اسپری دبیلیو دی 40
62500 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">اسپری دبلیو دی 40 نوعی اسپری روان کننده و زنگ زدا است که فرمول ویژه آن موجب شده است دامنه کاربری گسترده ای داشته باشد. جالب است بدانید این محصول نخستین بار توسط یک شرکت آمریکایی تولید و به منظور ماده تمیز کننده قطعات مصرفی در صنایع هوا و فضا به کار گرفته شد. بعدها کارمندان این شرکت آمریکایی از این اسپری در کشاورزی و باغباغی نیز استفاده نمودند و به تدریج متوجه کاربرد گسترده آن شدند. این اکتشاف موجب شد دبیلیو دی 40 به طور انبوه به تولید برسد و با قیمت مناسبی به بازار عرضه شود.</p><p style="text-align: justify;"> امروزه یک شرکت چینی اسپری دبلیو دی 40 را در اندازه های متنوعی تولید و به فروش می‌رساند. مشخصه اصلی این محصول قوطی آبی رنگ آن است که به نوشته هایی زرد رنگ مزین است. نکته قابل توجه دیگر این است که درب این محصول با اشکال متنوعی در بازار موجود است که برخی از آنها به اسپری های دسته دار و برخی دیگر همچون <a href="https://familakala.com/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%86%D8%B3%D8%A8-123-%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%D9%84.html" rel="nofollow" target="_blank">اسپری پاک کننده چسب 123 میتراپل</a> به اسپری های فشاری مجهزند.</p><p style="text-align: justify;"><strong style="color: inherit; font-family: inherit; font-size: 30px;">موارد استفاده از اسپری دبلیو دی 40</strong></p><p style="text-align: justify;"> همانطور که گفتیم فرمولاسیون ویژه این اسپری موجب شده است تا مصرف کننده قادر باشد از این محصول در دامنه گسترده ای استفاده نماید. این اسپری که در دمای بالا نیز کارایی مناسبی دارد، بهترین ماده جهت زدودن زنگ است از این رو می‌توان با استفاده از آن به راحتی درون سطوح پوسیده و زنگ زده را تمیز کرده و آلودگی ها را از سطح آنها پاک کرد. همچنین استفاده از این ماده برای تمیز کردن سطح بیرونی گلدان های خانگی و از بین بردن حشرات موذی نیز دیگر بهره گیری متداول از آن است.</p><p style="text-align: justify;"> اسپری دبلیو دی 40 همچنین در روانکاری، افزایش طول عمر و کاهش سر و صدای دستگاه های ورزشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر اینها برخی مصرف کنندگان معتقدند این اسپری بهترین ماده برای پاک کردن جای چسب قدیمی در روی سطوح مختلف بدون آسیب رساندن به آنها، تمیز کردن خط و خطوط موجود بر روی CD و  DVD، جلا دادن انواع تیغه چاقو، قیچی و ابزار، پاک کردن لکه البسه و لباس قبل از شستشوی آنها و دیگر موارد روزمره خانگی است. از این گذشته دبلیو دی 40 در موارد صنعتی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد به نوعی که برخی از آن به عنوان موثرترین ماده در روانکاری ترمز دستی اتومبیل، افزایش طول عمر و حالت لاستیکی برف پاک کن و دیگر موارد مربوط به خودرو یاد می‌کنند.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>طریقه استفاده از اسپری دبلیو دی 40</strong></h2><p style="text-align: justify;"> قبل از استفاده از دبلیو دی 40 می‌بایست قوطی آن را به خوبی تکان دهید و سپس آن را روی سطح مورد نظر خود اسپری نمایید. برای کارایی بهتر این محصول توصیه می‌کنیم از این ماده در منفی 5 درجه سانتی گراد و محیط های بسته و بدون امکان تهویه استفاده نکنید. در نهایت گفتنی است این اسپری در قوطی هایی با حجم 330 میلی لیتر به بازار عرضه می‌شود و مجهز به نازلی نی شکل به رنگ قرمز است. </p>
  • اسپری دبیلیو دی 40
سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

اسپری دبلیو دی 40 نوعی اسپری روان کننده و زنگ زدا است که فرمول ویژه آن موجب شده است دامنه کاربری گسترده ای داشته باشد. جالب است بدانید این محصول نخستین بار توسط یک شرکت آمریکایی تولید و به منظور ماده تمیز کننده قطعات مصرفی در صنایع هوا و فضا به کار گرفته شد. بعدها کارمندان این شرکت آمریکایی از این اسپری در کشاورزی و باغباغی نیز استفاده نمودند و به تدریج متوجه کاربرد گسترده آن شدند. این اکتشاف موجب شد دبیلیو دی 40 به طور انبوه به تولید برسد و با قیمت مناسبی به بازار عرضه شود.

امروزه یک شرکت چینی اسپری دبلیو دی 40 را در اندازه های متنوعی تولید و به فروش می‌رساند. مشخصه اصلی این محصول قوطی آبی رنگ آن است که به نوشته هایی زرد رنگ مزین است. نکته قابل توجه دیگر این است که درب این محصول با اشکال متنوعی در بازار موجود است که برخی از آنها به اسپری های دسته دار و برخی دیگر همچون اسپری پاک کننده چسب 123 میتراپل به اسپری های فشاری مجهزند.

موارد استفاده از اسپری دبلیو دی 40

همانطور که گفتیم فرمولاسیون ویژه این اسپری موجب شده است تا مصرف کننده قادر باشد از این محصول در دامنه گسترده ای استفاده نماید. این اسپری که در دمای بالا نیز کارایی مناسبی دارد، بهترین ماده جهت زدودن زنگ است از این رو می‌توان با استفاده از آن به راحتی درون سطوح پوسیده و زنگ زده را تمیز کرده و آلودگی ها را از سطح آنها پاک کرد. همچنین استفاده از این ماده برای تمیز کردن سطح بیرونی گلدان های خانگی و از بین بردن حشرات موذی نیز دیگر بهره گیری متداول از آن است.

اسپری دبلیو دی 40 همچنین در روانکاری، افزایش طول عمر و کاهش سر و صدای دستگاه های ورزشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر اینها برخی مصرف کنندگان معتقدند این اسپری بهترین ماده برای پاک کردن جای چسب قدیمی در روی سطوح مختلف بدون آسیب رساندن به آنها، تمیز کردن خط و خطوط موجود بر روی CD و  DVD، جلا دادن انواع تیغه چاقو، قیچی و ابزار، پاک کردن لکه البسه و لباس قبل از شستشوی آنها و دیگر موارد روزمره خانگی است. از این گذشته دبلیو دی 40 در موارد صنعتی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد به نوعی که برخی از آن به عنوان موثرترین ماده در روانکاری ترمز دستی اتومبیل، افزایش طول عمر و حالت لاستیکی برف پاک کن و دیگر موارد مربوط به خودرو یاد می‌کنند.

طریقه استفاده از اسپری دبلیو دی 40

قبل از استفاده از دبلیو دی 40 می‌بایست قوطی آن را به خوبی تکان دهید و سپس آن را روی سطح مورد نظر خود اسپری نمایید. برای کارایی بهتر این محصول توصیه می‌کنیم از این ماده در منفی 5 درجه سانتی گراد و محیط های بسته و بدون امکان تهویه استفاده نکنید. در نهایت گفتنی است این اسپری در قوطی هایی با حجم 330 میلی لیتر به بازار عرضه می‌شود و مجهز به نازلی نی شکل به رنگ قرمز است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا اسپری دبیلیو دی 40
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع کالا اسپری
گارانتی -
مشخصات فنی
سایز -
حجم 330 میلی لیتر
کاربرد روان کننده و تمیز کننده چوب و آهن
تعداد در کارتن -
زمان خشک شدن -

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه