27 آوریل, 2024

برند آدلان بزرگترین تولید کننده اکسسوری آشپزخانه ایرانی

تجهیز آشپزخانه به اکسسوری‌های مختلف، یک امر مهم و حیاتی است که امروزه طراحان دکوراسیون، آن را بیشتر از قبل مورد توجه قرار می‌دهند. چرا که این تجهیزات، به استفاده هرچه بهتر از فضای آشپزخانه کمک کرده و به کاربر جهت دسترسی بهتر به وسایل مختلف یاری می‌رساند. در این میان آدلان یکی از برندهای موفق ایرانی در زمینه تولید تجهیزات و اکسسوری‌های آشپزخانه است. این برند از سال ۱۳۸۶ کار خود را آغاز کرده و با شعار « خودکفایی ملی و البته تولید محصول با کیفیت» محصولات خود را روانه بازار می‌کند. اما آیا می‌دانید گروه صنعتی آدلان دقیقاً چه محصولاتی را تولید می‌کند؟ یا اینکه مشخصه اصلی محصولات این برند چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوالات، تنها کافی است با ما تا انتهای این مطلب از فامیلا کالا همراه باشید.

تاریخچه برند آدلان

آیا می‌دانید معنی لغوی اسم آدلان چیست؟ adlan یا همان آدلان معنی جنگجوی پیروز را دارد که یک اسم ترکی است. کاتالوگ محصولات آدلان مملو از تجهیزات کاربردی و مناسب است که بسیاری از آنها به معنای واقعی کلمه با در دست گرفتن بازار، پیروز میدان شده اند. این محصولات شامل آبچکان ظرفشویی، نظم ‌دهنده ریلی، سبد گردان و سطل ریلی است که هر یک از اینها، خود دارای دسته بندی محصول و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

 

آبچکان‌های برند آدلان

به طور کلی باید بگوییم که آبچکان‌های برند آدلان با کیفیت بالایی ساخته شده و از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند. به عنوان مثال، نوع استیل این محصولات گارانتی مادام ‌العمر داشته و مدل‌های آبکاری شده نیز ضمانت ۳۰ ماهه دارند. از این گذشته آبچکان‌های تولید شده توسط این برند، از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند. این آبچکان‌ها در ۴ دسته کلی طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند که عبارتند از: آبچکان داخل کابینت، رومیزی، جزیره‌ای و آویز. لازم به ذکر است مشخصات و ویژگی‌های هر یک از این محصولات را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

  • آبچکان داخل کابینت آدلان

انواع آبچکان داخل کابینت آدلان به صورت یک طبقه و دو طبقه طراحی شده‌اند. جنس آنها نیز معمولاً از استیل یا به صورت آبکاری است. آبچکان‌های یک طبقه در سایزهای مختلف ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی‌متری موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به سایز کابینت خود، سایز مناسب را جهت خرید انتخاب کنید. اما آبچکان‌های دو طبقه داخل کابینت در سایزبندی ۷۰، ۸۰ و ۹۰ سانتی‌متری به بازار عرضه می‌شوند که انتخاب آنها نیز وابسته به ابعاد یونیت شما است. آبچکان ژینا ویژه کابینت MDF ( چهار سایز) و آبچکان هلالی شاینا نیز از جمله محصولاتی هستند که در این دسته بندی قرار دارند.

با کلیک بر روی عکس می توانید ویدیو مربوط به مشخصات آبچکان دو طبقه داخل کابینت مدل A102 آدلان را مشاهده کنید.

 

  • آبچکان‌های رومیزی آدلان

انواع آبچکان رومیزی آدلان به صورت یک، یک و نیم و دو طبقه طراحی شده‌اند. این نوع محصولات معمولاً از جنس آبکاری یا استیل بوده و در رنگبندی متنوعی همچون طلایی، کروم و نسکافه‌ای به فروش می‌رسند. در این میان گفتنی است به طور کلی آبچکان‌های رومیزی، یک سینی زیرین به همراه خود دارند که آب حاصل از ظروف شستشو داده شده را جمع می‌کنند. از این رو شما می‌توانید به راحتی از آبچکان رومیزی، در هر نقطه‌ای از آشپزخانه خود استفاده کنید. آبچکان رومیزی کد ۹۱۶ و ۹۱۵ ( سبد میوه‌شوی) آدلان نیز نوع دیگری از محصولات این دسته بندی هستند که به علت طراحی جمع و جور و کاربردی آنها، کاربر می‌تواند آن را روی لگن سینک قرار داده و میوه و ظروف را در آن قرار دهد تا خشک شوند. همچنین آبچکان رومیزی پرتابل رزا نیز در این دسته از محصولات قرار دارد. این آبچکان با طراحی جمع و جور خود در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در بازار موجود است. استحکام مناسب، آبکاری مرغوب جهت جلوگیری از پوسیدگی و زنگ‌زدگی و همینطور فضای مناسب برای قرار دادن انواع ظروف، از نکات بارز آبچکانهای رزا است.

  • آبچکان جزیره‌ای آدلان

یکی از جدیدترین مدل‌های آبچکان آدلان، نوع جزیره‌ای آن است که در دو ارتفاع ۵۱ و ۶۰ سانتی‌متر طراحی می‌شود. البته این محصول از لحاظ طول آبچکان، در سه سایز ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی‌متری تعریف شده است. از این رو قبل از خرید آبچکان، حتماً باید به ابعاد سینک و میزان فضای موجود ( ارتفاع) در بالای سینک خود دقت کنید.
ناگفته نماند آبچکان جزیره‌ای که نام دیگر آن آبچکان جلو پنجره آدلان است، از جنس فلز رنگ شده کوره‌ای ( با رنگهای مشکی و سیلور) تولید و به بازار عرضه شده ‌است. این نوع آبچکان جزیره‌ای معمولاً ۷ سبد مجزا و متحرک دارد که می‌توانید برحسب نیاز، به سبک دلخواه خود آنها را در پایه ابچک بچینید. این سبدها شامل جاقاشقی آدلان، غش‌گیر سینی، سبد میوه و جای مواد شوینده است. به عنوان مثال آبچکان رزیتا که در دو رنگ مشکی و نقره‌ای به تولید می‌رسد، جزو محصولات این دسته بندی است. این آبچکان قدرت تحمل وزن بالایی را داشته و با طراحی خوب و کاربردی خود، فضای مناسبی را برای خشک کردن انواع ظروف تامین می‌کنند.

  • نکات خرید آبچکان جلو پنجره

از آنجایی که ابچکان جلو پنجره در سالهای اخیر بسیار پر طرفدار بوده است، بد نیست در اینجا برخی نکات ضروری خرید این محصول را با هم بررسی کنیم. یکی از نکات حائز اهمیت در مورد انتخاب آبچکان جلو پنجره، اندازه‌گیری دقیق طول کل سینک است. این نوع آبچکان در سه سایز ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی‌متری به بازار عرضه می‌شود تا برای سینک‌های مختلف مناسب باشد.
همچنین شما باید به این نکته توجه داشته باشید که پایه‌های این آبچکان به جایی پیچ نمی‌شوند. بلکه پایه‌ها به اصطلاح در دو طرف سینک ظرفشویی می‌نشینند. از این رو پایه‌ها باید دقیقاً روی میز کناری سینک قرار بگیرند تا تعادل مناسب را به دست بیاورند. بنابراین اگر سایز آبچکان به دقت انتخاب نشده باشد، این پایه‌ها روی لبه سینک ایستاده و حالت لق و نامتعادل به خود می‌گیرند که این امر ممکن است موجب واژگونی ناگهای محصول، در هر لحظه شود.
انتخاب آبچکان با ارتفاع مناسب نیز از دیگر نکات مهم است که باید به آن توجه کنید. در همین راستا اگر در بالای سینک ظرفشویی شما کابینتی تعبیه نشده یا درب پنجره طوری باز نمی‌شود که روی سینک بیاید، می‌توانید آبچکان بلند را انتخاب کنید. در ضمن یاداور می‌شویم که آبچکان‌های جلو پنجره معمولاً در چهار رنگ، مشکی، نقره‌ای، سفید و طلایی به تولید می‌رسند که شما می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه خود، هر یک از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

  • آبچکان آویز آدلان

در حال حاضر برند آدلان یک نوع آبچکان آویز را در مجموعه محصولات خود دارد. این نوع آبچکان دارای یک سینی زیرین است و در دو سبک میله‌ای و مسواری به بازار عرضه می‌شود. همچنین این آبچکان در دو جنس استیل و آبکاری نیز موجود است. اما آیا می‌دانید که اصطلاح مسواری چیست؟ مسوار به نوعی آلیاژ گفته می‌شود که آن را از ترکیب قلع، مس و دیگر آلیاژها می‌سازند. مسوار خاصیت چکش‌خواری بسیار خوبی داشته و در نتیجه از انعطاف ‌پذیری بالایی برخوردار است. به همین جهت از مفتول مسوار در ساخت تجهیزات آشپزخانه استفاده می‌شود و از مزایای آن می‌توان به مقاومت بالا در برابر سایش و البته قیمت مناسب اشاره کرد.

محصولات آویز برند آدلان

دومین گروه متنوع تولیدات برند آدلان، محصولات آویز آن است. این تجهیزات در فضای خالی ما بین دو کابینت بالا و پایین نصب می‌شوند. به این صورت که سبد به عنوان بخش اصلی محصول، از یک لوله رابط آویزان شده و قابل استفاده می‌شود. گفتنی است این تجهیزات به صورت میله‌ای و مسوار تهیه شده اند و معمولاً در دو جنس آبکاری و استیل به مشتریان عرضه می‌شوند.
محصولات آبکاری کاربردی شامل جا ادویه، جا دستمال رولی، جا اسکاجی، سبد مواد شوینده و از این قبیل تجهیزات هستند. محصولات استیل نیز قلاب S، جا اسکاجی تمام استیل، جا لیوانی و سبدهای کنج حمام مدل آهیل را در برمی‌گیرند. البته جاقاشقی آدلان نیز یکی دیگر از محصولات آویز این برند است که به صورت یک ظرفه و دو ظرفه تولید می‌شود. لوله‌های رابط این محصول معمولاً با قطر ۱۶ برای تجهیزات کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای محصولات گردان نظیر انواع جا بطری، سبد چند منظوره با کفی مفتولی و جا لیوانی، قطر لوله مربوطه می‌بایست ۴۲ باشد.

تجهیزات ریلی آدلان

تجهیزات ریلی و کشویی آدلان دنیای بسیار متنوعی دارند. این تجهیزات به چهار گروه اصلی کنج‌ها، سبدهای کف ریل، سبدهای بغل ریل و سبدهای فریم‌دار تقسیم می‌شوند. ما در این بخش به شرح مختصر این تجهیزات می‌پردازیم:

  • کنج‌ها یا مجیک کرنر

به طور کلی دسترسی به کابینت‌هایی که برای کنج آشپزخانه تعبیه و طراحی شده‌اند، آسان نیست. چرا که این نوع کابینت‌ها عمق زیادی دارند. از این رو برندهای مختلف برای دسترسی بهتر به این فضا، تجهیزات متنوعی را طراحی و تولید کرده‌اند. در همین راستا برند آدلان نیز برای کابینت‌های کنج دو نوع محصول متفاوت را روانه بازار کرده است. سبد نیم طبقه گردان لیام کد ۳۰۳A یکی از این محصولات است که به بدنه کابینت متصل می‌شود. نصب و استفاده از سبد لیام بسیار آسان است. اما به این نکته توجه داشته باشید که برای نصب این محصول، عرض درب کابینت مورد نظر شما باید حداقل ۴۰ سانتی‌متر باشد.
البته با توجه به کاتالوگ محصولات آدلان، برای این نوع کابینت‌ها، کنج جادویی یا همان مجیک کرنر کد ۳۹۸ نیز تعریف شده است که عرض درب کابینت برای این مورد نیز باید حداقل ۴۵ سانتی‌متر باشد. مجیک کرنر آدلان ۴ طبقه دارد که به صورت دو مرحله‌ای از کابینت بیرون می‌آیند. به این ترتیب که ابتدا قسمت اول از کابینت بیرون آمده و بعد بخش‌های کناری به صورت کشویی جا به ‌جا شده و بیرون می‌آیند. لازم به ذکر است یکی از مزایای این محصول این است که طراحان محدودیتی برای آن، جهت استفاده در زاویه خاصی ایجاد نکرده‌اند. به عبارت دیگر از مجیک کرنر می‌توان برای کابینت‌های راست بازشو یا چپ بازشو استفاده کرد.

  • سبدهای کف ریل

سبدهای کف ریل از نظر نوع ریل به دو دسته ساچمه‌ای و آرام‌بند تقسیم می‌شوند. ریل‌های ساچمه‌ای به کار گرفته شده در این محصولات در برند ادلان، از نوع سه تیکه پهن هستند که بهترین نوع ریل به شمار می‌روند. نوع آرام‌بند یا تاندم نیز همانطور که از نام آن پیدا است، به صورت آرام، باز و بسته می‌شوند.
سبدهای ریل کف معمولاً به صورت مفتولی آبکاری به بازار عرضه می‌شوند. همانطور که پیشتر گفتیم، محصولات آبکاری آدلان دارای ۳۰ ماه گارانتی مصرف هستند. این سبدها همچنین برای یونیت‌هایی با عرض ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵، ۵۰ و ۶۰ مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته به این نکته توجه داشته باشید که عرض واقعی هر یک از سبدها حدودا ۶ سانتی‌متر کمتر از عرض یونیت است. به عنوان مثال عرض مفید سبد یونیت ۵۰ سانتی‌متری، حدوداً ۴۴ سانتی‌متر است. عمق سبدهای کف ریل یا به اصطلاح سوپرمارکتی نیز معمولاً ۵۰ سانتی‌متر است. اما برند آدلان مدل رایان کد ۳ را نیز در مجموعه خود دارد که عمق آن ۴۰ سانتی‌متر است. از این رو سبد رایان به سبد کم عمق نیز شهرت دارد. این محصول در سه سایز به بازار عرضه می‌شود.
سبدهای ریل کف در مدل‌های جا بطری‌دار، جا ظرفی‌دار ( مدل رادین کد ۴) و در تعداد طبقات مختلف به نمایندگی‌های فروش عرضه می‌شوند. به عنوان مثال جا حبوباتی برزین و جا برنجی بردیا در دسته سبدهای کف ریل یک طبقه قرار دارند. سبدهای دو طبقه نیز به صورت همزمان بیرون می‌آیند و برای یونیت‌های ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متری مناسب هستند. به طور مثال سبد رادین ۴، رادین ۲ و رایان در دسته سبدهای کف ریل دو طبقه قرار دارند. سبد مواد شوینده مدل سلین نیز جزو این دسته از محصولات است که در دو نوع ساچمه‌ای و آرام‌بند به بازار عرضه می‌شود. همچنین سبد هومان و رایان ۲ نیز از جمله سبدهای کف ریل سه طبقه این برند هستند.

سطل‌های ریلی برند آدلان

سطل‌های چند منظوره ریلی برند آدلان در سه دسته ساده، درب بازشو لولایی و دربازشو آرام‌بند یا تاندم تعریف شده‌اند. جنس ریل این سطل‌ها به صورت ساچمه‌ای پهن یا آرام‌بند است. اگر می‌خواهید در خصوص ویژگی‌های ریل‌های آرام‌بند بدانید، باید بگوییم که این ریل‌ها تحمل وزن بالایی داشته، آرام باز و بسته می‌شوند و از استحکام بالایی برخوردار هستند. علاوه بر اینهاجنس بدنه‌ انواع سطل زباله آدلان، کوره‌ای رنگ شده است که این محصولات معمولاً در رنگ طوسی به بازار عرضه می‌شوند. در نهایت ناگفته نماند که مخزن این سطل‌ها نیز از استحکام بالایی برخوردار است.

  • سطل ساده ریلی آدلان

این نوع سطل‌ها با دو ریل به سقف کابینت متصل می‌شوند. از این رو هنگام باز کردن درب کابینت، کاربر باید از طریق دسته، سطل آشغال را به سمت خود بکشد تا بتواند از آن استفاده کند. سطل‌های ساده ریلی در سه سایز تک مخزنه، دو مخزنه متوسط و دو مخزنه بزرگ به تولید می‌رسند. مدل‌های تک مخزنه عبارتند از سطل ۱۲ لیتری شاهکو کد ۸۱۰، سطل ۲۰ لیتری میشا کد ۸۱۴ و سطل ۴۰ لیتری هومان کد ۸۱۱٫ سطل‌های دو مخزنه متوسط نیز در مدل‌های آیسو کد ۸۰۸ و سطل زباله آدلان هایلو کد ۸۰۹ به فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. این سطل‌ها دارای دو مخزن با ظرفیت ۱۲ لیتر و در مجموع ۲۴ لیتر هستند. در نهایت سطل مدل الیسا کد ۸۱۳ نیز در دسته سطل‌های ریلی بزرگ آدلان قرار دارد. ویدیو معرفی سطل زباله تک مخزنه را مشاهده کنید.

  • سطل درب بازشو لولایی

سطل زباله‌ درب بازشو لولایی همانطور که از نام آن پیدا است، روی یک لولا سوار است. از این رو با باز کردن درب کابینت، سطل خود به خود جلو آمده و آماده استفاده می‌شود. نکته حائز اهمیت درباره این سطل‌ها، عرض درب کابینت است که باید قبل از خرید به آن توجه داشت. لازم به ذکر است در این دسته بندی، برند آدلان سه مدل سطل را به بازار عرضه کرده است. به این ترتیب سطل تک مخزنه رستا کد ۸۱۷ با ظرفیت ۱۸ لیتر برای درب با عرض حداقل ۴۵ سانتی‌متر، سطل دو مخزنه آکو کد ۸۱۵ با ظرفیت ۲۴ لیتر برای درب با عرض ۴۰ سانتی‌متر و سطل ۳۸ لیتر کد ۸۳۲ برای درب با عرض ۵۰ سانتی‌متر مناسب هستند.

  • سطل درب بازشو آرام‌بند ( تاندم)

در این محصول، زمانی که درب کابینت را باز می‌کنید، درب سطل روی لولا قرار ندارد. بلکه به واسطه یراق آلات تعریف شده برای آن، سطل به درب متصل می‌شود. بر این اساس زمانی که درب کابینت به عقب کشیده می‌شود، سطل جلو آمده و قابل استفاده می‌شود. همچنین با یک هل دادن آرام، سطل زباله به جای خود بازگشته و در این صورت می‌توان درب کابینت را بست. به همین جهت برای نصب این نوع سطل‌ها نیز عرض درب کابینت بسیار مهم است. به عنوان مثال برای سطل‌های سایز کوچک، عرض درب باید حداقل ۴۰ سانتی‌متر باشد. همینطور برای سطل‌های بزرگتر، عرض درب باید حداقل ۵۰ سانتی متر باشد.
شایان ذکر است سطل تاندم آدلان در ۶ مدل در نمایندگی‌های این برند موجود است که عبارتند از: سطل کد ۸۱۶ ریل ساچمه‌ای ۳۸ لیتری، سطل تک مخزنه ۴۰ لیتری کد ۸۴۰ مدل زانکو و سطل ۱۸ لیتری هلنا کد ۸۴۱ که برای آن یک سبد مواد شوینده نیز تعریف شده است.
سطل‌های دو مخزنه این سبک نیز در مدل‌ دیاکو متوسط کد ۸۳۹ ، ۲۴ لیتری با ظرفیت ۱۲ لیتر برای هر یک از مخزن‌ها موجود است. همچنین سطل دو مخزنه سامینا کد ۸۳۸ با ظرفیت ۳۸ لیتر از دیگر مدل‌های این دسته بندی از سطل‌های تاندم آدلان است. البته به این نکته توجه داشته باشید که کاربرد این سطل‌ها فقط برای ریختن زباله نیست. بلکه می‌توان از مدل‌های مخزن بزرگ به عنوان سبد رخت نیز استفاده کرد. علاوه بر اینها مدل‌های تاندم معمولاً یک چهارچوب در پایین سطل ایجاد می‌کنند که استحکام خوبی به این محصولات می‌دهند. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب صحیح محصول مورد نظر می‌توانید مطلب دیگر ما را با عنوان « همه چیز درباره سطل زباله داخل کابینتی » را مطالعه فرمایید.

ویدیو معرفی سطل زباله دو مخزنه را مشاهده کنید.

سبدهای بغل ریل آدلان

سبدهای بغل ریل آدلان تقریباً مشابه سبدهای ریل کف هستند که پیشتر در بالا به شرح مشخصات آنها پرداختیم. با این حال تنها تفاوت آنها در مکان قرارگیری ریل این محصولات است که در بغل تعبیه می‌شوند. سبدهای بغل ریل یک طبقه‌ای بزرگ، به اصطلاح جا قابلمه‌ای نام دارند. سبد شاینا یک مدل از این محصولات است. این سبد به صورت مستطیل شکل و یک طبقه بوده و مفتول‌های آن از جنس مسوار هستند. همچنین در دو طرف سبد شاینا، ریل ساچمه‌ای تعبیه شده است که می‌توانید با خیال آسوده قابلمه‌های خود را درون آن قرار دهید.
نکته مهم در رابطه با سبدهای ریل پهلو این است که این محصولات از هر دو طرف یک ریل دارند که سبد را جا به جا می‌کنند. از این رو به دلیل محدودیت ایجاد شده، باید به سایز یونیتی که قصد دارید این سبد ریلی را درون آن نصب کنید، دقت نمایید. این سبدها در سایز ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵، ۵۰، ۵۵ و ۶۰ سانتی‌متری به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین اگر عرض درب کابینت مورد نظر ۴۷ سانتی‌متر باشد، امکان استفاده از سبدهای ریل پهلو برای آن وجود ندارد. سبدهای ژیوا و ماهور آدلان جزو این دسته از محصولات هستند.
در ادامه بد نیست بدانید که برخی از سبدهای بغل ریل، فقط از یک طرف نیاز به نصب ریل دارند. به همین خاطر محدودیت سبدهای بغل ریل دو طرفه را ندارند. سبد بغل ریل نویان، نویان ۲، نویان ۳، آرنا و سلین در این دسته قرار دارند. البته به این نکته توجه داشته باشید از آنجا که این سبدها فقط از یک طرف ریل دارند، پس نباید زیاد سنگین شوند. بر این اساس سایز این سبدها معمولاً در بازه ۱۵، ۲۰ و ۲۵ سانتی‌متری محدود می‌شود. مدل ستین ۲ با عمق کم و ۴۰ سانتی‌متر، جزو محصولات سبد ریل بغل به شمار می‌رود که برند آدلان آن را به عنوان جای مواد شوینده، به بازار عرضه کرده است. ناگفته نماند به جز محصول ذکر شده، عمق بقیه سبدهای این دسته معمولاً ۵۰ سانتی‌متر است.

سبد سوپری وسط برند آدلان

به سبدهای سوپری وسط از لحاظ کاربرد، کف اتاق می‌گویند. به عبارت دیگر برای نصب این نوع سبد، یک ریل در کف کابینت و ریل دوم در سقف آن نصب می‌شود. با این حال این سبدها قابلیت رگلاژ از بالا داشته و جزو پر کاربردترین سبدهای حال حاضر بازار هستند.
گفتنی است سبدهای سوپری وسط را می‌توان در طبقات مختلف جا به جا کرد. به عبارت دیگر در هر ده سانت از چهارچوب این محصول، جایی برای نصب و جابجایی آن تعبیه شده است. همچنین سبد سوپری وسط را می‌توان روی درب کابینت نیز نصب کرد. به طور کلی از این سبدها برای کابینت‌های کم عرض و ارتفاع بالا استفاده می‌شود.
همینطور این نوع سبدها در ۵ شکل به بازار عرضه می‌شوند. چرا که این محصولات از لحاظ ریل به دو مدل ساچمه‌ای و آرام‌بند تقسیم شده و از لحاظ شکل سبد نیز در سه مدل توری، ورقه‌ای و آرنا ( کف MDF) به نمایندگی‌ها عرضه می‌شوند. ریل‌های ساچمه‌ای سبد سوپر وسط از نوع ضخیم با عرض ۵/۴ هستند و برای آنها دو ریل در نظر شده است. البته در گذشته برای این نوع سبدها یک ریل طراحی می‌شد که مقاومت و استحکام سبد را بسیار کم می‌کرد. به همین خاطر ما در ریل‌های آرام‌بند نیز، شاهد هیچگونه لرزشی در باز و بسته شدن سبد نیستیم. علاوه بر اینها، این سبدها با ریل آرام‌بند از استحکام قابل توجهی برخوردار بوده و تحمل وزن بالایی دارند. رنگ این نوع ریل‌ها نیز به صورت کوره‌ای طوسی است. همه اینها نشان دهنده این است که این نوع سبدها تنوع بالایی داشته که می‌توانید برای آشنایی بیشتر با آنها به سبدهای سوپرمارکت آدلان مراجعه کنید.
به یاد داشته باشید که سبدهای میله‌ای و مسواری سوپر وسط معمولاً توسط فلز آبکاری شده مرغوب، تولید می‌شوند. همچنین سبدهای MDF ( آرنا) نیز دارای یک فریم ورقه‌ای آبکاری در دور تا دور سبد هستند. سبدهای سوپر وسط معمولاً در سه رنگ کروم ( طوسی)، طلایی و رز گلد به بازار عرضه می‌شوند. آرنا، رویان، آرنا گلد و آرنا رزگلد از مدل‌های سبدهای سوپری وسط هستند. در این میان سبد سوپر یخچالی آدلان مدل آرنا قابلیت نصب به درب داشته و دارای سبد و یراق‌های جدا شونده است.

ابعاد و سایزبندی سبد سوپری وسط برند آدلان

سبدهای سوپر از لحاظ عرض برای کابینت‌های سایزهای ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ سانتی‌متری عرضه می‌شوند. البته عرض واقعی سبدها حدود ۶ سانتی‌متر کمتر است. به عنوان مثال در سایز ۲۰، سبد ۱۴ سانتی‌متر عرض داشته که با مجموع عرض ریل و اتصال به کابینت، برای کابینت با این سایز مناسب است.
در ضمن به این نکته نیز توجه داشته باشید که کوتاه‌ترین تعداد طبقات، مختص سبدهای دو طبقه بوده و بلندترین آنها دارای ۶ سبد است. به عنوان مثال برای کابینت با ارتفاع ۶۰ و ۸۰ سانتی متری، می‌توان از سبد سوپر وسط دو طبقه استفاده کرد. برای ارتفاع ۸۵، ۱۰۰، ۱۲۰ سانتی متری نیز سبد ۳ طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای کابینت‌ها با ارتفاع بالاتر مانند ۱۲۰ تا ۱۴۰ و ۱۴۰ تا ۱۶۰ سانتی متری سبد سوپر وسط ۴ طبقه مناسب است. در نهایت برای ارتفاع ۱۶۰ تا ۱۸۰ سانتی متری، پنج سبد و ۱۸۰ سانتی‌متر تا ۲ متر و همینطور برای کابینت با ارتفاع ۲ متر تا ۲۳۰ سانتی متر نیز سبد سوپر وسط ۶ طبقه مناسب است.
در این بین ناگفته نماند که سبدهای سوپر وسط ورقه‌ای آدلان نیز در سه مدل به بازار عرضه شده‌اند و سبد فوژان با ریل ساچمه‌ای، موژان و نوژن به صورت کف ریل دو طبقه ورقه‌ای موجود هستند. سبد نوژن بیشتر به عنوان جا ادویه ای کاربرد دارد و در سایزهای ۱۵، ۲۰ و ۲۵ سانتی متری به بازار عرضه می‌شوند. همچنین سبد موژان بیشتر در سایزهای ۳۰، ۴۰ و ۵۰ سانتی‌متری طراحی شده‌ است که برای آن، می‌توان کاربردهای فراوانی را ذکر کرد.
در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب تجهیزات کابینت، به مقاله صفر تا صد خرید و نصب تجهیزات کابینت؛ هر آنچه که باید از اکسسوری های کابینت بدانید! مراجعه کنید.

خرید حضوری محصولات آدلان

همانطور که گفتیم محصولات آدلان از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این شرکت طی سال‌های اخیر توانسته است، اعتماد تعداد قابل توجهی از مشتریان را به سوی خود جلب کند. از این رو چندین نمایندگی آدلان در سراسر کشور به فعالیت مشغول هستند. بر همین اساس شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی آدلان در تهران و سایر شهرها با جدیدترین محصولات این برند آشنا شده و محصول مورد نظر خود را از انها خریداری کنید.

جمع بندی

شما با مطالعه این مطلب از فامیلا کالا با انواع محصولات تولید شده توسط برند آدلان آشنا شدید. مشخصات محصولاتی چون سطل زباله آدلان در انواع مختلف و آبچکان‌های متنوع این برند را مطالعه کردید و در خصوص کاربرد هر یک از آنها اطلاعات قابل توجهی را کسب نمودید. از این رو امید است با مطالعه این مطلب بتوانید آسان‌تر تجهیزات و اکسسوری‌های مورد نظر خود را تهیه کرده و یک فضای ایده‌آل و کاربردی را برای آشپزخانه خود بسازید.

خرید اینترنتی کلیه محصولات آدلان از فامیلاکالا

امروزه خرید غیرحضوری محصولات مختلف به یکی از ضروریات زندگی مدرن تبدیل شده است. اما همچنان انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید کردن، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر همین اساس به شما پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا انواع اکسسوری کابینت آدلان و دیگر محصولات این برند را مشاهده و بررسی کنید. ناگفته نماند که این فروشگاه اینترنتی به درج دقیق مشخصات محصولات مختلف شهرت دارد. این امر به کاربر کمک می‌کند تا محصول مورد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و پس از مطالعه مشخصات و ویژگی‌های لازم آن را تهیه کند. همین امر نیز موجب می‌شود تا شما بتوانید به راحتی در کنار سایر ویژگی‌ها، قیمت محصولات آدلان را نیز در این فروشگاه بررسی کرده و در نهایت بر اساس بودجه خود هر یک از اکسسوری‌ها را برای سفارش، انتخاب کنید.
در پایان یادآور می‌شویم که کلیه محصولات برند ادلان در فروشگاه اینترنتی فامیلاکالا همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا به مشتریان عرضه می‌شوند و از گارانتی معتبر نیز برخوردار هستند. از این رو شما می‌توانید این محصولات را با خیال اسوده و با بهترین قیمت، به صورت غیر حضوری تهیه نموده و آن را در اسرع وقت، درب منزلتان در سراسر کشور دریافت نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.