چسب صنعتی بل ربعی
31100 موجود
توضیح محصول: <p>اگر هنگام چسباندن دو قطعه چرمی، سرعت و استحکام  برایتان اهمیت داشته باشد، می­توانید از چسب صنعتی بل کد استفاده کنید؛ چرا که این <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%86%D8%B3%D8%A8" target="_blank" rel="nofollow">چسب </a>بر پایه پلیمر پلی کلروپرن بوده و پس از اتصال، مقاومت کششی و برشی بالایی دارد. این محصول پر کاربرد و مفید، در بسته های 72 تایی و در قوطی فلزی سایز یک چهارم در سایت فامیلا کالا در دسترس شما قرار دارد.</p><h2>کاربرد چسب صنعتی بل ربعی </h2><p>چسب صنعتی بل با قدرت چسبندگی و اتصال بالا، در صنعت چرم، کفش و خودروسازی کاربرد زیادی دارد. در قدرت اتصال این چسب، بین چرم مصنوعی و طبیعی تفاوتی نیست؛ چسب صنعتی بل روکش های پارچه ای و پلاستیکی را هم به خوبی متصل می­کند. حتی برای چسباندن انواع فوم، فیبر، نمد، چوب و شیشه هم می­توان از این چسب همه کاره استفاده کرد و نتیجه ای رضایت بخش گرفت. این محصول از پلیمرهای لاستیکی، رزین های صنعتی و پایدارکننده ها ساخته شده که قابلیت اشتعال و آتش سوزی دارند بنابراین، هنگام استفاده باید مسائل ایمنی را رعایت کنید. به خاطر داشته باشید اگر پس از استفاده از این چسب حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید، نتیجه بهتری می­گیرید.</p><h2> ضروری­‌ترین نکات در استفاده از چسب بل  </h2><p>چسب صنعتی بل در قوطی کوچک و در سایز یک چهارم(ربعی) ساخت کشور ایران بوده و مناسب مصرف کننده ایرانی طراحی شده است. این محصول در صنعت کیف و کفش و چرم بسیار پرکاربرد است. به دلیل ترکیبات پلیمیری و شیمیایی موجود در آن، دقت کنید هنگام استفاده با پوست دست و مخصوصا چشم تماس نداشته باشد، مراقب باشید که از استشاق بوی آن نیز پرهیز کنید، چرا که ممکن است منجر به مسمومیت شود. این چسب را نباید در ظروف مسی و برنجی نگه داشت، چون با آنها واکنش می­دهد.</p><p> چسب صنعتی بل ربعی قدرت اشتعال دارد؛ بهتر است از آن در نقاطی که در معرض حرارت و شعله‌­ی زیاد است، استفاده پپ. هنگام استفاده چسب از مصرف دخانیات بپرهیزید، چون هر جرقه ای باعث انفجار خواهد شد. اگر پس از هر بار استفاده، در ظرف را کاملا ببندید چسب فاسد نمی­شود و می­توانید تا یک سال از آن استفاده کنید. چسب صنعتی بل را در جایی نگهداری کنید که از دسترس کودکان دور باشد. بهترین مکان برای قرار دادن آن، مکان دربسته و دور از نور و گرمای مستقیم است.</p><p>اگر قبل از خشک شدن چسب، خواستید آن را از سطح مورد نظر پاک کنید، می­توانید از استون استفاده کنید. پس از خشک شدن، تولوئن بهترین حلال است. اگر از اتصال قطعات چسبیده توسط چسب صنعتی بل، پشیمان شدید فقط با وارد کردن فشار فیزیکی می­توانید قدرت چسب را از بین ببرید و دو قطعه را از هم جدا کنید.</p>
  • چسب صنعتی بل ربعی
سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اگر هنگام چسباندن دو قطعه چرمی، سرعت و استحکام  برایتان اهمیت داشته باشد، می­توانید از چسب صنعتی بل کد استفاده کنید؛ چرا که این چسب بر پایه پلیمر پلی کلروپرن بوده و پس از اتصال، مقاومت کششی و برشی بالایی دارد. این محصول پر کاربرد و مفید، در بسته های 72 تایی و در قوطی فلزی سایز یک چهارم در سایت فامیلا کالا در دسترس شما قرار دارد.

کاربرد چسب صنعتی بل ربعی 

چسب صنعتی بل با قدرت چسبندگی و اتصال بالا، در صنعت چرم، کفش و خودروسازی کاربرد زیادی دارد. در قدرت اتصال این چسب، بین چرم مصنوعی و طبیعی تفاوتی نیست؛ چسب صنعتی بل روکش های پارچه ای و پلاستیکی را هم به خوبی متصل می­کند. حتی برای چسباندن انواع فوم، فیبر، نمد، چوب و شیشه هم می­توان از این چسب همه کاره استفاده کرد و نتیجه ای رضایت بخش گرفت. این محصول از پلیمرهای لاستیکی، رزین های صنعتی و پایدارکننده ها ساخته شده که قابلیت اشتعال و آتش سوزی دارند بنابراین، هنگام استفاده باید مسائل ایمنی را رعایت کنید. به خاطر داشته باشید اگر پس از استفاده از این چسب حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید، نتیجه بهتری می­گیرید.

 ضروری­‌ترین نکات در استفاده از چسب بل  

چسب صنعتی بل در قوطی کوچک و در سایز یک چهارم(ربعی) ساخت کشور ایران بوده و مناسب مصرف کننده ایرانی طراحی شده است. این محصول در صنعت کیف و کفش و چرم بسیار پرکاربرد است. به دلیل ترکیبات پلیمیری و شیمیایی موجود در آن، دقت کنید هنگام استفاده با پوست دست و مخصوصا چشم تماس نداشته باشد، مراقب باشید که از استشاق بوی آن نیز پرهیز کنید، چرا که ممکن است منجر به مسمومیت شود. این چسب را نباید در ظروف مسی و برنجی نگه داشت، چون با آنها واکنش می­دهد.

 چسب صنعتی بل ربعی قدرت اشتعال دارد؛ بهتر است از آن در نقاطی که در معرض حرارت و شعله‌­ی زیاد است، استفاده پپ. هنگام استفاده چسب از مصرف دخانیات بپرهیزید، چون هر جرقه ای باعث انفجار خواهد شد. اگر پس از هر بار استفاده، در ظرف را کاملا ببندید چسب فاسد نمی­شود و می­توانید تا یک سال از آن استفاده کنید. چسب صنعتی بل را در جایی نگهداری کنید که از دسترس کودکان دور باشد. بهترین مکان برای قرار دادن آن، مکان دربسته و دور از نور و گرمای مستقیم است.

اگر قبل از خشک شدن چسب، خواستید آن را از سطح مورد نظر پاک کنید، می­توانید از استون استفاده کنید. پس از خشک شدن، تولوئن بهترین حلال است. اگر از اتصال قطعات چسبیده توسط چسب صنعتی بل، پشیمان شدید فقط با وارد کردن فشار فیزیکی می­توانید قدرت چسب را از بین ببرید و دو قطعه را از هم جدا کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا چسب صنعتی بل ربعی
شرکت سازنده بل
ساخت ایران
نوع کالا چسب صنعتی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
سایز -
حجم ربعی
کاربرد در صنایع چرم و کفش در صنایع خودروسازی
تعداد در کارتن 72 تایی
زمان خشک شدن 15 تا 20 دقیقه

مزایا و معایب:

  • زمان خشک شدن 15 الی 20 دقیقه
  • در ظرف مسی و برنجی نگهداری نشود
  • برای جلوگیری از فاسد شدن در ظرف را کاملا ببندید
  • از تماس چسب با پوست و چشم و استنشاق بوی آن خودداری کنید
  • چسب را در کنار شعله و حرارت نگهداری و مصرف نکنید
  • حلال چسب خشک نشده استون و چسب خشک شده تولوئن است

سوالات و نظرات

comment
Pk

سلام اگه ژله ای شد چیکار کنیم باچی حل کنیم تا دوباره قابل استفاده باشه نفت یا بنزین خوبه آیا ؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام چسب ها دارای تاریخ مصرف هستن معمولا پس از انقضا این تاریخ به حالت ژله ای خواهند شد. با بنزین می‌توان تا حدودی چسب را به حالت قبلی برگرداند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه