پیچ ام دی اف 4 سانت
400 موجود
توضیح محصول: <p>پیچ ها در صنعت دو گونه کاربری دارند؛ پیچ هایی که برای اتصال دو یا چند قطعه به یکدیگر به کار برده می‌­شوند و پیچ هایی که با هدف انتقال حرکت، مورد استفاده قرار می­‌گیرند. پیچ ام دی اف 4 سانت، یکی از پیچ های پر مصرف برای اتصال صفحات ام دی اف است.</p><h2>مشخصات و ابعاد پیچ ام دی اف 4 سانت </h2><p>یکی از کاربردی ترین<a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4" target="_blank" rel="nofollow"> یراق آلات</a> که علاوه بر اتصال، برای نصب صفحات ام دی اف و فایبر گلاس به جایگاه مورد نظرشان کاربرد دارد، پیچ ام دی اف 4 سانت است. تنوع در سایز و ابعاد پیچ های ام دی اف، آنها را برای سایزهای متفاوت ورق­‌ها مناسب کرده به گونه ای که اندازه این پیچ ها از قطر 3.5 تا 4 و طول 15 تا 70 میلی متر، متفاوت است.</p><p>پیچ ام دی اف 4 سانت، استوانه ای به طول 40 میلی‌متر است که رزوه های تیز، درشت و عمیق آن تا بالا آمده است، برای همین به آن پیچ تمام رزوه نیز می­‌گویند. فاصله این رزوه ها در مقایسه با پیچ های خودکار، بیشتر است گفتنی است این فاصله، باعث افزایش سرعت پیشروی پیچ با کمترین گردش داخل صفحات ام دی اف می‌­شود. ضمن آن که این شیارها برای اتصال قوی و پایدار قطعات به یکدیگر مفید هستند.</p><p>خوب است بدانید قطر بخش داخلی یا همان نوک پیچ 4 میلی متر است که برای وارد شدن درون ام دی افف نیاز به سوراخی به همین قطر دارد. یکی از ویژگی های ممتاز این پیچ، نوک تیز آن است که در صورت نبودن دریل به آسانی وارد صفحه شده و در بافت در هم تنیده آن فرو می‌­رود.</p><h2>ویژگی ها و کاربرد  پیچ ام دی اف 4 سانت </h2><p>از ویژگی های پیچ ام دی اف 4 سانت، رزوه­‌های عمیق و گل پیچ تخت آن است که باعث می­‌شود به طور کامل در صفحه فرو رود و نقش اتصال دهنده را ایفا می­‌کند طوری که به زیبایی ظاهری کار خدشه وارد نمی­‌شود. گفتنی است گل پیچ یا سری این محصول از نوع تخت بوده و برای باز و بسته کردن فرورفتگی چهارسوی عمیق آن، باید از پیچ گوشتی چهارسوی برقی، دستی یا شارژی استفاده کرد. مزیت دیگر این<a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" target="_blank" rel="nofollow"> یراق کابینت و کمد</a>، جنس فولادی آن است که به خاطر وجود کربن به کاررفته در ساخت آن، به رنگ سیاه در آمده و به همین دلیل نیز خاصیت ضد زنگ دارد.</p><p>از ویژگی های دیگر پیچ ام دی اف، می­توان به وزن سبک آن اشاره کرد. این خصوصیت باعث انعطاف بالای این محصول شده، طوری که آن را مناسب بافت ام دی اف کرده است. ولی از معایب آن باید به شکنندگی و آسیب دیدن در برابر فشار وارده، اشاره کرد. این یراق ساخت کشور چین است که در بسته هایی 500 تایی در <a href="https://familakala.com/" rel="nofollow" target="_blank">فروشگاه فامیلا کالا</a> در دسترس خریداران عزیز قرار دارد.</p>
  • پیچ ام دی اف 4 سانت

پیچ ام دی اف 4 سانت، یکی از یراق آلاتی است که در صنایع چوب و کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد.

سایزبندی کالا: 4*40 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
400 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

پیچ ها در صنعت دو گونه کاربری دارند؛ پیچ هایی که برای اتصال دو یا چند قطعه به یکدیگر به کار برده می‌­شوند و پیچ هایی که با هدف انتقال حرکت، مورد استفاده قرار می­‌گیرند. پیچ ام دی اف 4 سانت، یکی از پیچ های پر مصرف برای اتصال صفحات ام دی اف است.

مشخصات و ابعاد پیچ ام دی اف 4 سانت 

یکی از کاربردی ترین یراق آلات که علاوه بر اتصال، برای نصب صفحات ام دی اف و فایبر گلاس به جایگاه مورد نظرشان کاربرد دارد، پیچ ام دی اف 4 سانت است. تنوع در سایز و ابعاد پیچ های ام دی اف، آنها را برای سایزهای متفاوت ورق­‌ها مناسب کرده به گونه ای که اندازه این پیچ ها از قطر 3.5 تا 4 و طول 15 تا 70 میلی متر، متفاوت است.

پیچ ام دی اف 4 سانت، استوانه ای به طول 40 میلی‌متر است که رزوه های تیز، درشت و عمیق آن تا بالا آمده است، برای همین به آن پیچ تمام رزوه نیز می­‌گویند. فاصله این رزوه ها در مقایسه با پیچ های خودکار، بیشتر است گفتنی است این فاصله، باعث افزایش سرعت پیشروی پیچ با کمترین گردش داخل صفحات ام دی اف می‌­شود. ضمن آن که این شیارها برای اتصال قوی و پایدار قطعات به یکدیگر مفید هستند.

خوب است بدانید قطر بخش داخلی یا همان نوک پیچ 4 میلی متر است که برای وارد شدن درون ام دی افف نیاز به سوراخی به همین قطر دارد. یکی از ویژگی های ممتاز این پیچ، نوک تیز آن است که در صورت نبودن دریل به آسانی وارد صفحه شده و در بافت در هم تنیده آن فرو می‌­رود.

ویژگی ها و کاربرد  پیچ ام دی اف 4 سانت 

از ویژگی های پیچ ام دی اف 4 سانت، رزوه­‌های عمیق و گل پیچ تخت آن است که باعث می­‌شود به طور کامل در صفحه فرو رود و نقش اتصال دهنده را ایفا می­‌کند طوری که به زیبایی ظاهری کار خدشه وارد نمی­‌شود. گفتنی است گل پیچ یا سری این محصول از نوع تخت بوده و برای باز و بسته کردن فرورفتگی چهارسوی عمیق آن، باید از پیچ گوشتی چهارسوی برقی، دستی یا شارژی استفاده کرد. مزیت دیگر این یراق کابینت و کمد، جنس فولادی آن است که به خاطر وجود کربن به کاررفته در ساخت آن، به رنگ سیاه در آمده و به همین دلیل نیز خاصیت ضد زنگ دارد.

از ویژگی های دیگر پیچ ام دی اف، می­توان به وزن سبک آن اشاره کرد. این خصوصیت باعث انعطاف بالای این محصول شده، طوری که آن را مناسب بافت ام دی اف کرده است. ولی از معایب آن باید به شکنندگی و آسیب دیدن در برابر فشار وارده، اشاره کرد. این یراق ساخت کشور چین است که در بسته هایی 500 تایی در فروشگاه فامیلا کالا در دسترس خریداران عزیز قرار دارد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پیچ ام دی اف 4 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع کاربرد کابینت و کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 4*40 میلیمتر
قطر 4 میلیمتر
ارتفاع 40 میلیمتر
رنگ مشکی
جنس فولاد
تعداد در بسته 500
سایر مشخصات سر پیچ چهار سو

نقد و بررسی:

راهنمای خرید پیچ ام دی اف 4 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه