چسب آکواریوم مشکی
142500 موجود
توضیح محصول: <p>در محیط­‌هایی که با وسایل و ابزار مختلفی کار می­کنید، زیاد اتفاق می­افتد که به چسب نیاز داشته باشید، اما ندانید چه نوع چسبی در کجا کارایی دارد. می خواهیم شما را با چسب آکواریوم مشکی درجه یک آشنا کنیم. این محصول یکی از قوی­ترین و <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%86%D8%B3%D8%A8" rel="nofollow" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">کاربردی‌­ترین چسب­‌ها</a> است. افراد دست به آچار به خوبی با این چسب و قابلیت‌­های فراوان آن آشنا هستند. از ویژگی‌­های منحصر به فرد چسب آکواریوم مشکی، خاصیت نفوذ ناپذیری بالا و ضد آب بودن است. بیشترین کاربرد این محصول، برای چسباندن شیشه است ولی برای اتصال قطعات کاشی، سرامیک، پی وی سی، آلومینیوم، مس و استیل نیز مفید خواهد بود.</p><h2>کاربرد چسب آکواریوم مشکی یا چسب شیشه ماشین</h2><p>این چسب مخصوص اتصال شیشه است و برای چسباندن شیشه به فلزات نیز مفید است. این نکته را به خاطر داشته باشید که مهم ترین کاربرد چسب آکواریوم مشکی برای شیشه خودروها  است؛ به طوری که بعضی‌­ها آن را به نام چسب شیشه ماشین می شناسند. به خاطر رنگ مشکی هنگام درزگیری و چسباندن شیشه‌­ی ماشین، بسیار بی نقص عمل می کند. هیچ رد و اثری از چسب بر شیشه و بدنه ماشین باقی نمی­ماند و اتصال محکم و قوی میان آنها برقرار می­کند. البته خاصیت چسبندگی بالای این چسب برای اتصال قطعات چوبی و پلاستیکی هم ثابت شده است.</p><h2>مزایای چسب آکواریوم مشکی درجه یک</h2><p>یکی از جذابیت­‌های این چسب برای مصرف کنندگان، مقاومت بالا در برابر تغییرات حرارتی محیط است. به طوری که با گرم و سرد شدن محیط، تغییری در خاصیت چسبندگی آن ایجاد نمی شود. به زبان ساده تر این چسب برای هر شرایط آب و هوایی مفید و سازگار است . چسب آکواریوم علاوه بر ضد آب بودن، عایق صوت و حرارت نیز است. در برابر اشعه فرابنفش هم مقاومت بالا و خاصیت خورندگی پایین دارد. انعطاف پذیری زیاد، خاصیت دیگری از این چسب سیلیکونی پرکاربرد است. دلیل دیگر محبوبیتش جمع نشدن و عدم تغییر شکل، پس از خشک شدن است؛ این مزیت باعث بالا رفتن کیفیت و بی عیب و نقص شدن کار می‌­شود.</p><h3>مدت زمان مناسب جهت خشک شدن کامل چسب </h3><p>زمان انتظار برای خشک شدن آن بین 8 تا 48 ساعت است. البته این زمان بستگی مستقیم به مقدار مصرف، مکان و زمان استفاده از چسب آکواریوم مشکی دارد. این محصول در دسته مواد پلیمری قرار دارد و به همین دلیل تحمل دمای بالا و پایین را دارد. خاصیت ضد قارچ و کپک بودن را هم به مزایای آن اضافه کنید.<!--StartFragment--> کالای معرفی شده ساخت کشور چین است و در نوع تیوپی عرضه می شود.<!--EndFragment--></p>
  • چسب آکواریوم مشکی
سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
142,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

در محیط­‌هایی که با وسایل و ابزار مختلفی کار می­کنید، زیاد اتفاق می­افتد که به چسب نیاز داشته باشید، اما ندانید چه نوع چسبی در کجا کارایی دارد. می خواهیم شما را با چسب آکواریوم مشکی درجه یک آشنا کنیم. این محصول یکی از قوی­ترین و کاربردی‌­ترین چسب­‌ها است. افراد دست به آچار به خوبی با این چسب و قابلیت‌­های فراوان آن آشنا هستند. از ویژگی‌­های منحصر به فرد چسب آکواریوم مشکی، خاصیت نفوذ ناپذیری بالا و ضد آب بودن است. بیشترین کاربرد این محصول، برای چسباندن شیشه است ولی برای اتصال قطعات کاشی، سرامیک، پی وی سی، آلومینیوم، مس و استیل نیز مفید خواهد بود.

کاربرد چسب آکواریوم مشکی یا چسب شیشه ماشین

این چسب مخصوص اتصال شیشه است و برای چسباندن شیشه به فلزات نیز مفید است. این نکته را به خاطر داشته باشید که مهم ترین کاربرد چسب آکواریوم مشکی برای شیشه خودروها  است؛ به طوری که بعضی‌­ها آن را به نام چسب شیشه ماشین می شناسند. به خاطر رنگ مشکی هنگام درزگیری و چسباندن شیشه‌­ی ماشین، بسیار بی نقص عمل می کند. هیچ رد و اثری از چسب بر شیشه و بدنه ماشین باقی نمی­ماند و اتصال محکم و قوی میان آنها برقرار می­کند. البته خاصیت چسبندگی بالای این چسب برای اتصال قطعات چوبی و پلاستیکی هم ثابت شده است.

مزایای چسب آکواریوم مشکی درجه یک

یکی از جذابیت­‌های این چسب برای مصرف کنندگان، مقاومت بالا در برابر تغییرات حرارتی محیط است. به طوری که با گرم و سرد شدن محیط، تغییری در خاصیت چسبندگی آن ایجاد نمی شود. به زبان ساده تر این چسب برای هر شرایط آب و هوایی مفید و سازگار است . چسب آکواریوم علاوه بر ضد آب بودن، عایق صوت و حرارت نیز است. در برابر اشعه فرابنفش هم مقاومت بالا و خاصیت خورندگی پایین دارد. انعطاف پذیری زیاد، خاصیت دیگری از این چسب سیلیکونی پرکاربرد است. دلیل دیگر محبوبیتش جمع نشدن و عدم تغییر شکل، پس از خشک شدن است؛ این مزیت باعث بالا رفتن کیفیت و بی عیب و نقص شدن کار می‌­شود.

مدت زمان مناسب جهت خشک شدن کامل چسب 

زمان انتظار برای خشک شدن آن بین 8 تا 48 ساعت است. البته این زمان بستگی مستقیم به مقدار مصرف، مکان و زمان استفاده از چسب آکواریوم مشکی دارد. این محصول در دسته مواد پلیمری قرار دارد و به همین دلیل تحمل دمای بالا و پایین را دارد. خاصیت ضد قارچ و کپک بودن را هم به مزایای آن اضافه کنید. کالای معرفی شده ساخت کشور چین است و در نوع تیوپی عرضه می شود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا چسب آکواریم مشکی
شرکت سازنده پاراسیلیکو
ساخت چین
نوع کالا چسب آکواریوم
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
سایز -
حجم -
کاربرد انواع قطعات شیشه ای چوبی و پلاستیکی
تعداد در کارتن 12 تایی
زمان خشک شدن تا 48 ساعت

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه