یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی
22500 موجود
توضیح محصول: <p>درب های کمدی به روش های مختلفی باز و بسته می‌شوند. برخی از آنها از لولا و دستگیره یا قفل کمدی نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%DA%A9%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%AF%D9%88-%D9%BE%D9%84%D9%87.html">قفل درب کمدی شوان مدل دو پله</a> برای این منظور بهره می‌گیرند و برخی دیگر با استفاده از ریل باز و بسته می‌شوند. کمدها و کابینت های ریلی معمولاً در خانه های کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که برای باز و بسته شدن، نیازی به فضای خالی در پشت درب ندارند و به راحتی روی هم می‌لغزند از این رو در فضاهای محدود بسیاری کاربردی هستند. همچنین این نوع کمدها معمولاً دو درب دارند و بیشتر به شکل کمد دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند.</p><p>جالب است بدانید این کمدها برای باز و بسته شدن علاوه بر ریل که در مقدار وزن های متفاوتی نظیر (ریل 30 کیلویی) به بازار عرضه می‌شوند، به یراق آلات ویژه ای نیز مانند یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی نیاز دارند. این یراق الات با اتصال به چهارچوب کمد دیواری و ابتدا و انتهای هر درب این امکان را فراهم می‌کنند تا درب به راحتی روی ریل جابجا شده و در طول کمد به حرکت درآید.</p><h2>مشخصات یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی<strong> </strong></h2><p>یراق 30 کیلویی کمد می‌بایست همراه با ریل 30 کیلویی آن خریداری شود. چرا که این مجموعه در کنار هم به باز و بسته شدن کمدها و جابجایی آنها کمک می‌کنند. یراق 30 کیلویی کمد که توسط کشور چین طراحی و ساخته شده است به راحتی قادر به تحمل وزن درب های کمدی تا 30 کیلوگرم بوده و می‌تواند آنها را جابجا کند. بدنه این محصول از فلز و پلاستیک ساخته شده است و رنگی از کروم دارد.</p><p>این نوع یراق، سه قطعه با اشکال مختلف دارد که 4 عدد از هر قطعه در پکیج آن موجود است. از این رو مصرف کننده قادر خواهد بود با اتصال این قطعات به ابتدا و انتهای هر لنگه درب، به راحتی آن را باز و بسته نماید. این قطعات از پلاستیک مشکی رنگ و فلز آبکاری شده ساخته شده اند و با اتصال مناسب به هم، امکان باز و بسته کردن کمد را فراهم می‌سازند. در نهایت یادآور می‌شویم اگر با این محصولات آشنایی ندارید بهتر است از یک نصاب برای نصب کمدهای ریلی کمک بگیرید.</p><h3>مزایای خرید یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی</h3><p>همانطور که گفتیم انواع یراق الات کمدهای ریلی از جمله یراق 30 کیلویی برای کمدهای دو درب مورد استفاده قرار می‌گیرند که به دلیل محدودیت جا امکان باز کردن هر دو درب آنها وجود ندارد. یکی دیگر از مزایای خرید این نوع یراق آلات، امروزی تر کردن ساختار کمدها و ایجاد فضای مناسب در آنها است. استفاده از ریل های کمدی به مصرف کننده اجازه می‌دهند بدون اینکه در باز کردن درب یک کمد با مشکل مواجه شوند، از فضای پشت درب نیز استفاده کنند. همچنین گفتنی است این محصول با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه روانه بازار می‌شود و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است.</p>
  • یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی

یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی

یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی مجموعه ای از یراق آلات کمدی است که در کنار ریل های 30 کیلویی، جهت باز و بسته کردن درب های کمد دیواری روی چهارچوب آن نصب می‌شوند. این مجموعه به مصرف کننده کمک می‌کنند تا هر لنگه از درب کمد دیواری خود را با کوچکترین مشکل و تنها با لغزاندن بر روی هم، جابجا و باز کند. یراق 30 کیلویی کمد ساخت چین است و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسد.

سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

درب های کمدی به روش های مختلفی باز و بسته می‌شوند. برخی از آنها از لولا و دستگیره یا قفل کمدی نظیر قفل درب کمدی شوان مدل دو پله برای این منظور بهره می‌گیرند و برخی دیگر با استفاده از ریل باز و بسته می‌شوند. کمدها و کابینت های ریلی معمولاً در خانه های کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که برای باز و بسته شدن، نیازی به فضای خالی در پشت درب ندارند و به راحتی روی هم می‌لغزند از این رو در فضاهای محدود بسیاری کاربردی هستند. همچنین این نوع کمدها معمولاً دو درب دارند و بیشتر به شکل کمد دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جالب است بدانید این کمدها برای باز و بسته شدن علاوه بر ریل که در مقدار وزن های متفاوتی نظیر (ریل 30 کیلویی) به بازار عرضه می‌شوند، به یراق آلات ویژه ای نیز مانند یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی نیاز دارند. این یراق الات با اتصال به چهارچوب کمد دیواری و ابتدا و انتهای هر درب این امکان را فراهم می‌کنند تا درب به راحتی روی ریل جابجا شده و در طول کمد به حرکت درآید.

مشخصات یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی 

یراق 30 کیلویی کمد می‌بایست همراه با ریل 30 کیلویی آن خریداری شود. چرا که این مجموعه در کنار هم به باز و بسته شدن کمدها و جابجایی آنها کمک می‌کنند. یراق 30 کیلویی کمد که توسط کشور چین طراحی و ساخته شده است به راحتی قادر به تحمل وزن درب های کمدی تا 30 کیلوگرم بوده و می‌تواند آنها را جابجا کند. بدنه این محصول از فلز و پلاستیک ساخته شده است و رنگی از کروم دارد.

این نوع یراق، سه قطعه با اشکال مختلف دارد که 4 عدد از هر قطعه در پکیج آن موجود است. از این رو مصرف کننده قادر خواهد بود با اتصال این قطعات به ابتدا و انتهای هر لنگه درب، به راحتی آن را باز و بسته نماید. این قطعات از پلاستیک مشکی رنگ و فلز آبکاری شده ساخته شده اند و با اتصال مناسب به هم، امکان باز و بسته کردن کمد را فراهم می‌سازند. در نهایت یادآور می‌شویم اگر با این محصولات آشنایی ندارید بهتر است از یک نصاب برای نصب کمدهای ریلی کمک بگیرید.

مزایای خرید یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی

همانطور که گفتیم انواع یراق الات کمدهای ریلی از جمله یراق 30 کیلویی برای کمدهای دو درب مورد استفاده قرار می‌گیرند که به دلیل محدودیت جا امکان باز کردن هر دو درب آنها وجود ندارد. یکی دیگر از مزایای خرید این نوع یراق آلات، امروزی تر کردن ساختار کمدها و ایجاد فضای مناسب در آنها است. استفاده از ریل های کمدی به مصرف کننده اجازه می‌دهند بدون اینکه در باز کردن درب یک کمد با مشکل مواجه شوند، از فضای پشت درب نیز استفاده کنند. همچنین گفتنی است این محصول با قیمتی کاملاً مقرون به صرفه روانه بازار می‌شود و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا یراق 30 کیلویی
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع ریل کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد ریل در حالت بسته -
ابعاد ریل در حالت باز -
عرض ریل -
جنس فلز و پلاستیک
رنگ کروم
کاربرد درب کمد
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
نسرین

سلام قطعات یدکی این ریل‌ها هم هست یا اینکه به طور کامل فروخته می شه؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام یراق آلات به صورت پکیج کامل به فروش می‌رسند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه