چسب آکواریوم کاسپین
145000 موجود
توضیح محصول: <p>امروزه تنوع چسب ها آن قدر زیاد شده که حتی تصور شمارش تعداد آن، برای فردی که در این حوزه تخصص ندارد غیر ممکن است. چسب آکواریوم کاسپین یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع چسب هایی است که به دلیل خاصیت نفوذ ناپذیری و ضد آب بودن موارد استفاده زیادی دارد.</p><h2>انواع چسب آکواریوم</h2><p>چسب آکواریوم از پرکاربرد ترین انواع چسب ها در صنعت ساختمان سازی، تعمیرات، اتصالات ساختمانی، لوله کشی، تعمیر و نگهداری لوازم خانگی، پر کردن اتصالات، ترک ها و حفره ها است. چسب های آکواریوم به دو دسته­ی رنگی و بی رنگ تقسیم می شوند. چسب های رنگی در دو  نوع  چسب <a href="https://familakala.com/%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85--%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C.html" target="_blank" rel="nofollow">آکواریوم مشکی</a> و <a href="https://familakala.com/%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%84%DB%8C%DA%A9%D9%88-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF.html" target="_blank" rel="nofollow">چسب آکواریوم سفید</a> در بازار موجود هستند. این چسب ها بیشتر در خارج از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. چسب های آکواریوم بی­رنگ عموما مصارف درون ساختمانی دارند. چسب آکواریوم بی­رنگ در دو نوع معمولی و آنتی باکتریال موجود است. عمر طولانی و دیر سیاه شدن از خاصیت های ویژه چسب آنتی باکتریال است برای همین این چسب در آشپزخانه کاربرد بیشتری دارد.</p><h2>ویژگی های منحصر به فرد چسب آکواریوم کاسپین</h2><p> چسب آکواریوم کاسپین به خاطر نفوذ ناپذیری در برابر آب، در محیط های مرطوب و حتی مکان هایی که در تماس مستقیم با آب هستند مانند آکواریوم، سینک ظرفشویی، حمام و غیره به کار برده می­شود، برای شیشه و آیینه نیز می توانید از آن استفاده کنید. یکی از جذابیت های دیگر این چسب برای مصرف کنندگان، مقاومت بالا در برابر تغییرات حرارتی محیط است؛ طوری که با گرم شدن و سرد شدن محیط، تغییری در خاصیت چسبندگی آن ایجاد نمی شود. به زبان ساده تر این چسب برای هر شرایط آب و هوایی مفید و سازگار است .</p><p>چسب آکواریوم کاسپین علاوه بر ضد آب بودن، عایق صوت و حرارت نیز است و در برابر اشعه فرابنفش هم مقاومت بالا و خاصیت خورندگی پایین دارد. انعطاف پذیری زیاد، خاصیت دیگری از این چسب سیلیکونی پرکاربرد است. دلیل دیگر محبوبیت آن نداشتن حالت جمع شدگی و عدم تغییر شکل، پس از خشک شدن است. این مزیت باعث بالا رفتن کیفیت و بی عیب و نقص شدن کار است. هنگام استفاده از چسب آکواریوم کاسپین باید کمی صبور باشید. بسته به مکان و میزان استفاده از چسب، زمان خشک شدن از 2 تا 48 ساعت طول می کشد.</p><h2>نحوه استفاده از چسب آکواریوم کاسپین </h2><p>استفاده از چسب اکواریم کاسپین بسیار ساده است. ابتدا باید سطح مورد نظر را کاملا تمیز و خشک کنید طوری که هیچ اثری از گرد و غبار و رطوبت باقی نماند. سپس چسب را به طور کامل درون تفنگ یا گان قرار دهید و با استفاده از دسته متحرک، چسب را به بیرون هدایت کنید.</p><p>برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا مراجعه کنید وارد دسته بندی یراق آلات، یراق کابینت و کمد شوید و چسب آکواریوم کاسپین تولید ایران را انتخاب کرده با خیالی آسوده از قیمت مناسب و کیفیت خوب آن را خریداری کنید.</p>
  • چسب آکواریوم کاسپین
سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
145,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

امروزه تنوع چسب ها آن قدر زیاد شده که حتی تصور شمارش تعداد آن، برای فردی که در این حوزه تخصص ندارد غیر ممکن است. چسب آکواریوم کاسپین یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع چسب هایی است که به دلیل خاصیت نفوذ ناپذیری و ضد آب بودن موارد استفاده زیادی دارد.

انواع چسب آکواریوم

چسب آکواریوم از پرکاربرد ترین انواع چسب ها در صنعت ساختمان سازی، تعمیرات، اتصالات ساختمانی، لوله کشی، تعمیر و نگهداری لوازم خانگی، پر کردن اتصالات، ترک ها و حفره ها است. چسب های آکواریوم به دو دسته­ی رنگی و بی رنگ تقسیم می شوند. چسب های رنگی در دو  نوع  چسب آکواریوم مشکی و چسب آکواریوم سفید در بازار موجود هستند. این چسب ها بیشتر در خارج از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. چسب های آکواریوم بی­رنگ عموما مصارف درون ساختمانی دارند. چسب آکواریوم بی­رنگ در دو نوع معمولی و آنتی باکتریال موجود است. عمر طولانی و دیر سیاه شدن از خاصیت های ویژه چسب آنتی باکتریال است برای همین این چسب در آشپزخانه کاربرد بیشتری دارد.

ویژگی های منحصر به فرد چسب آکواریوم کاسپین

 چسب آکواریوم کاسپین به خاطر نفوذ ناپذیری در برابر آب، در محیط های مرطوب و حتی مکان هایی که در تماس مستقیم با آب هستند مانند آکواریوم، سینک ظرفشویی، حمام و غیره به کار برده می­شود، برای شیشه و آیینه نیز می توانید از آن استفاده کنید. یکی از جذابیت های دیگر این چسب برای مصرف کنندگان، مقاومت بالا در برابر تغییرات حرارتی محیط است؛ طوری که با گرم شدن و سرد شدن محیط، تغییری در خاصیت چسبندگی آن ایجاد نمی شود. به زبان ساده تر این چسب برای هر شرایط آب و هوایی مفید و سازگار است .

چسب آکواریوم کاسپین علاوه بر ضد آب بودن، عایق صوت و حرارت نیز است و در برابر اشعه فرابنفش هم مقاومت بالا و خاصیت خورندگی پایین دارد. انعطاف پذیری زیاد، خاصیت دیگری از این چسب سیلیکونی پرکاربرد است. دلیل دیگر محبوبیت آن نداشتن حالت جمع شدگی و عدم تغییر شکل، پس از خشک شدن است. این مزیت باعث بالا رفتن کیفیت و بی عیب و نقص شدن کار است. هنگام استفاده از چسب آکواریوم کاسپین باید کمی صبور باشید. بسته به مکان و میزان استفاده از چسب، زمان خشک شدن از 2 تا 48 ساعت طول می کشد.

نحوه استفاده از چسب آکواریوم کاسپین 

استفاده از چسب اکواریم کاسپین بسیار ساده است. ابتدا باید سطح مورد نظر را کاملا تمیز و خشک کنید طوری که هیچ اثری از گرد و غبار و رطوبت باقی نماند. سپس چسب را به طور کامل درون تفنگ یا گان قرار دهید و با استفاده از دسته متحرک، چسب را به بیرون هدایت کنید.

برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا مراجعه کنید وارد دسته بندی یراق آلات، یراق کابینت و کمد شوید و چسب آکواریوم کاسپین تولید ایران را انتخاب کرده با خیالی آسوده از قیمت مناسب و کیفیت خوب آن را خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا چسب آکواریوم کاسپین
شرکت سازنده کاسپین
ساخت ایران
نوع کالا چسب آکواریوم
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
سایز -
حجم -
کاربرد چسب سیلیکون همه کاره
تعداد در کارتن -
زمان خشک شدن تا 48 ساعت

مزایا و معایب:

  • مانع نفوذ آب
  • خورندگی پایین
  • مقاوم در برابر حرارت زیاد و کم
  • نداشتن حالت جمع شدگی پس از خشک شدن

سوالات و نظرات

comment
مصطفی

سلام لطفا قیمت هاتون رو بروز کنید

مدیر سایت

سلام کاربر عزیز از توجه شما کمال تشکر را داریم.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه