9 مه, 2024

معایب و مزایای سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی

سینک ظرفشویی یکی از محوری ترین نقاط هر آشپزخانه است که معمولاً بزرگترین کابینت را نیز در این فضا به خود اختصاص می‌دهد. همین امر نیز موجب شده تا خریداران نسبت به تهیه این محصول، حساسیت بیشتری داشته باشند. بر اساس تجربیات کارشناسان فروش ما در فروشگاه مرکزی فامیلا کالا، مشتریان اغلب به دنبال سینکی مدرن، با کیفیت و خوش قیمت برای آشپزخانه خود هستند. به همین خاطر نیز بیشتر جذب طراحی خاص و منحصر به فرد و رنگ های فوق جذاب سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی می‌شوند.

سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی همان سینک گرانیتی است

سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی یا همان سینک گرانیتی تا حدودی به سینک های چینی شباهت دارد که قبل از ظرفشویی های استیل متداول بودند. البته با این تفاوت که نوع طراحی و ساختار بدنه سینک های گرانیتی کاملاً متفاوت از نوع چینی آنها است و به همین خاطر نیز این نوع سینک ظرفشویی پر فروش است. با همه اینها سینک های سنگ مصنوعی نیز همانند هر کالای دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارند که قصد داریم در این متن به بررس آنها بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی چیست؟

پیش از اینکه بخواهیم مزایا و معایب سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی را بررسی کنیم بهتر است که یک معرفی کلی از سینک گرانیتی داشته باشیم. محصولی که در حال حاضر مدرن ترین نوع از سینک های ظرفشویی است و بدنه آن ساختاری مستحکم اما شکننده دارد. این بدنه ترکیبی متشکل از پودر کوارتز، سیلیس، رزین و رنگ اکرلیک دارد از این رو کاملاً متفاوت از سینک های فایبرگلاس است که تنها در ظاهر شبیه به سینک های گرانیتی هستند. به همین خاطر نیز این نوع سینک در سال های اخیر در کیفیت های متفاوتی، توسط شرکت های متعدد، تولید و به بازار عرضه شده است.

بدنه سینک سنگ مصنوعی ترکیبی از پودر کوارتز، سیلیس، رزین و رنگ اکرلیک

مزایای خرید سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی

شاید به جرات بتوان گفت آنچه که سینک گرانیتی را از سینک توکار استیل و سایر محصولات مشابه آن متمایز می‌کند، رنگ بندی متنوع این محصول است. چرا که این سینک به گونه ای طراحی شده است که بتوان آن را در انواع رنگ های تیره، روشن و شاد به بازار عرضه کرد. از این رو اگر به دنبال ساخت دکوراسیونی خاص در محل سکونت خود هستید، می‌توانید از این قابلیت سینک های سنگ مصنوعی بهره بگیرید.

عمق لگن‌های سینک سنگ مصنوعی مانع پاشیدن آب می‌شود

طراحی منحصر به فرد و خاص سینی ها و عمق مناسب لگن ها نیز از جمله دیگر مزیت های خرید سینگ گرانیتی است. جالب است بدانید اغلب مدل های سینک سنگ مصنوعی، دارای لگن هایی با عمق ۱۷ تا ۲۰ سانتی متر هستند. این ویژگی شاید از نظر برخی از مصرف کنندگان یک مزیت تلقی نگردد اما همین عمق مناسب از پاشیدن آب به اطراف، به هنگام شستشوی ظروف جلوگیری می‌کند. بنابراین مصرف کننده می‌تواند با اطمینان خاطر بیشتری از سینک ظرفشویی خود استفاده کند.

معایب سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی چیست؟

همانطور که گفتیم بدنه سینک گرانیتی ساختاری سنگی دارد با این حال بزرگترین عیب این محصول همین شکننده بودن آن است. به گونه ای که بارگیری های غیر استاندارد می‌تواند به سادگی موجب شکستن یا ترک خوردن بدنه سینک شود. از این رو توصیه می‌کنیم تا پس از خرید اینترنتی این نوع سینک، از پایانه اتوبوسرانی برای انتقال بین شهری آن استفاده نمایید.

فراموش نکنید از جمله معایب سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی، مقاومت پایین آن در برابر شوینده های قوی و اسیدی است. از این رو برای نظافت این نوع سینک به هیچ عنوان از جوهرنمک و شوینده های مشابه استفاده نکنید. چرا که این کار در نهایت موجب تغییر رنگ سینک شما خواهد شد. همچنین اگر رنگ های روشن این محصول نظیر سفید یا کرم را خریداری کرده اید باید بدانید که ریختن قهوه درون سینک به مدت طولانی ممکن است موجب لک شدن بدنه این سینک ها شود. به همین خاطر بهتر است در طولانی مدت از این کار اجتناب نمایید یا سینک را بلافاصله پس از آن نظافت کنید.آشنایی با معایب سینک سنگ مصنوعی

در امان ماندن از معایب سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی؛ برند بهتر، کیفیت بیشتر

اگر می‌خواهید از معایب سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی در امان بمانید حتماً و حتماً سینک گرانیت موادی خود را از برندهای معتبر خریداری کنید. در برندهای نا معتبر و ارزان قیمت این محصول، اغلب نسبت ترکیب رزین به پودر گرانیت رعایت نمی‌شود. در نتیجه در پی کاهش قیمت سینک گرانیتی، کیفیت آن نیز پایین می‌آید. این امر موجب می‌شود تا این نوع سینک طی سه تا شش ماه پس از نصب، به سرعت تغییر رنگ داده و دیگر درخشش و زیبایی روز اول را نداشته باشد.

خرید آنلاین سینک گرانیتی به همراه ضمانت نامه معتبر از فامیلا کالا

امروزه سینک گرانیتی از جمله پر فروش ترین سینک های ظرفشویی موجود در بازار است که خرید و استفاده از آن در کنار معایب سینک ظرفشویی سنگ مصنوعی، مزایای زیادی نیز دارد. به طول مثال اندازه برش این نوع سینک بر خلاف سینک های استیل در اغلب برندها یکسان است که این ویژگی، کار نصب آن را ساده تر می‌کند. بسته بندی این محصول نیز بسیار محکم و یونولیت بندی شده است. در نتیجه اگر این نوع سینک از یک فروشگاه معتبر و همراه با ضمانت نامه خریداری شود، می‌تواند بهترین سفارش شما در طول تاریخ، برای آشپزخانه‌تان باشد.انواع سینک سنگ مصنوعی را آنلاین از فامیلاکالا بخرید

بر این اساس بهتر است قبل از خرید سینک گرانیتی خود از وجود ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید. همچنین در خرید تک فروشی از پایانه های اتوبوسرانی برای جابجایی محصول خود استفاده نمایید و در نهایت فامیلا کالا را برای خرید آنلاین خود برگزینید. چرا که ما در فامیلا کالا بهترین محصولات را با تنوع بالا و قیمتی مناسب برای فروش به کاربران خود عرضه می‌کنیم تا شما، ساده و مطمئن خرید کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.