دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S41 زیتونی
60000 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S41 زیتونی</h4><p>یکی از ویژگی های مهمی  که در هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، مدل دستگیره است. دستگیره ها در انواع و اقسام طرح ها، رنگ ها، جنس ها وجود دارند. در هنگام خرید باید دقت کرد که دستگیره با طراحی کابینت ها و سایر عوامل مثل نور یا دکور سازگار باشد چون دستگیره یکی از اجزاء دکوراسیون منزل است که در عین کوچک بودن در جلوه و سبک دکوراسیون آشپزخانه به مقدار قابل توجهی تاثیر گذار است.</p><p>یکی از زیباترین دستگیره های  کلاسیک طراحی شده توسط شرکت MHH، مدلS41 بوده که به دلیل فرم خاص آن توجه مشتریان زیادی را به سوی خود جلب می کند. فرم کلی  این مدل به صورت یک بیضی کشیده است. آویزه کوچک نصب شده بر روی پایه اصلی موجب جلوه گری هر چه بیشتر این مدل شده است. در بخش پایینی این دستگیره متحرک یک طرح تاج مانند کار شده  و در اطراف آن پرداخت های زیبایی صورت گرفته است. رنگ این محصول زیتونی مات است و تضاد رنگی در بخش های مختلف این مدل، بر زیبایی آن افزوده  است. استحکام بالای مدل S41 به دلیل استفاده از فلز زاماک برای تولید این نوع دستگیره است. دستگیره کلاسیک و دوپیچ S41  که به صورت افقی طراحی شده را می توان زینت بخش  وسایلی از جمله سرویس خواب، کمد، کابینت آشپزخانه ، میزهای کشودار و ...کرد.  </p><p>پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت <span style="color: #3D8EB9;"><a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank"><strong>مقالات</strong></a> </span>مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره  کابینت و کمد کلاسیک MHH  مدل  S41 زیتونی

دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S41 زیتونی

سایزبندی کالا: 64 میلیمتری
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل S41 زیتونی

یکی از ویژگی های مهمی  که در هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، مدل دستگیره است. دستگیره ها در انواع و اقسام طرح ها، رنگ ها، جنس ها وجود دارند. در هنگام خرید باید دقت کرد که دستگیره با طراحی کابینت ها و سایر عوامل مثل نور یا دکور سازگار باشد چون دستگیره یکی از اجزاء دکوراسیون منزل است که در عین کوچک بودن در جلوه و سبک دکوراسیون آشپزخانه به مقدار قابل توجهی تاثیر گذار است.

یکی از زیباترین دستگیره های  کلاسیک طراحی شده توسط شرکت MHH، مدلS41 بوده که به دلیل فرم خاص آن توجه مشتریان زیادی را به سوی خود جلب می کند. فرم کلی  این مدل به صورت یک بیضی کشیده است. آویزه کوچک نصب شده بر روی پایه اصلی موجب جلوه گری هر چه بیشتر این مدل شده است. در بخش پایینی این دستگیره متحرک یک طرح تاج مانند کار شده  و در اطراف آن پرداخت های زیبایی صورت گرفته است. رنگ این محصول زیتونی مات است و تضاد رنگی در بخش های مختلف این مدل، بر زیبایی آن افزوده  است. استحکام بالای مدل S41 به دلیل استفاده از فلز زاماک برای تولید این نوع دستگیره است. دستگیره کلاسیک و دوپیچ S41  که به صورت افقی طراحی شده را می توان زینت بخش  وسایلی از جمله سرویس خواب، کمد، کابینت آشپزخانه ، میزهای کشودار و ...کرد.  

پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت طراحی ساده و زیبا، دوام و استحکام محصول
نقاط ضعف عدم تنوع سایز و رنگ
نوع دستگیره کلاسیک
جنس زاماک
رنگ زیتونی
تعداد سايز بندی تک سایز
سايز هاِ ی سوراخ نصب 64 میلیمتری

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام  خرید

تصاویری که در دسته بندی دستگیره های سنتی برای شما به نمایش گذاشته ایم، برای نمایش در صفحه نمایشگر تهیه شده اند. بنابراین ابعاد نمایش در نمایشگر با ابعاد واقعی متفاوت است. آنچه در این تصویر می بینید ابعاد واقعی این دستگیره است: 

سایز دستگیره  کابینت و کمد کلاسیک MHH  مدل  S41 زیتونی

انتخاب پیچ مناسب با MDF و سایز دستگیره

در هنگام خرید دستگیره باید به این نکته توجه  کرد که پیچی که شرکت تولیدکننده این محصول در بسته بندی مخصوص آن قرار داده  است دارای سایز استاندارد 25 میلیمتر است که مخصوص MDF با ضخامت 18 میلیمتر است. شاید در نگاه اول این مساله چندان با اهمیت و ضروری به نظر نیاید اما انتخاب پیچ زمانی مهم است که بدانیم استاندارد ضخامت MDF در ایران 16 میلیمتر است.

هنگام سفارش این نکته را مورد توجه داشته باشید که اگر قصد دارید این دستگیره را برای کابینت (تک لایه) استفاده کنید، پیچ 4×20 (دارای طول 20 میلیمتر) را هم سفارش دهید. ابعاد واقعی این پیچ را در تصویر زیر مشاهده می کنید:سایز پیچ دستگیره 4×20 میلیمتری

اگر قرار است دستگیره بر روی کشوی کابینت (دو لایه) نصب شود، پیچ 4×35 (دارای طول 35 میلیمتر) که در تصویر زیر سایزبندی شده را به سبد خرید خود اضافه کنید: 
سایز پیچ دستگیره 4×35 میلیمتری

برای کمدهایی با MDF ضخیم تر هم پیچ های 4×40 (دارای طول 40 میلیمتر) موجود است: 
سایز پیچ دستگیره 4×40 میلیمتری

توضیحات کامل این پیچ ها را می توانید در قسمت کالاهای مرتبط همین کالا ببینید. پس در هنگام ثبت سفارش کالا از گروه کالایی پیچ و رولپلاک وبسایت فامیلاکالا نیز دیدن کنید.

مزایا و معایب:

  • طراحی زیبا
  •  رنگ ثابت زیتونی
  • استحکام و مرغوبیت کالا
  • استفاده از فلز زاماک 
  • نظافت آسان و بی دردسر
  • کارکرد عالی

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه