنجره شما شود و ظاهر زیبای آن را از بین ببرد. در ادامه این مطلب از فامیلاکالا به بررسی انواع دستگیره پنجره، نوع دستگیره، جنس دستگیره و مدل‌های مختلف آن می‌پردازیم.

مزایای خرید دستگیره پنجره

یکی از اصلی‌ترین یراق آلات موجود در ساختار یک پنجره، دستگیره‌های پنجره هستند. این محصولات برای انواع پنجره‌های دوجداره یا آهنی ساخته می‌شوند و بسته به نوع پنجره می‌توانند ساده یا فنردار باشند. جالب است بدانید انواع دستگیره‌های پنجره اغلب از آلیاژ زاماک ساخته می‌شوند و از برخی از آ‌نها برای نصب بر روی درب بالکن نیز استفاده می‌شود. نکته قابل توجه دیگر این است که امروزه بدنه این محصولات دیگر ساده نیستند و با رنگ‌های متنوعی همچون کروم، نقره‌ای، طلایی، زیتونی و غیره به بازار عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های ظاهری دستگیره پنجره

پس از انتخاب سبک‌های مختلف پنجره، آشنایی با دستگیره پنجره مناسب نیز ضروری است. چرا که اگر نوع دستگیره پنجره را درست انتخاب نکنید، کل سیستم پنجره خود را تحت تاثیر قرار خواهید داد. در حالت کلی انواع دستگیره پنجره به صورت روکار یا توکار وجود دارند. دستگیره روکار هما‌نطور که از اسمش مشخص است، بر روی پنجره نصب می‌شود. با این حال دستگیره توکار همراه با قفل‌های مخصوص پنجره استفاده می‌شود و در داخل پنجره قرار می‌گیرد.

موضوع مهم بعدی جنس دستگیره پنجره است. در حالت کلی همه‌ مدل‌های دستگیره پنجره دارای جنس‌های آهنی، آلومینیومی، سربی (زاماک) و برنجی هستند. اما بهترین جنس دستگیره پنجره زاماک و برنجی است و پس از آن می‌توان دستگیره‌های آلومینیومی و آهنی را در رتبه‌های بعدی قرار داد. البته توجه داشته باشید که قیمت دستگیره پنجره برنجی و زاماک کمی بالاتر از دستگیره‌های آهنی و آلومینیومی ا‌ست.

نکته‌ حائز اهمیت دیگری که وجود دارد، این است که دستگیره پنجره برنجی و زاماک دارای رنگبندی‌های مختلفی هستند. چرا که می‌توان بر روی این دستگیره‌ها آبکاری انجام داد. اما دیگر دستگیره‌های پنجره که آلومینیومی و آهنی هستند، معمولاً رنگبندی خاصی ندارند و اغلب به صورت نقره‌ای در بازار موجود هستند.

برترین برندهای تولید کننده دستگیره پنجره

در حال حاضر شرکت‌های متعددی در تمامی نقاط کشور مشغول به تولید انواع دستگیره پنجره هستند که هر کدام از آنها محصولاتی با کیفیت متفاوت را روانه بازار می‌کنند. از این رو انتخاب بهترین دستگیره پنجره برای هر فرد، وابسته به نیاز و ویژگی‌های مورد نظر خریدار و مصرف کننده آن است. با همه اینها یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید دستگیره پنجره، پنجره سازان است. این برند یکی از بهترین تولیدکنندگان یراق آلات پنجره است که از یراق آلات وی اچ اس در تولیدات خود استفاده می‌کند. از دیگر برندهای فعال در این حوزه می‌توان به برند کارا نوین، برند سان تردگروپ، برند آتیه صنعت، برند آلوین و غیره نیز اشاره کرد.

خرید اینترنتی انواع دستگیره پنجره در فامیلا‌ کالا

فروشگاه فامیلا کالا در تلاش است تا بهترین قیمت دستگیره پنجره را در کنار کیفیت بالا و مناسبِ محصول، به شما ارائه دهد. از این رو ما در کنار این قیمت مناسب، ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا را نیز همراه با محصول به شما ارائه خواهیم داد. این موارد از ارکان اصلی محصولات مختلف از جمله دستگیره‌های پنجره فامیلا کالا هستند که به شما اطمینان می‌دهند، خریدی مطمئن و ایده آل را تجربه می‌کنید. به همین دلیل اگر به دنبال یک خرید اینترنتی آسان و امن هستید، می‌توانید انواع یراق آلات مورد نیاز خود را از طریق سایت فامیلاکالا خریداری کنید.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم