سینک گرانیتی شاین مدل 518
3900000 موجود
توضیح محصول: <p>سینک 518 شاین، محصولی ایرانی ساخته شده از گرانیت است که در دسته محصولات لوکس اما کاربردی آشپزخانه قرار می‌گیرد. این نوع سینک با استفاده از تکنولوژی آلمان، طراحی و تولید شده است از این رو به خوبی با محصولات مشابه خارجی برابری می‌کند. ماده سازنده بدنه این محصول، ترکیبی از پودر کوارتز، رزین و اکرلیک است که در سه رنگ گوناگون سفید، کرم و مشکی به بازار عرضه می‌شود. در نهایت گفتنی است این محصول نیز همچون سایر محصولات تولیدی این شرکت نظیر (سینک گرانیتی شاین مدل 524 دو لگن) با کیفیتی مطلوب و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد.<br><br>جالب است بدانید امروزه بسیاری از طراحان داخلی، سینک گرانیتی شاین مدل 518 و سایر محصولات مشابه آن را جایگزین سینک های استیل، چینی و شیشه ای قدیمی می‌دانند. چرا که تناسب درست این محصولات با فضاهای مدرن و شیک آشپزخانه های امروزی موجب هماهنگی بیشتر سینک های گرانیتی با این فضا شده است. با این حال تفاوت ها تنها به ساختار بدنه و طراحی محصولات خلاصه نمی‌شود و این محصولات در قیمت نیز در جایگاهی بالاتر از سایر سینک های موجود در بازار قرار می‌گیرند.</p><h2><strong>ساختار و ابعاد سینک گرانیتی 518 شاین</strong></h2><p>همانطور که می‌دانید بدنه اغلب سینک ها به شکل تک، دو یا سه لگنه نظیر (سینک ظرفشویی اخوان توکار مدل 12) طراحی می‌شوند. با این حال در این میان، سینکهای دو لگنه به جهت تامین حداکثر فضای لازم برای شستشوی ظروف، از طرفداران بیشتری برخوردارند و با به شکل متنوع تری تولید می‌شوند. اغلب این سینک ها همچون سینک 518 شاین، از طولی معادل 115 سانتی متر و عرضی برابر با 50 سانتی متر برخوردار هستند. ارتفاع این محصولات نیز بسته به طراحی بدنه آنها، متفاوت و به طور معمول از 19 تا 22 سانتی متر است که در این محصول خاص برابر با کمترین عدد این بازه است.<br><br>از نظر طراحی نیز سینک 518 شاین یکی از شاهکارهای این شرکت است. بهره گیری از خطوط منحنی و شیب دار به جهت ایجاد عمق لازم در لگن ها و سینی آبچکان، موجب شده است تا این محصول ساختاری متفاوت از دیگر محصولات شاین داشته باشد. جالب است بدانید این طراحی حجمی معادل 46 لیتر را در لگن ها ایجاد می‌کند. این ویژگی در کنار ظاهر شیک این محصول، همچنین موجب شده است تا سینک گرانیتی شاین مدل 518 دو لگنه یکی از پر فروشترین محصولات آشپزخانه ساخت ایران باشد.</p><h2><strong>سایر ویژگی های سینک گرانیتی 518 شاین</strong></h2><p>علاوه بر ویژگی های ظاهری، مشخصات فنی نیز از جمله مسائلی است که خریداران را نسبت به تهیه یک محصول ترغیب می‌کند. خوشبختانه این مشخصات در سینک 518 شاین به وفور یافت می‌شود. به طور مثال بدنه این سینک ضد ضربه و ضد خش است و اثری از لکه قهوه با چربی غذا به خود نمی‌گیرد. این ساختار به قدری مستحکم است که تحت تاثیر انواع شوینده های اسیدی و مواد قلیایی قرار نمی‌گیرد و در برابر حرارت ظروف داغ نیز آسیب نمی‌بیند. در نهایت می‌توان گفت سینک گرانیتی شاین مدل 518 دو لگنه، بهداشتی ترین سینک برای نصب در آشپزخانه است چرا که سطح آن از مواد آنتی باکتریال ساخته شده است.</p>
  • سینک گرانیتی شاین مدل 518

سینک گرانیتی شاین مدل 518 از جمله محصولات کم حجم تولید شده توسط این شرکت ایرانی است که به صورت دو لگنه به بازار عرضه می‌شود. در طراحی بدنه این محصول از 3 رنگ سفید، کرم و مشکی و تکنولوژی روز آلمان استفاده می‌شود که منجر به کیفیت بالا و استحکام ساختار محصول می‌گردد. در نهایت گفتنی است این سینک از گارانتی 24 ماهه، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب نیز برخوردار است.

سایزبندی کالا: 50*115 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
3,900,000 تومان
شرکت سازنده
شاین
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سینک 518 شاین، محصولی ایرانی ساخته شده از گرانیت است که در دسته محصولات لوکس اما کاربردی آشپزخانه قرار می‌گیرد. این نوع سینک با استفاده از تکنولوژی آلمان، طراحی و تولید شده است از این رو به خوبی با محصولات مشابه خارجی برابری می‌کند. ماده سازنده بدنه این محصول، ترکیبی از پودر کوارتز، رزین و اکرلیک است که در سه رنگ گوناگون سفید، کرم و مشکی به بازار عرضه می‌شود. در نهایت گفتنی است این محصول نیز همچون سایر محصولات تولیدی این شرکت نظیر (سینک گرانیتی شاین مدل 524 دو لگن) با کیفیتی مطلوب و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد.

جالب است بدانید امروزه بسیاری از طراحان داخلی، سینک گرانیتی شاین مدل 518 و سایر محصولات مشابه آن را جایگزین سینک های استیل، چینی و شیشه ای قدیمی می‌دانند. چرا که تناسب درست این محصولات با فضاهای مدرن و شیک آشپزخانه های امروزی موجب هماهنگی بیشتر سینک های گرانیتی با این فضا شده است. با این حال تفاوت ها تنها به ساختار بدنه و طراحی محصولات خلاصه نمی‌شود و این محصولات در قیمت نیز در جایگاهی بالاتر از سایر سینک های موجود در بازار قرار می‌گیرند.

ساختار و ابعاد سینک گرانیتی 518 شاین

همانطور که می‌دانید بدنه اغلب سینک ها به شکل تک، دو یا سه لگنه نظیر (سینک ظرفشویی اخوان توکار مدل 12) طراحی می‌شوند. با این حال در این میان، سینکهای دو لگنه به جهت تامین حداکثر فضای لازم برای شستشوی ظروف، از طرفداران بیشتری برخوردارند و با به شکل متنوع تری تولید می‌شوند. اغلب این سینک ها همچون سینک 518 شاین، از طولی معادل 115 سانتی متر و عرضی برابر با 50 سانتی متر برخوردار هستند. ارتفاع این محصولات نیز بسته به طراحی بدنه آنها، متفاوت و به طور معمول از 19 تا 22 سانتی متر است که در این محصول خاص برابر با کمترین عدد این بازه است.

از نظر طراحی نیز سینک 518 شاین یکی از شاهکارهای این شرکت است. بهره گیری از خطوط منحنی و شیب دار به جهت ایجاد عمق لازم در لگن ها و سینی آبچکان، موجب شده است تا این محصول ساختاری متفاوت از دیگر محصولات شاین داشته باشد. جالب است بدانید این طراحی حجمی معادل 46 لیتر را در لگن ها ایجاد می‌کند. این ویژگی در کنار ظاهر شیک این محصول، همچنین موجب شده است تا سینک گرانیتی شاین مدل 518 دو لگنه یکی از پر فروشترین محصولات آشپزخانه ساخت ایران باشد.

سایر ویژگی های سینک گرانیتی 518 شاین

علاوه بر ویژگی های ظاهری، مشخصات فنی نیز از جمله مسائلی است که خریداران را نسبت به تهیه یک محصول ترغیب می‌کند. خوشبختانه این مشخصات در سینک 518 شاین به وفور یافت می‌شود. به طور مثال بدنه این سینک ضد ضربه و ضد خش است و اثری از لکه قهوه با چربی غذا به خود نمی‌گیرد. این ساختار به قدری مستحکم است که تحت تاثیر انواع شوینده های اسیدی و مواد قلیایی قرار نمی‌گیرد و در برابر حرارت ظروف داغ نیز آسیب نمی‌بیند. در نهایت می‌توان گفت سینک گرانیتی شاین مدل 518 دو لگنه، بهداشتی ترین سینک برای نصب در آشپزخانه است چرا که سطح آن از مواد آنتی باکتریال ساخته شده است.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا سینک گرانیتی شاین مدل 518 دو لگن
شرکت سازنده شاین
ساخت ایران
نوع سینک توکار
نقاط قوت آنتی باکتریال
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
سایر اطلاعات تکنولوژی آلمان
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 50*115 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 19 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک -
رنگ سفید مشکی کرم طوسی
سطح سینک گرانیتی
سایر اطلاعات حجم لگن 46 لیتر
مشخصات فنی
جنس سینک گرانیتی
ضخامت ورق -
تعداد لگن 2
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات 290 درجه تحمل حرارت
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک ندارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات -

نقد و بررسی:

سینک گرانیتی 518 شاین، 115 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض دارد. این سینک دارای دو لگن است که هر یک دارای 19 سانتی متر عمق بوده و 46 لیتر حجم دارند.
سایزدهی سینک گرانیتی شاین مدل 518سینی تعبیه شده در محصول به شکل ویژه ای طراحی شده است. این سینی دارای شیارهایی در سطح کار است که به سرریز بهتر آب به لگن منجر می‌شود. این سینی نیز همچون باقی قسمت های بدنه، از ترکیب پودر کوراتز، رزین و اکرلیک ساخته شده است و ظاهری سنگ مانند دارد.
جنس سینک گرانیتی شاین مدل 518

دو لگن قرار گرفته در این سینک از ابعاد یکسانی برابر هستند و به صورت قرینه در کار نصب شده اند. این دو لگن در کنار هم ساختاری شیب دار و پروانه ای را در محصول پدید می‌آورند.
سینک گرانیتی شاین

مزایا و معایب:

  • 24 ماه گارانتی
  • دارای بسته بندی محکم و شیک
  • ساخته شده با تکنولوژی روز آلمان
  • دارای صفحه آنتی باکتریال و مقاوم در برابر حرارت تا دمای 290 درجه سانتی گراد
  • ساخته شده از سنگ گرانیتی طبیعی،رزین،اکریلیک،رنگ،80 درصد پودر کوارتز و 20 درصد رزین کره ای

سوالات و نظرات

comment
عارفه

سلام از این مدل سینکها روکار هم موجوده؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر کلیه مدل‌ها به صورت توکار نصب می‌شوند.

محدثه بابایی

سلام هیچ کس نمیتونه نصب کنه چون تیغه برش برای جای شیرآلاتشو ندارن...میشه کمک کنید؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام امکان برش صفحه سینک ظرفشویی با توجه به ابعاد شیر وجود دارد. جهت این امر می‌توان با استفاده از مته گازور 35 سانت محل را برش داد. عدم وجود برش در سینک به دلیل جلوگیری از محدودیت نصب است. هر خریدار می‌تواند با توجه به جهت مناسب (راست یا چپ) سینک را نصب و شیر را قرار دهد.

علی محمودی

سلام این سینک توکار هستش؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله به صورت توکار نصب می‌شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه