غلطک کمد دیواری 80 کیلویی حامد
20700 موجود
توضیح محصول: <p>تجهیز منازل و دفاتر کار به کمدهای ریلی می‌تواند موجب بهینه سازی فضا شده و مصرف کننده را قادر سازد حتی از فضای پشت درب کمدهای دیواری خود نیز تا حد ممکن استفاده نماید. دیگر مزیت اینگونه کمدها نسبت به کمدهایی که درب آنها با استفاده از لولا باز و بسته می‌شود، ظاهر مدرن کار است که با دکوراسیون امروزی در منازل هماهنگ است. با این حال ریلی کردن کمدها هزینه چندانی بر دوش خریدار نمی‌گذارد و به راحتی توسط مجموعه ای از یراق آلات صورت می‌پذیرد.</p><p>این مجموعه از ریل و غلطک کمد دیواری تشکیل شده است که هر دو می‌بایست در تناسب وزنی با یکدیگر قرار داشته باشند. به عبارت دیگر برای کمد دیواری ای که هر درب آن حدود 80 کیلوگرم نیرو به سمت پایین وارد می‌کند خریدار به یک یراق 80 کیلویی همچون <a href="https://familakala.com/%D8%BA%D9%84%D8%B7%DA%A9-%D8%B1%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-80-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D9%88.html">غلطک ریل کمد دیواری 80 کیلویی سارو</a> و یک ریل 80 کیلویی نیاز دارد. برای درب های کوچکتر نیز می‌توان از محصولات مشابه دیگر بهره گرفت که در وزن های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند.</p><h2>ساختار و ابعاد غلطک کمد دیواری</h2><p>غلطک ریلی کمد دیواری حامد، محصولی ایرانی است که نصبی ساده و قیمتی مقرون به صرفه دارد. این محصول بدنه ای از فلز آبکاری شده به رنگ کروم دارد که به راحتی توسط دو پیچ به بدنه درب کمد دیواری متصل می‌گردد. این ساختار شکلی یکپارچه و منظم دارد و بخش هایی از آن از قطعات پلاستیکی سبز رنگ ساخته شده است. دو طرفه بدنه محصول به نام برند حامد مزین شده است که این برند در یک سمت به صورت حک شده و در سمت دیگر به شکل تو خالی در یراق ایجاد شده است.</p><p>این کالا بدون سایزبندی و در ابعادی مشخص روانه بازار می‌گردد. طول غلطک کمد دیواری حامد 10 سانتی متر و عرض آن 8 سانتی متر است. از این رو مناسب نصب بر روی کمدهایی با درهای متوسط یا نسبتاً بزرگ است. این محصول کیفیتی مطلوب دارد و جهت نصب نیازمند ترکیب با محصول دیگری نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-80-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D9%88.html">ریل کمد دیواری 80 کیلویی طرح سارو</a> است.</p><h3>نحوه نصب غلطک کمد دیواری 80 کیلویی حامد</h3><p>برای نصب غلطک کمد دیواری 80 کیلویی حامد تنها کافی است این محصول را در دو طرف هر لنگه درب در یک کمد دیواری در قسمت بالا و پایین درب، پیچ کنید. سپس غلطک های پیچ شده را روی ریل نصب شده بر روی چهارچوب سوار کرده و پس از رگلاژ یراق آلات، درب را با کشیدن به یک سمت به صورت کشویی باز و بسته نمایید. نصب این محصول بسیار ساده است با این حال اگر به اندازه کافی با نحوه نصب و عملکرد یراق آلات کمد و کابینت آشنایی ندارید بهتر است از یک نصاب برای انجام این کار کمک بگیرید.</p>
  • غلطک کمد دیواری 80 کیلویی حامد

غلطک کمد دیواری 80 کیلویی حامد

غلطک کمد دیواری حامد از جمله یراق آلات کمدی ساخت ایران است که در کنار یک ریل 80 کیلویی می‌تواند در قالب یک مجموعه منجر به باز و بسته شدن انواع کمد دیواری به شکل ریلی شود. این محصول نصبی آسان و قیمتی مقرون به صرفه دارد و مناسب ترین گزینه برای خریدارانی است که قصد دارند با استفاده از کمد دیواری های ریلی از فضای اتاق یا دفتر کار خود بیشترین بهره را ببرند.

سایزبندی کالا: 8*10 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

تجهیز منازل و دفاتر کار به کمدهای ریلی می‌تواند موجب بهینه سازی فضا شده و مصرف کننده را قادر سازد حتی از فضای پشت درب کمدهای دیواری خود نیز تا حد ممکن استفاده نماید. دیگر مزیت اینگونه کمدها نسبت به کمدهایی که درب آنها با استفاده از لولا باز و بسته می‌شود، ظاهر مدرن کار است که با دکوراسیون امروزی در منازل هماهنگ است. با این حال ریلی کردن کمدها هزینه چندانی بر دوش خریدار نمی‌گذارد و به راحتی توسط مجموعه ای از یراق آلات صورت می‌پذیرد.

این مجموعه از ریل و غلطک کمد دیواری تشکیل شده است که هر دو می‌بایست در تناسب وزنی با یکدیگر قرار داشته باشند. به عبارت دیگر برای کمد دیواری ای که هر درب آن حدود 80 کیلوگرم نیرو به سمت پایین وارد می‌کند خریدار به یک یراق 80 کیلویی همچون غلطک ریل کمد دیواری 80 کیلویی سارو و یک ریل 80 کیلویی نیاز دارد. برای درب های کوچکتر نیز می‌توان از محصولات مشابه دیگر بهره گرفت که در وزن های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند.

ساختار و ابعاد غلطک کمد دیواری

غلطک ریلی کمد دیواری حامد، محصولی ایرانی است که نصبی ساده و قیمتی مقرون به صرفه دارد. این محصول بدنه ای از فلز آبکاری شده به رنگ کروم دارد که به راحتی توسط دو پیچ به بدنه درب کمد دیواری متصل می‌گردد. این ساختار شکلی یکپارچه و منظم دارد و بخش هایی از آن از قطعات پلاستیکی سبز رنگ ساخته شده است. دو طرفه بدنه محصول به نام برند حامد مزین شده است که این برند در یک سمت به صورت حک شده و در سمت دیگر به شکل تو خالی در یراق ایجاد شده است.

این کالا بدون سایزبندی و در ابعادی مشخص روانه بازار می‌گردد. طول غلطک کمد دیواری حامد 10 سانتی متر و عرض آن 8 سانتی متر است. از این رو مناسب نصب بر روی کمدهایی با درهای متوسط یا نسبتاً بزرگ است. این محصول کیفیتی مطلوب دارد و جهت نصب نیازمند ترکیب با محصول دیگری نظیر ریل کمد دیواری 80 کیلویی طرح سارو است.

نحوه نصب غلطک کمد دیواری 80 کیلویی حامد

برای نصب غلطک کمد دیواری 80 کیلویی حامد تنها کافی است این محصول را در دو طرف هر لنگه درب در یک کمد دیواری در قسمت بالا و پایین درب، پیچ کنید. سپس غلطک های پیچ شده را روی ریل نصب شده بر روی چهارچوب سوار کرده و پس از رگلاژ یراق آلات، درب را با کشیدن به یک سمت به صورت کشویی باز و بسته نمایید. نصب این محصول بسیار ساده است با این حال اگر به اندازه کافی با نحوه نصب و عملکرد یراق آلات کمد و کابینت آشنایی ندارید بهتر است از یک نصاب برای انجام این کار کمک بگیرید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا یراق 80 کیلویی حامد
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع ریل یراق 80 کیلو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد ریل در حالت بسته -
ابعاد ریل در حالت باز -
عرض ریل -
جنس فلزی
رنگ کروم
کاربرد درب کمد
سایر مشخصات 8*10 سانتیمتر

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
سیدی

یک بسته پلاستیک داخل جعبه چه کاربردی دارد

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لوازم مربوط به نصب داخل بسته قرار گرفته است.

بهزاد انصاری

سلام این غلطک با ریل فروخته میشه؟ اگر نه قیمت با ریل ۰قدر میشه و اندازه ریل پقدر هستش ممنونم

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام ریل این غلتک به صورت جداگانه عرضه می‌شود. به عنوان مثال ریل کمد دیواری ریلی 80 کیلویی پانگیر برای این کالا مناسب خواهد بود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه