دستگیره پنجره آهنی الوند شیاردار ساتن
170000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">دستگیره پنجره آهنی الوند از جمله دستگیره های ساخت ایران است که با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب روانه بازار می‌شود. این دستگیره از فلز ساخته شده و طرحی ویژه دارد که موجب می‌شود این محصول به راحتی با انواع فضاهای مدرن هماهنگ شود. همانطور که از نام این نوع کالا مشخص است دستگیره الوند برای نصب بر روی پنجره های آهنی طراحی شده است و به راحتی و با استفاده از چند پیچ به این نوع پنجره ها متصل می‌شود.</p><p style="text-align: justify;"> نکته قابل توجه ای که در خصوص دستگیره پنجره آهنی الوند وجود دارد این است که این نوع دستگیره همانند دیگر محصول این شرکت یعنی (دستگیره پنجره زیتونی الوند اشکی)، به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن تنها مختص به پنجره ها نبوده و از این کالا می‌توان بر روی انواع درب بازشو نظیر درب آهنی تراس یا پاسیو نیز بهره گرفت. به عبارت دیگر انواع دستگیره های الوند بر روی درب هایی با جام های شیشه ای که برای جداسازی دو فضا در داخل و بیرون از منزل به کار گرفته می‌شوند، قابل نصب است.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>ویژگی های ظاهری و ابعاد دستگیره پنجره آهنی الوند</strong></h2><p style="text-align: justify;"> بدنه دستگیره پنجره الوند همانند (دستگیره پنجره فنر دار) از دو بخش مجزا تشکیل شده است. با این نفاوت که دستگیره فنر دار ساختار ساده تری دارد و دستگیره الوند از طراحی ویژه تری برخوردار است. پایه ثابت این نوع دستگیره نیز همانند سایر دستگیره های موجود در بازار از زائده ای کوچک برخوردار است که از آن برای قفل کردن دستگیره استفاده می‌شود. این پایه 52 میلی متر طول دارد و با استفاده از دو پیچ به چهارچوب درب یا پنجره مورد نظر متصل می‌شود.</p><p style="text-align: justify;"> اهرم دستگیره به عنوان بخش دوم بر روی پایه ای به طول 50 میلی متر سوار شده است. این پایه نیز با استفاده از دو پیچ که در فاصله 40 میلی متری از هم قرار گرفته اند، بر روی لنگه بازشوی پنجره نصب می‌شود. زبانه متصل شده به این پایه 25 میلی متر طول دارد و در زاویه 90 درجه نصب به اهرم دستگیره قرار گرفته است. این اهرم 90 میلی متری با استفاده از یک پین به بدنه اصلی متصل شده است و به شیاری نسبتاً عمیق مزین شده که نوعی طراحی در ظاهر کار به شمار می‌آید.</p><h3 style="text-align: justify;"><strong>کاربرد دستگیره پنجره آهنی الوند مدل شیاردار</strong></h3><p style="text-align: justify;"> همانطور که گفتیم دستگیره پنجره آهنی الوند قابلیت نصب بر روی انواع پنجره یا درب آهنی را دارد که این کار به سادگی و توسط شخص خریدار نیز امکان پذیر است. همچنین کاربری محصول نیز بسیار ساده است از این رو پس از نصب هر دو تکه دستگیره، تنها کافی است اهرم پنجره را در حدود 90 درجه حرکت داده و زبانه را از پایه آزاد و پنجره را باز نمایید. برای بستن درب مورد نظر نیز می‌توانید دو لنگه کار را به صورت کیپ در کنار هم قرار داده و سپس با حرکت دادن اهرم به طرف مخالف زبانه را در پایه گیر انداخته و دستگیره را قفل کنید. </p>
  • دستگیره پنجره آهنی الوند شیاردار ساتن

دستگیره پنجره آهنی الوند شیاردار ساتن

سایزبندی کالا: 90*50 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
170,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
الوند
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

دستگیره پنجره آهنی الوند از جمله دستگیره های ساخت ایران است که با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب روانه بازار می‌شود. این دستگیره از فلز ساخته شده و طرحی ویژه دارد که موجب می‌شود این محصول به راحتی با انواع فضاهای مدرن هماهنگ شود. همانطور که از نام این نوع کالا مشخص است دستگیره الوند برای نصب بر روی پنجره های آهنی طراحی شده است و به راحتی و با استفاده از چند پیچ به این نوع پنجره ها متصل می‌شود.

نکته قابل توجه ای که در خصوص دستگیره پنجره آهنی الوند وجود دارد این است که این نوع دستگیره همانند دیگر محصول این شرکت یعنی (دستگیره پنجره زیتونی الوند اشکی)، به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن تنها مختص به پنجره ها نبوده و از این کالا می‌توان بر روی انواع درب بازشو نظیر درب آهنی تراس یا پاسیو نیز بهره گرفت. به عبارت دیگر انواع دستگیره های الوند بر روی درب هایی با جام های شیشه ای که برای جداسازی دو فضا در داخل و بیرون از منزل به کار گرفته می‌شوند، قابل نصب است.

ویژگی های ظاهری و ابعاد دستگیره پنجره آهنی الوند

بدنه دستگیره پنجره الوند همانند (دستگیره پنجره فنر دار) از دو بخش مجزا تشکیل شده است. با این نفاوت که دستگیره فنر دار ساختار ساده تری دارد و دستگیره الوند از طراحی ویژه تری برخوردار است. پایه ثابت این نوع دستگیره نیز همانند سایر دستگیره های موجود در بازار از زائده ای کوچک برخوردار است که از آن برای قفل کردن دستگیره استفاده می‌شود. این پایه 52 میلی متر طول دارد و با استفاده از دو پیچ به چهارچوب درب یا پنجره مورد نظر متصل می‌شود.

اهرم دستگیره به عنوان بخش دوم بر روی پایه ای به طول 50 میلی متر سوار شده است. این پایه نیز با استفاده از دو پیچ که در فاصله 40 میلی متری از هم قرار گرفته اند، بر روی لنگه بازشوی پنجره نصب می‌شود. زبانه متصل شده به این پایه 25 میلی متر طول دارد و در زاویه 90 درجه نصب به اهرم دستگیره قرار گرفته است. این اهرم 90 میلی متری با استفاده از یک پین به بدنه اصلی متصل شده است و به شیاری نسبتاً عمیق مزین شده که نوعی طراحی در ظاهر کار به شمار می‌آید.

کاربرد دستگیره پنجره آهنی الوند مدل شیاردار

همانطور که گفتیم دستگیره پنجره آهنی الوند قابلیت نصب بر روی انواع پنجره یا درب آهنی را دارد که این کار به سادگی و توسط شخص خریدار نیز امکان پذیر است. همچنین کاربری محصول نیز بسیار ساده است از این رو پس از نصب هر دو تکه دستگیره، تنها کافی است اهرم پنجره را در حدود 90 درجه حرکت داده و زبانه را از پایه آزاد و پنجره را باز نمایید. برای بستن درب مورد نظر نیز می‌توانید دو لنگه کار را به صورت کیپ در کنار هم قرار داده و سپس با حرکت دادن اهرم به طرف مخالف زبانه را در پایه گیر انداخته و دستگیره را قفل کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا دستگیره پنجره آهنی الوند شیاردار ساتن
شرکت سازنده الوند
ساخت ایران
نوع دستگیره پنجره
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد دستگیره 90*50 میلیمتر
جنس دستگیره فلزی
کاربرد دستگیره پنجره و تراس
رنگ ساتن
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بدنه دستگیره الوند از یک بخش اصلی که شامل اهرم و زبانه دستگیره می‌گردد و یک پایه تشکیل شده است. پایه که 52 میلی متر طول دارد، روی لنگه ثابت یا چهارچوب درب سوار می‌شود و بخش دوم با نصب بر روی لنگه بازشو، امکان باز یا بسته کردن پنجره را فراهم می‌سازد. این بخش نیز پایه ای به طول 50 میلی متر دارد که دو جای پیچ در فاصله 40 میلی متری از هم در آن تعبیه شده است. اندازه زبانه قرار گرفته در این بخش 25 میلی متر است و اهرم کار نیز 90 میلی متر طول دارد.
دستگیره پنجره آهنی الوند شیاردار ساتن

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه