دستگیره زیتونی ام اچ اچ 5
100000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>برای تکمیل پروسه نصب یک کمد یا کابینت، می‌توان آن را به انواع دستگیره های موجود در بازار مجهز کرد. محصولاتی که با استفاده از یک یا دو پیچ به درب مورد نظر مصرف کننده متصل می‌شوند و از همین رو نیز به دستگیره های تک پیچ و دو پیچ کابینت شهره اند. در میان این محصولات، دستگیره های دو پیچ معمولاً با تنوع بیشتری به بازار عرضه می‌شوند و از سایزبندی گوناگونی نیز برخوردارند. در حالی که دستگیره های تک پیچ نظیر دستگیره زیتونی ام اچ اچ 5 اغلب طراحی کلاسیکی داشته و از این رو با سبک خاصی از کمدها و کابینت ها سازگاری دارند.</p><p>این نوع دستگیره ها به راحتی و تنها توسط یک پیچ به درب مورد نظر متصل شده و بیشتر برای کشوهای کوچک نظیر کشوهای میز تلویزیون یا پا تختی مناسب هستند. البته انتخاب آنها برای کابینت نیز به سلیقه مصرف کننده و نوع دکوراسیون او وابسته است. از این رو می‌توان گفت که این نوع دستگیره ها به طور کلی قابلیت نصب در اغلب دکوراسیون های ساخته شده از چوب یا ام دی اف را دارند.</p><h2>مشخصات ظاهری دستگیره زیتونی ام اچ اچ</h2><p>دستگیره زیتونی، محصولی چینی ساخت شرکت تولیدی ام اچ اچ است که دستگیره های تک پیچ متعددی نظیر <a href="https://familakala.com/cabinets-single-knob-handle-l2.html">دستگیره کابینت تک پیچ ام اچ اچ مدل L2</a> را به بازار عرضه کرده است. این محصول از آلیاژ مقام زاماک ساخته شده و در برابر رطوبت مقاوم است. از این رو به راحتی زنگ نمی‌زند و پوسیده نمی‌گردد. پوشش زیتونی این کار نیز رنگ زیبایی به دستگیره داده است که موجب می‌شود این محصول در اغلب دکوراسیون ها جلوه ای منحصر به فرد داشته باشد.</p><p>طراحی خاص و ویژه این محصول نیز کاملاً کلاسیک بوده و نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D9%85%D8%AF-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-MHH-%D9%85%D8%AF%D9%84-S65-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.html">دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S65 زیتونی</a> کلون مانند است. از این رو هم حسی نوستالژی را در مصرف کننده ایجاد کرده و هم زیبایی کار را تکمیل می‌کند. پایه دایره ای شکل این کار و اهرمی که به شکل کلون در، بر روی آن سوار شده است هر دو مزین به نقوش زیبایی هستند که ظاهر زیباتری به نمای محصول بخشیده است. در نهایت گفتنی است این محصول تک سایز است و تنها با رنگ زیتونی به بازار عرضه می‌شود.</p><h3>ابعاد و اندازه های به کار رفته در دستگیره زیتونی ام اچ اچ 5</h3><p>همانطور که گفتیم دستگیره زیتونی ام اچ اچ 5 تک سایز است. از این رو بهتر است این محصول بیشتر در کمد یا کشوهایی به کار گرفته شود که سایز درب آنها با ابعاد بدنه محصول تناسب داشته باشد. طول این نوع دستگیره به صورت افقی، ارتفاع اهرم و قطر پایه دایره ای شکل را شامل می‌شود و برابر با 68 میلیمتر است. ارتفاع دستگیره MHH مدل S5 زیتونی یا همان بیرون زدگی آن از سطح درب مورد نظر نیز برابر با 18 میلیمتر است که امکان باز و بسته کردن درب یا کشو را به سادگی برای مصرف کننده مهیا می‌سازد.</p><!--EndFragment-->
  • دستگیره زیتونی ام اچ اچ 5

دستگیره زیتونی MHH مدل S5 از جمله دستگیره های تک پیچ با طراحی کلاسیک است. این دستگیره که شکلی کلون مانند دارد بهترین انتخاب برای کشوهای کوچک نظیر کشوهای میز تلویزیون یا کمدهای چوبی است. جالب است بدانید بدنه این محصول از آلیاژ مقاوم زاماک ساخته شده و ضد زنگ است. از این رو با کیفیت و قیمتی مطلوب به بازار عرضه می‌شود.

سایزبندی کالا: 18*68 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
100,000 تومان
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

برای تکمیل پروسه نصب یک کمد یا کابینت، می‌توان آن را به انواع دستگیره های موجود در بازار مجهز کرد. محصولاتی که با استفاده از یک یا دو پیچ به درب مورد نظر مصرف کننده متصل می‌شوند و از همین رو نیز به دستگیره های تک پیچ و دو پیچ کابینت شهره اند. در میان این محصولات، دستگیره های دو پیچ معمولاً با تنوع بیشتری به بازار عرضه می‌شوند و از سایزبندی گوناگونی نیز برخوردارند. در حالی که دستگیره های تک پیچ نظیر دستگیره زیتونی ام اچ اچ 5 اغلب طراحی کلاسیکی داشته و از این رو با سبک خاصی از کمدها و کابینت ها سازگاری دارند.

این نوع دستگیره ها به راحتی و تنها توسط یک پیچ به درب مورد نظر متصل شده و بیشتر برای کشوهای کوچک نظیر کشوهای میز تلویزیون یا پا تختی مناسب هستند. البته انتخاب آنها برای کابینت نیز به سلیقه مصرف کننده و نوع دکوراسیون او وابسته است. از این رو می‌توان گفت که این نوع دستگیره ها به طور کلی قابلیت نصب در اغلب دکوراسیون های ساخته شده از چوب یا ام دی اف را دارند.

مشخصات ظاهری دستگیره زیتونی ام اچ اچ

دستگیره زیتونی، محصولی چینی ساخت شرکت تولیدی ام اچ اچ است که دستگیره های تک پیچ متعددی نظیر دستگیره کابینت تک پیچ ام اچ اچ مدل L2 را به بازار عرضه کرده است. این محصول از آلیاژ مقام زاماک ساخته شده و در برابر رطوبت مقاوم است. از این رو به راحتی زنگ نمی‌زند و پوسیده نمی‌گردد. پوشش زیتونی این کار نیز رنگ زیبایی به دستگیره داده است که موجب می‌شود این محصول در اغلب دکوراسیون ها جلوه ای منحصر به فرد داشته باشد.

طراحی خاص و ویژه این محصول نیز کاملاً کلاسیک بوده و نظیر دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S65 زیتونی کلون مانند است. از این رو هم حسی نوستالژی را در مصرف کننده ایجاد کرده و هم زیبایی کار را تکمیل می‌کند. پایه دایره ای شکل این کار و اهرمی که به شکل کلون در، بر روی آن سوار شده است هر دو مزین به نقوش زیبایی هستند که ظاهر زیباتری به نمای محصول بخشیده است. در نهایت گفتنی است این محصول تک سایز است و تنها با رنگ زیتونی به بازار عرضه می‌شود.

ابعاد و اندازه های به کار رفته در دستگیره زیتونی ام اچ اچ 5

همانطور که گفتیم دستگیره زیتونی ام اچ اچ 5 تک سایز است. از این رو بهتر است این محصول بیشتر در کمد یا کشوهایی به کار گرفته شود که سایز درب آنها با ابعاد بدنه محصول تناسب داشته باشد. طول این نوع دستگیره به صورت افقی، ارتفاع اهرم و قطر پایه دایره ای شکل را شامل می‌شود و برابر با 68 میلیمتر است. ارتفاع دستگیره MHH مدل S5 زیتونی یا همان بیرون زدگی آن از سطح درب مورد نظر نیز برابر با 18 میلیمتر است که امکان باز و بسته کردن درب یا کشو را به سادگی برای مصرف کننده مهیا می‌سازد.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت مقاوم و ضد زنگ
نقاط ضعف نداشتن رنگ بندی
نوع کلاسیک
جنس زاماک
رنگ زیتونی
تعداد سايز بندی 1
سايز هاِ ی سوراخ نصب تک پیچ

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه