سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521
6860000 موجود
توضیح محصول: <p>سینک گرانیتی تک لگنه مدل 521، محصول دیگری از شرکت تولیدی شاین است که اغلب محصولات خود نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-518.html">سینک گرانیتی شاین مدل 518</a>  را به صورت دو لگنه به بازار عرضه می‌کند. این محصول که نسبت به سینک های دو لگنه از طول کمتری برخوردار است، ساختاری مشابه سایر محصولات شاین دارد. بدنه این محصول از ترکیبی متشکل از پودر کوارتز، رزین و اکرلیک ساخته شده و ساختار سنگی آن بسیار مستحکم است. نکته قابل توجه در خصوص سینک گرانیتی تک لگنه این است که این محصول نیز همچون سایر سینک های تولیدی شاین از گارانتی 24 ماهه برخوردار است.<br><br>جالب است بدانید از سینک های تک لگنه اغلب در آشپزخانه هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند، استفاده می‌شود. البته این نوع سینک، مناسب ترین انتخاب برای محیط های اداری لوکس نیز است که وجود دو لگن در آشپزخانه آنها ضرورت چندانی ندارد. با این وجود بد نیست بدانید استفاده از سینک های گرانیتی به جای سینک های چینی، شیشه ای یا استیل قطعاً هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت. هرچند که این مسئله با وجود مزایایی که به قیمت محصول می‌چربد، برای مصرف کنندگان آن چندان هم مهم به نظر نمی‌رسد.</p><h2><strong>مشخصات ظاهری و ابعاد سینک گرانیتی تک لگنه شاین</strong></h2><p>همانطور که گفتیم تنها یک لگن در ساختار سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521 وجود دارد که در کنار سینی آبچکان این محصول قرار گرفته است. تقریبا می‌توان گفت هر کدام از این بخش ها، مساحتی یکسان را در بدنه سینک اشغال کرده اند و طراحی مشابهی دارند. بنابراین ساختار مربع شکل لگن و سینی که به سادگی در کنار هم واقع شده اند، تنها اجزای سازنده بدنه به شمار می‌روند.<br><br>این سینک که در 4 رنگ سفید، کرم، طوسی و مشکی به بازار عرضه می‌شود، 100 سانتی متر طول دارد. این اندازه، از طول اغلب سینک های دو لگنه کمتر است که این ویژگی مدیریت فضا در محیط آشپزخانه را ساده تر می‌کند. عرض 50 سانتی متری و ارتفاع 20 سانتی متری محصول نیز دیگر اندازه های بدنه آن هستند. علیرغم این ابعاد، تنها لگن این محصول از حجم قابل قبول 32 لیتری برخوردار است که شستشوی ساده ظروف و سبزیجات را در آشپزخانه ممکن می‌سازد.</p><h3><strong>مزایای خرید سینک تک لگنه نسبت به سایر محصولات مشابه</strong></h3><p><br>به طور کلی سینک های گرانیتی نسبت به سایر محصولات مشابه خود از مزیت هایی برخوردار هستند که خریداران را به تهیه و نصب آنها در انواع آشپزخانه ترغیب می‌کنند. به طور مثال این محصولات ضد ضربه بوده و در برابر حرارت مقاوم هستند که این ویژگی در کالاهایی نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-DSG-119.html">سینک ظرفشویی داتیس شیشه ای مدل DSG-119 </a>کمتر به چشم می‌خورد. آنتی باکتریال بودن سطح این نوع سینک و مقاومت بدنه آن در برابر انواع شوینده های اسیدی و قلیایی نیز از جمله دیگر مزایای خرید این محصول نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار است. در نهایت نیز می‌توان اثر ناپذیری سینک گرانیتی تک لگنه نسبت به لکه قهوه و چربی غذا را مهمترین مزیت تهیه این محصول برشمرد.</p>
  • سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521

سینک گرانیتی تک لگنه شاین مناسب ترین انتخاب برای آشپزخانه هایی با فضای کوچک است. این سینک در 4 رنگ متفاوت کرم، سفید، دودی و مشکی به بازار عرضه می‌شود و از ساختاری مستحکم برخوردار است. سینک گرانیتی مدل 521 نیز همچون سایر محصولات این شرکت همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد.

سایزبندی کالا: 50*100 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
6,860,000 تومان
شرکت سازنده
شاین
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سینک گرانیتی تک لگنه مدل 521، محصول دیگری از شرکت تولیدی شاین است که اغلب محصولات خود نظیر سینک گرانیتی شاین مدل 518  را به صورت دو لگنه به بازار عرضه می‌کند. این محصول که نسبت به سینک های دو لگنه از طول کمتری برخوردار است، ساختاری مشابه سایر محصولات شاین دارد. بدنه این محصول از ترکیبی متشکل از پودر کوارتز، رزین و اکرلیک ساخته شده و ساختار سنگی آن بسیار مستحکم است. نکته قابل توجه در خصوص سینک گرانیتی تک لگنه این است که این محصول نیز همچون سایر سینک های تولیدی شاین از گارانتی 24 ماهه برخوردار است.

جالب است بدانید از سینک های تک لگنه اغلب در آشپزخانه هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند، استفاده می‌شود. البته این نوع سینک، مناسب ترین انتخاب برای محیط های اداری لوکس نیز است که وجود دو لگن در آشپزخانه آنها ضرورت چندانی ندارد. با این وجود بد نیست بدانید استفاده از سینک های گرانیتی به جای سینک های چینی، شیشه ای یا استیل قطعاً هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت. هرچند که این مسئله با وجود مزایایی که به قیمت محصول می‌چربد، برای مصرف کنندگان آن چندان هم مهم به نظر نمی‌رسد.

مشخصات ظاهری و ابعاد سینک گرانیتی تک لگنه شاین

همانطور که گفتیم تنها یک لگن در ساختار سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521 وجود دارد که در کنار سینی آبچکان این محصول قرار گرفته است. تقریبا می‌توان گفت هر کدام از این بخش ها، مساحتی یکسان را در بدنه سینک اشغال کرده اند و طراحی مشابهی دارند. بنابراین ساختار مربع شکل لگن و سینی که به سادگی در کنار هم واقع شده اند، تنها اجزای سازنده بدنه به شمار می‌روند.

این سینک که در 4 رنگ سفید، کرم، طوسی و مشکی به بازار عرضه می‌شود، 100 سانتی متر طول دارد. این اندازه، از طول اغلب سینک های دو لگنه کمتر است که این ویژگی مدیریت فضا در محیط آشپزخانه را ساده تر می‌کند. عرض 50 سانتی متری و ارتفاع 20 سانتی متری محصول نیز دیگر اندازه های بدنه آن هستند. علیرغم این ابعاد، تنها لگن این محصول از حجم قابل قبول 32 لیتری برخوردار است که شستشوی ساده ظروف و سبزیجات را در آشپزخانه ممکن می‌سازد.

مزایای خرید سینک تک لگنه نسبت به سایر محصولات مشابه


به طور کلی سینک های گرانیتی نسبت به سایر محصولات مشابه خود از مزیت هایی برخوردار هستند که خریداران را به تهیه و نصب آنها در انواع آشپزخانه ترغیب می‌کنند. به طور مثال این محصولات ضد ضربه بوده و در برابر حرارت مقاوم هستند که این ویژگی در کالاهایی نظیر سینک ظرفشویی داتیس شیشه ای مدل DSG-119 کمتر به چشم می‌خورد. آنتی باکتریال بودن سطح این نوع سینک و مقاومت بدنه آن در برابر انواع شوینده های اسیدی و قلیایی نیز از جمله دیگر مزایای خرید این محصول نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار است. در نهایت نیز می‌توان اثر ناپذیری سینک گرانیتی تک لگنه نسبت به لکه قهوه و چربی غذا را مهمترین مزیت تهیه این محصول برشمرد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی شاین مدل 521 تک لگن
شرکت سازنده شاین
ساخت ایران
نوع سینک توکار
نقاط قوت آنتی باکتریال
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات ساخته شده با تکنولوژی روز آلمان
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 50*100 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 20 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک -
رنگ سفید کرم طوسی مشکی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات حجم لگن 32 لیتر
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 1
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات تحمل دما تا 290 درجه سانتیگراد
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک ندارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات -

نقد و بررسی:

ابعاد کلی بدنه سینک تک لگنه شاین برابر با 100*50 سانتی متر است. تنها لگن تعبیه شده در این محصول نیز 20 سانتی متر ارتفاع دارد و در کنار سینی آبچکان محصول که خطوطی موازی دارد، قرار گرفته است.

لگن قرار گرفته در ساختار سینک گرانیتی تک لگنه شاین مدل 521 با استفاده از تکنولوژی روز آلمان ساخته شده و بدنه ای مربع شکل دارد. ظرفیت این لگن معادل 32 لیتر است در نتیجه فضای مناسبی را جهت شستشوی ظروف فراهم می‌سازد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
محسن کریم خانی

سلام می خواستم بدونم مواد مصرفی تشکیل دهنده بدنه سینک، تا چه اندازه تو کیفیت اون تاثیر دارند؟

مدیر سایت

اگر از مواد بی کیفیت در ساخت سینک های گرانیتی استفاده شود، بدنه این نوع سینک ها با گذشت زمان لک و خط بر می‌دارد و حتی ممکن است آب را نیز به خود جذب کند. از این رو در ساخت سینک های گرانیتی حتماً باید از مواد اولیه مرغوب استفاده شود.

سینا پرتو

سلام طاهر این سینک جدابه ولی دلیل قانع کننده ای برای خرید اون پیدا نکردم لطفا مزایای این سینک رو بگید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام این سینک کلیه مزایای سایر سینک‌های گرانیتی از جمله: بهداشت بیشتر، زیبایی، دوام و عدم داشتن خط و خش را روی سطح خود دارد. برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با این محصولات پیشنهاد میکنیم مقاله (معایب و مزایای سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی) را مطالعه کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه