28 آوریل, 2024

سطل‌های تک مخزنه برند آدلان

شرکت آدلان چند مدل سطل زباله تک مخزنه ریلی داره؟ سطل های درب بازشو ریلی به سایز کابینت های من می خوره؟ جواب همه این سوالات رو در ادامه این مطلب و در ویدیو زیر پاسخ میدیم.

بسته بندی

تمام محصولات شرکت آدلان در بسته بندی محکم و مناسب ارائه میشه.

ضخامت ورق سطل زباله تک مخزنه

آدلان در تولید این سطل ها از ورق های خیلی ضخیمی استفاده میکنه که میشه به راحتی از فضای بالای سطل استفاده کرد.

رنگ بندی

رنگ کوره ای این سطل ها از زنگ زدگی سریع مخزن جلوگیری میکنه.

ریل ها

ریل های استفاده شده در سطل زباله تک مخزنه آدلان دو مدل هستند، ریل های ساچمه ای که پهن و محکم هستند. ریل های آرام بند (تاندم) که تحمل وزن زیادی دارند.

جنس مخزن ها

جنس مخزن ها از موادی استفاده شده که به راحتی نمی شکند، تحمل وزن بالایی داره همینطور دسته فلزی رنگ شده محکمی داره.

انواع سطل‌های تک مخزنه آدلان

در این بخش به معرفی چند مدل سطل تک مخزنه آدلان می‌پردازیم:

  1. سطل دوازده لیتری کوچک با ریل ساچمه‌ای کد ۸۱۰
    عرض این سطل۲۷ سانتی‌متر بوده و عمق آن برابر با ۲۵ سانتی‌متر است. در ضمن با ارتفاع ۵/۳۲ سانتی‌متری که دارد، مناسب کابینت‌های کوچک است.
  2. سطل ۱۸ لیتری متوسط با ریل ساچمه‌ای کد ۸۱۴
    ابعاد این سطل بدین شرح است: عرض ۳۰، عمق ۳۶ و ارتفاع ۴۲ سانتی‌متر. با اندازه‌هایی که بیان کردیم، ابعاد این سطل برای کابینت زیر سینکی که به خاطر لگن سینک و شیرآلات محدودیت فضا دارد، بسیار مناسب است.
  3. سطل۴۰ لیتری بزرگ کد ۸۱۱
    این سطل با عرض ۵/۳۴، عمق ۴۱ و ارتفاع ۵/۴۶ سانتی‌متری برای کابینت‌های بزرگ مناسب است.
  4. سطل ۱۸ لیتری متوسط کد ۸۱۷
    عرض سطل ۲۶، عمق ۴۰ و ارتفاع آن ۳۷ سانتی‌متر است. در ضمن برای نصب این سطل دقت کنید که عرض درب کابینت نباید کمتر از ۴۵ سانتی‌متر باشد.
  5. سطل ۱۸ لیتری متوسط آرام بند کد ۸۱۴ همراه با سبد مواد شوینده
    ابعاد این سطل بدین شرح است: عرض ۲۹، عمق ۵/۴۹ و ارتفاع ۴۵ سانتی‌متر. همانطور که از نام آن مشخص است، این محصول برای شما، امکان استفاده از دو کاربرد را به صورت توامان فراهم آورده است. یکی اینکه همانند سایر سطل‌ها، جایی برای ریختن زباله خواهید داشت. دیگری اینکه در قسمت جلوی سطل یک سبد مواد شوبنده تعبیه شده است تا بتوانید به آسانی به انواع این محصولات دسترسی پیدا کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که برای نصب این سطل، عرض درب کابینت شما نباید کمتر از ۳۵ سانتی‌متر باشد.
  6. سطل ۴۰ لیتری بزرگ آرام‌بند کد ۸۴۰
    عرض این سطل بزرگ ۵/۳۳، عمق ان ۵/۴۴ و ارتفاعش ۵/۵۱ سانتی متر است. همچنین دقت کنید که برای نصب این سطل عرض درب کابینت شما نباید کمتر از ۴۰ سانتی‌متر باشد. عملکرد ریل طراحی شده برای این محصول نیز بدین گونه است که پس از استفاده از سطل، شما می‌توانید بدون هل دادن مخزن آن را ببندید. به عبارت دیگر با نصب این محصول، سطل به آرامی و با بستن درب کابینت، خود به خود به جای اصلیش باز می‌گردد.
    گفتنی است شما می‌توانید خلاصه اطلاعاتی را که در این مطلب ذکر کردیم به همراه تصاویر مدلهای معرفی شده، در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

راهنمای اندازه‌گیری

برای اندازه‌گیری دقیق درب کابینت جهت انتخاب سایز صحیح سطل دو مخزنه و تک مخزنه ادلان توصیه می‌کنیم به نکاتی زیر توجه فرمایید.

  1. ابتدا فاصله دیواره کناری داخلی کابینت تا اولین مانع را اندازه بگیرید.
  2. سپس مقدار فاصله کف کابینت تا اولین مانع در ارتفاع را یادداشت کنید.
  3. همچنین اندازه لبه کابینت تا اولین مانع در انتهای کابینت را متر بزنید.

گارانتی و لوازم همراه سطل زباله تک مخزنه آدلان

در پایان یاداور می‌شویم که به همراه انواع سطل تک مخزنه آدلان، پیچ‌های مورد نیاز برای نصب، راهنمای گام به گام نصب و راه اندازی محصول و گارانتی معتبر نیز به مشتریان ارائه می‌شود که این ضمانتنامه ۳۰ ماهه بوده و نشان از کیفیت بالای کار دارد. از این رو اگر قصد تهیه محصولات ادلان را دارید، تنها کافی است تا کد محصولات معرفی شده را، در فروشگاه جستجو نمایید و در صورت تمایل، کالای مورد نظرتان را به صورت انلاین خریداری کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.