دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل 163 مشکی
130000 موجود
توضیح محصول: <h4>دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل 163 مشکی  </h4><p style="text-align: justify;">چنانچه چند سالی از نصب کابینت و کمد های خانه ی شما می گذرد یا به فکر دکوراسیون خانه ی جدید خود هستید پس ادامه ی متن را از دست ندهید. امروزه تنوع در انواع لوازم و تجهیزات خانه و آشپزخانه بسیار زیاد شده است. به صورتی که در خرید کوچک ترین یراق آلات مانند <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#177" rel="nofollow" target="_blank">دستگیره کابینت و کمد</a></span> نیز با حجم چشمگیری از تنوع در جنس، طرح و رنگ رو به رو خواهید شد. در این متن می خواهیم به معرفی نوعی دستگیره به نام دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل 163 مشکی بپردازیم. این دستگیره با زمینه ای مشکی رنگ و طرح های ریزی از گل های رنگی نمای زیبایی به وجود آورده است. طراحی دستگیره ها با انحنایی نیم دایره ای که پس از نصب بر روی درب، سبب سهولت در استفاده از کابینت خواهد شد. این دستگیره در دو سایز متوسط و بزرگ عرضه شده که خریدار، ام دی اف کار و کابینت ساز نسبت به اندازه ی درب کابینت و کمد می تواند یکی از دو سایز را انتخاب کند. نصب هر دستگیره به وسیله ی دو پیچ انجام می شود. جنس دستگیره MHH مدل 163 سرامیکی بوده که مزیت مهمی برای آن محسوب خواهد شد. زیرا دستگیره از لوازمی است که همواره در معرض برخورد با رطوبت، آب و مواد دیگر قرار دارد. سرامیک مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و زنگ نمی زند. بنابراین تا سال ها می توان از دستگیره ها استفاده کرد. رنگ این محصول نیز مشکی بوده که با انواع کابینت ها قابلیت هماهنگی دارد. </p><p style="text-align: justify;">پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/archive/articles/all/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA" rel="nofollow" target="_blank">مقالات</a></span> مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.</p>
  • دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل 163 مشکی

دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل 163 مشکی

سایزبندی کالا: 96 و 128 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل 163 مشکی  

چنانچه چند سالی از نصب کابینت و کمد های خانه ی شما می گذرد یا به فکر دکوراسیون خانه ی جدید خود هستید پس ادامه ی متن را از دست ندهید. امروزه تنوع در انواع لوازم و تجهیزات خانه و آشپزخانه بسیار زیاد شده است. به صورتی که در خرید کوچک ترین یراق آلات مانند دستگیره کابینت و کمد نیز با حجم چشمگیری از تنوع در جنس، طرح و رنگ رو به رو خواهید شد. در این متن می خواهیم به معرفی نوعی دستگیره به نام دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل 163 مشکی بپردازیم. این دستگیره با زمینه ای مشکی رنگ و طرح های ریزی از گل های رنگی نمای زیبایی به وجود آورده است. طراحی دستگیره ها با انحنایی نیم دایره ای که پس از نصب بر روی درب، سبب سهولت در استفاده از کابینت خواهد شد. این دستگیره در دو سایز متوسط و بزرگ عرضه شده که خریدار، ام دی اف کار و کابینت ساز نسبت به اندازه ی درب کابینت و کمد می تواند یکی از دو سایز را انتخاب کند. نصب هر دستگیره به وسیله ی دو پیچ انجام می شود. جنس دستگیره MHH مدل 163 سرامیکی بوده که مزیت مهمی برای آن محسوب خواهد شد. زیرا دستگیره از لوازمی است که همواره در معرض برخورد با رطوبت، آب و مواد دیگر قرار دارد. سرامیک مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و زنگ نمی زند. بنابراین تا سال ها می توان از دستگیره ها استفاده کرد. رنگ این محصول نیز مشکی بوده که با انواع کابینت ها قابلیت هماهنگی دارد.

پیش از انتخاب دستگیره پیشنهاد می کنیم به قسمت مقالات مراجعه کنید. نویسندگان ما اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی را برای شما تالیف نموده اند. همچنین برای آگاهی از قیمت انواع مختلف دستگیره ها و مقایسه آن ها با هم می توانید از گزینه های موجود استفاده کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات كلی
نقاط قوت زیبایی
نقاط ضعف -
نوع کلاسیک
جنس سرامیکی
رنگ مشکی
تعداد سايز بندی 2 عدد
سايز هاِ ی سوراخ نصب 96 و 128 میلیمتر

نقد و بررسی:

راهنمای خرید دستگیره کابینت و کمد ساده MHH مدل 163 مشکی در فروشگاه فامیلاکالا


دستگیره کابینت و کمد کلاسیک MHH مدل 163 مشکی را از چند جهت می توان بررسی کرد. مناسب چه نوع دکوراسیونی است؟ در چند سایز تولید شده؟ جنس آن چیست؟ در ادامه ی متن با پاسخ به هر یک از سوالات به مزیت های خرید این  ستگیره اشاره خواهیم کرد.


اگر به طراحی دستگیره و نقش های آن توجه کنید به تناسب آن با انواع آشپزخانه ها مخصوصا سبک های کلاسیک پی خواهید برد. زمینه ی مشکی رنگ دستگیره با طرح های ریزی از گل های رنگی و بهاری نمای زیبایی به آن داده است. انحنای دستگیره ها پس از نصب بر روی درب کابینت و کمد سبب سهولت در استفاده از دستگیره و باز و بسته کردن درب ها خواهد شد.


این محصول در دو سایز مختلف عرضه شده که کابینت ساز، ام دی اف کار و خریدار می تواند نسبت به ابعاد کمد یا کابینت مورد نظر، سایز مناسب را انتخاب و نصب کند. سایز 96 میلی متر دستگیره که در زیرگروه سایز های متوسط قرار دارد و سایز 128 میلی متری آن که جزو دستگیره های بزرگ محسوب می شود. اساس این اندازه ها به فاصله ی بین سوراخ های پیچ در دستگیره ها مرتبط است.



طول کلی دستگیره ی متوسط 150 میلی متر و دستگیره ی بزرگ 185 میلی متر است. اندازه ی دستگیره ها در تصویر زیر برای راهنمایی بیشتر شما نشان داده شده اند.


جنس این دستگیره از سرامیک است. سرامیک مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و زنگ نمی زند. بنابراین تا مدت ها شکل ظاهری خود را حفظ می کند بدون آن که دچار خوردگی یا شکستگی شود.


هنگام سفارش این نکته را مورد توجه داشته باشید که اگر قصد دارید این دستگیره را برای کابینت (تک لایه) استفاده کنید، پیچ 4×20 (دارای طول 20 میلیمتر) را هم سفارش دهید. ابعاد واقعی این پیچ را در تصویر زیر مشاهده می کنید:سایز پیچ دستگیره 4×20 میلیمتری



اگر قرار است دستگیره بر روی کشوی کابینت (دو لایه) نصب شود، پیچ 4×35 (دارای طول 35 میلیمتر) که در تصویر زیر سایزبندی شده را به سبد خرید خود اضافه کنید:سایز پیچ دستگیره 4×35 میلیمتری



برای کمدهایی با MDF ضخیم تر هم پیچ های 4×40 (دارای طول 40 میلیمتر) موجود است:سایز پیچ دستگیره 4×40 میلیمتری



توضیحات کامل این پیچ ها را می توانید در قسمت کالاهای مرتبط همین کالا ببینید. پس در هنگام ثبت سفارش کالا از گروه کالایی پیچ و رولپلاک وبسایت فامیلاکالا نیز دیدن کنید.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه