چسب چوب شمال نیم کیلویی
36800 موجود
توضیح محصول: <p>تاریخ تولید <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%86%D8%B3%D8%A8" rel="nofollow" target="_blank">چسب </a>چوب به کشور هلند و قرن هفدهم میلادی بر می­‌گردد. پس از آن و در جنگ جهانی اول، از چسب چوب، برای ساخت کشتی ها استفاده شد و از آن زمان بود که این محصول پرکاربرد وارد صنعت چوب شد. امروزه چسب چوب از جمله مواد مصرفی اصلی کارگاه‌های چوب، مبل، کمد و هنرهای وابسته به چوب مانند معرق کاری، چسباندن قطعات گچ و ... است. جالب است بدانید، بالغ بر 500 نوعِ مختلف چسب چوب در بازار موجود است. چسب چوب شمال نیم کیلویی ساخت کشور ایران در کارتن 30 تایی تولید و عرضه می شود.</p><h2><strong>مزایای چسب چوب شمال نیم کیلویی </strong></h2><p>کار اصلی چسب چوب شمال نیم  اتصال قطعات چوبی است، اما از سایر فواید این محصول پرکاربرد نباید غافل شد. چسب چوب شمال در اتصال قطعات چرم، مقوا، پارچه و کاغذ هم قابل استفاده است.</p><p>این چسب مفید نیاز به حلال شیمیایی خاصی ندارد و به آسانی با آب شسته و تمیز می شود. بدون بو است و هنگام استفاده، مشام­تان را آزار نمی‌­دهد. همچنین به دلیل بافت نرم و روانی که دارد به آسانی وارد فضاهای خالی سطح چوب شده و با نفوذ در منافذ، اتصال قوی میان دو قطعه برقرار می­کند.</p><h2><strong>ترفندهای استفاده از چسب چوب شمال </strong></h2><p>هنگام استفاده از <a href="https://familakala.com/%DA%86%D8%B3%D8%A8-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C.html" rel="nofollow" target="_blank">چسب چوب شمال یک کیلو </a>و نیم کیلو، دقت کنید قطعاتی که قرار است به هم چسبیده شوند تمیز و بدون گرد و غبار باشند. با استفاده از یک کاردک یا هر وسیله دیگری که بتواند چسب را روی سطح مورد نظر به طور یکسان پخش کند، یک لایه نازک چسب بکشید. سپس دو قطعه ای که قرار است به هم چسبیده شوند را روی هم قرار دهید.</p><p>بهتر است از یک گیره برای ثابت نگه داشتن دو قطعه استفاده کنید. اگر گیره نداشتید می­توانید با قرار دادن یک جسم سنگین، تا زمانِ محکم شدن چسب، آنها را ثابت نگه دارید تا تحت فشار مستقیم، اتصال بهتری داشته باشند. اضافه­‌های چسب را که از لبه­‌ی کار بیرون زده است با دستمال تمیز کنید تا ظرافت کار از بین نرود. </p><p>به یاد داشته باشید که این چسب‌ها رنگ پذیر نیستند. هنگام استفاده از چسب چوب شمال نیم کیلویی  باید صبور باشید. زمان چسبیدن بین 20 تا 30 دقیقه است ولی بهتر است تا 24 ساعت دو قطعه را جابجا نکنید تا چسب چوب به خوبی وظیفه اش را انجام دهد و پیوندی ناگسستنی برقرار کند. چسب چوب شمال نمی­تواند چوب را به فلز متصل کند پس تلاش بیهوده نکنید.</p><p> این چسب ممکن است به خاطر ترکیبات پلیمری با بعضی پوست ها ناسازگار باشد از این رو بهتر است هنگام استفاده از دستکش استفاده کنید. در صورت تماس با چشم با آب فراوان آن را بشویید. به یاد داشته باشید برای نگهداری از این محصول مفید آن را در مکان خشک، خنک و دور از تابش خورشید قرار دهید.</p><p><br></p>
  • چسب چوب شمال نیم کیلویی

چسب چوب شمال نیم کیلویی

چسب چوب نیم کیلویی شمال با ظاهر سفید رنگ و بدون بو برای چسباندن قطعات چوب، کاغذ، چرم و سایر مواد سلولزی مفید است. این محصول جهت عرضه در ظرف های مختلف بسته بندی می¬شود و یکی از با کیفیت¬ترین برندهای ایرانی موجود در بازار است.

سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

تاریخ تولید چسب چوب به کشور هلند و قرن هفدهم میلادی بر می­‌گردد. پس از آن و در جنگ جهانی اول، از چسب چوب، برای ساخت کشتی ها استفاده شد و از آن زمان بود که این محصول پرکاربرد وارد صنعت چوب شد. امروزه چسب چوب از جمله مواد مصرفی اصلی کارگاه‌های چوب، مبل، کمد و هنرهای وابسته به چوب مانند معرق کاری، چسباندن قطعات گچ و ... است. جالب است بدانید، بالغ بر 500 نوعِ مختلف چسب چوب در بازار موجود است. چسب چوب شمال نیم کیلویی ساخت کشور ایران در کارتن 30 تایی تولید و عرضه می شود.

مزایای چسب چوب شمال نیم کیلویی 

کار اصلی چسب چوب شمال نیم  اتصال قطعات چوبی است، اما از سایر فواید این محصول پرکاربرد نباید غافل شد. چسب چوب شمال در اتصال قطعات چرم، مقوا، پارچه و کاغذ هم قابل استفاده است.

این چسب مفید نیاز به حلال شیمیایی خاصی ندارد و به آسانی با آب شسته و تمیز می شود. بدون بو است و هنگام استفاده، مشام­تان را آزار نمی‌­دهد. همچنین به دلیل بافت نرم و روانی که دارد به آسانی وارد فضاهای خالی سطح چوب شده و با نفوذ در منافذ، اتصال قوی میان دو قطعه برقرار می­کند.

ترفندهای استفاده از چسب چوب شمال 

هنگام استفاده از چسب چوب شمال یک کیلو و نیم کیلو، دقت کنید قطعاتی که قرار است به هم چسبیده شوند تمیز و بدون گرد و غبار باشند. با استفاده از یک کاردک یا هر وسیله دیگری که بتواند چسب را روی سطح مورد نظر به طور یکسان پخش کند، یک لایه نازک چسب بکشید. سپس دو قطعه ای که قرار است به هم چسبیده شوند را روی هم قرار دهید.

بهتر است از یک گیره برای ثابت نگه داشتن دو قطعه استفاده کنید. اگر گیره نداشتید می­توانید با قرار دادن یک جسم سنگین، تا زمانِ محکم شدن چسب، آنها را ثابت نگه دارید تا تحت فشار مستقیم، اتصال بهتری داشته باشند. اضافه­‌های چسب را که از لبه­‌ی کار بیرون زده است با دستمال تمیز کنید تا ظرافت کار از بین نرود.

به یاد داشته باشید که این چسب‌ها رنگ پذیر نیستند. هنگام استفاده از چسب چوب شمال نیم کیلویی  باید صبور باشید. زمان چسبیدن بین 20 تا 30 دقیقه است ولی بهتر است تا 24 ساعت دو قطعه را جابجا نکنید تا چسب چوب به خوبی وظیفه اش را انجام دهد و پیوندی ناگسستنی برقرار کند. چسب چوب شمال نمی­تواند چوب را به فلز متصل کند پس تلاش بیهوده نکنید.

این چسب ممکن است به خاطر ترکیبات پلیمری با بعضی پوست ها ناسازگار باشد از این رو بهتر است هنگام استفاده از دستکش استفاده کنید. در صورت تماس با چشم با آب فراوان آن را بشویید. به یاد داشته باشید برای نگهداری از این محصول مفید آن را در مکان خشک، خنک و دور از تابش خورشید قرار دهید.


مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا چسب چوب شمال نیم کیلویی
شرکت سازنده شمال
ساخت ایران
نوع کالا چسب چوب
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
سایز -
حجم نیم کیلویی
کاربرد مناسب برای چسباندن چوب و سایر مواد سلولزی
تعداد در کارتن 30 تایی
زمان خشک شدن با توجه به دما هوا بین 2 تا 12 ساعت متغییر است

مزایا و معایب:

  • زمان چسبیدن بین 20 الی 30 دقیقه
  • مناسب برای چسباندن چوب و مقوا و کاغذ و چرم
  • دور از تابش مستقیم نور آفتاب و گرما
  • در جای خشک و خنک نگهداری شود
  • در صورت تماس با چشم با آب بشویید


سوالات و نظرات

comment
----

سلام هزینه ارسال داره؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله با توجه به شهر محل سکونت شما متفاوت است. جهت اطلاع از انواع روش‌های ارسال لطفا به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه