27 آوریل, 2024

معرفی آبچکان دو طبقه برند ادلان

در این مقاله قصد داریم یک محصول جذاب دیگر با عنوان آبچکان دو طبقه برند ادلان، به شما فامیلاکالایی های عزیز معرفی کنیم. از این رو امیدواریم با کمک این راهنما و مشاهده ویدئوی زیر بتوانید تجربه بهتری از خرید خود داشته باشید.


ابچکان های دو طبقه ادلان به دلیل ساختار دو طبقه ای که دارند، امکان استفاده حداکثری از فضای کابینت بالای سینک را برای شما مهیا می‌کنند. بدنه این ابچکان ها از جنس میله ای و مسواری هستند که با رنگ کروم و به صورت ابکاری شده، روانه بازار می‌شوند. البته ناگفته نماند که برخی از آنها نیز با بدنه استیل به تولید می‌رسند و دوام و قیمت بالاتری دارند.

سایز بندی ابچکان دو طبقه ادلان

پیش از هر چیز بد نیست بدانید که سایز این ابچکان ها با توجه به ابعاد طول درب کابینت ها، اندازه گیری می‌شود. بر این اساس این نوع از ابچکان های داخل کابینتی، مناسب کابینت هایی با طول درب ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ سانتی متر هستند و ارتفاع مناسب آنها نیز برای فضای دو طبقه، در حدود ۴۵ سانتی متر است.

قیمت و گارانتی انواع ابچکان دو طبقه ادلان

شرکت تولیدکننده این محصول یعنی برند ادلان، یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع ابچکان در ایران است و بهترین اکسسوری های اشپزخانه را روانه بازار می‌سازد. جالب است بدانید این شرکت محصولات خود را همراه با گارانتی ۳۰ ماهه به فروش می‌رساند.
با این حال ناگفته نماند که قیمت این محصولات با توجه به سایز آنها متفاوت است. از این رو شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به سایت فروشگاهی فامیلاکالا مراجعه نمایید.

نکات مهم در هنگام خرید ابچکان دو طبقه

• اندازه گیری طول و عرض درب کابینت قبل از خرید محصول
• برای سایزهای ۹۰ سانتی متری از ابچکان سایز ۸۰ استفاده نمایید و با برش زدن، دو طبقه را ایجاد کنید
در پایان خواهشمندیم اگر خریدار آبچکان دو طبقه برند ادلان هستید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید و مشتریان دیگر فامیلاکالا را در زمینه خرید این محصول یاری کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.