غلطک ریل کمد دیواری 80 کیلویی سارو
18000 موجود
توضیح محصول: <p>درب های ریلی کمد دیواری شاید که در ظاهر نیاز به مکانیزم پیچیده ای برای باز و بسته شدن نداشته باشند اما بد نیست بدانید که اینگونه درب ها بدون ریل و یراق آلات مخصوص عملاً کاربردی ندارند. به عبارت دیگر ریل ها همچون <a href="https://familakala.com/ریل-کمد-دیواری-80-کیلویی-طرح-سارو.html">ریل کمد دیواری 80 کیلویی طرح سارو </a>با نصب بر روی این درب ها، محیطی برای حرکت یراق آلات فراهم می‌سازند و در نتیجه عملکرد این دو محصول با هم موجب حرکت درب و باز و بسته شدن آن می‌شود. اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود و در انتخاب ریل و یراق آلات باید نکات دیگری را نیز در نظر گرفت. اولین و مهمترین نکته تناسب وزنی این دو محصول با هم است.</p><p>همانطور که می‌دانید درب های کمد دیواری بسته به سایز درب و جنس آن ممکن است وزن های متفاوتی داشته باشند. بنابراین برای دربی که به طور مثال 45 کیلوگرم نیرو وارد می‌کند نمی توان از <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-30-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C.html">یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی</a> استفاده کرد. از این گذشته، ریل و غلطک ریل کمد دیواری نیز باید قادر به تحمل وزنی یکسان باشند بنابراین مصرف کننده باید برای دربی با 80 کیلوگرم نیروی وارده، یراق و ریل 80 کیلویی تهیه نماید.</p><h2>ساختار غلطک ریل کمد دیواری</h2><p>غلطک ریل کمد دیواری 80 کیلویی برعکس محصولات مشابه خود در وزن های پایین تر نیاز به مونتاژ یا سر هم کردن چند قطعه ندارد. این محصول ساختاری منظم و یکپارچه دارد که از فلز ساخته شده و به راحتی و با استفاده از دو پیچ به درب کمد مورد نظر متصل می‌شود. یراق 80 کیلویی 10 سانتی متر طول و 7.8 سانتی متر عرض دارد و توسط شرکت چینی سارو به بازار عرضه شده است.</p><p>بدین ترتیب اگر در اتاق خواب یا دفتر محل کار خود با محدودیت جا مواجه هستید یا امکان باز و بسته کردن درب های کمدهای لولایی را ندارید، غلطک ریل کمد دیواری سارو مناسب ترین محصول برای شما است. با استفاده از این کالا می‌توانید کمدهای خود را به درب های ریلی مجهز کرده و از فضای پشت کمد نیز بیشترین بهره را ببرید.</p><h3>نحوه نصب و عملکرد غلطک ریل کمد دیواری</h3><p>با نصب غلطک ریل کمد دیواری در ابتدا و انتهای هر درب در دو وجه بالا و پایین و تجهیز چهارچوب کمد به ریل های مخصوص می‌توانید به راحتی امکان لغزاندن درب بر روی ریل را فراهم کرده و درب خود را به صورت کشویی باز و بسته کنید. برای این کار باید ریل ها را در محل مناسب نصب کرده و یرق الات را نیز به درستی بر روی درب ها پیچ نمایید. این پروسه بسیار ساده بوده و توسط خود خریدار نیز قابل انجام است. با این حال اگر با نحوه نصب و عملکرد اینگونه محصولات آشنایی ندارید بهتر است از یک نصاب برای نصب کمدهای ریلی کمک بگیرید.</p>
  • غلطک ریل کمد دیواری  80 کیلویی سارو

غلطک ریل کمد دیواری 80 کیلویی سارو

غلطک ریل کمد دیواری از جمله یراق آلات کمدی است که در کنار ریل 80 کیلویی، مجموعه ای را فراهم می‌سازد که می‌توان از آن برای باز و بسته کردن درب های کمدهای دیواری بهره گرفت. این محصول به ویژه برای کسانی که در اتاق خواب یا دفتر محل کار خود با محدودیت جا مواجه هستند یا امکان باز و بسته کردن درب های کمدهای لولایی را ندارند، بسیار مناسب است. یراق 80 کیلویی سارو ساخت چین است و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می‌شود.

سایزبندی کالا: 7/8*10 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
سارو
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

درب های ریلی کمد دیواری شاید که در ظاهر نیاز به مکانیزم پیچیده ای برای باز و بسته شدن نداشته باشند اما بد نیست بدانید که اینگونه درب ها بدون ریل و یراق آلات مخصوص عملاً کاربردی ندارند. به عبارت دیگر ریل ها همچون ریل کمد دیواری 80 کیلویی طرح سارو با نصب بر روی این درب ها، محیطی برای حرکت یراق آلات فراهم می‌سازند و در نتیجه عملکرد این دو محصول با هم موجب حرکت درب و باز و بسته شدن آن می‌شود. اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود و در انتخاب ریل و یراق آلات باید نکات دیگری را نیز در نظر گرفت. اولین و مهمترین نکته تناسب وزنی این دو محصول با هم است.

همانطور که می‌دانید درب های کمد دیواری بسته به سایز درب و جنس آن ممکن است وزن های متفاوتی داشته باشند. بنابراین برای دربی که به طور مثال 45 کیلوگرم نیرو وارد می‌کند نمی توان از یراق کمد دیواری ریلی 30 کیلویی استفاده کرد. از این گذشته، ریل و غلطک ریل کمد دیواری نیز باید قادر به تحمل وزنی یکسان باشند بنابراین مصرف کننده باید برای دربی با 80 کیلوگرم نیروی وارده، یراق و ریل 80 کیلویی تهیه نماید.

ساختار غلطک ریل کمد دیواری

غلطک ریل کمد دیواری 80 کیلویی برعکس محصولات مشابه خود در وزن های پایین تر نیاز به مونتاژ یا سر هم کردن چند قطعه ندارد. این محصول ساختاری منظم و یکپارچه دارد که از فلز ساخته شده و به راحتی و با استفاده از دو پیچ به درب کمد مورد نظر متصل می‌شود. یراق 80 کیلویی 10 سانتی متر طول و 7.8 سانتی متر عرض دارد و توسط شرکت چینی سارو به بازار عرضه شده است.

بدین ترتیب اگر در اتاق خواب یا دفتر محل کار خود با محدودیت جا مواجه هستید یا امکان باز و بسته کردن درب های کمدهای لولایی را ندارید، غلطک ریل کمد دیواری سارو مناسب ترین محصول برای شما است. با استفاده از این کالا می‌توانید کمدهای خود را به درب های ریلی مجهز کرده و از فضای پشت کمد نیز بیشترین بهره را ببرید.

نحوه نصب و عملکرد غلطک ریل کمد دیواری

با نصب غلطک ریل کمد دیواری در ابتدا و انتهای هر درب در دو وجه بالا و پایین و تجهیز چهارچوب کمد به ریل های مخصوص می‌توانید به راحتی امکان لغزاندن درب بر روی ریل را فراهم کرده و درب خود را به صورت کشویی باز و بسته کنید. برای این کار باید ریل ها را در محل مناسب نصب کرده و یرق الات را نیز به درستی بر روی درب ها پیچ نمایید. این پروسه بسیار ساده بوده و توسط خود خریدار نیز قابل انجام است. با این حال اگر با نحوه نصب و عملکرد اینگونه محصولات آشنایی ندارید بهتر است از یک نصاب برای نصب کمدهای ریلی کمک بگیرید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا یراق 80 کیلویی سارو
شرکت سازنده سارو
ساخت چین
نوع ریل یراق 80 کیلو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد ریل در حالت بسته -
ابعاد ریل در حالت باز -
عرض ریل -
جنس فلزی
رنگ کروم
کاربرد درب کمد
سایر مشخصات 7/8*10 سانتیمتر

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه