جک آرام بند درب کینگ 730
700000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>امروزه تولید کنندگان برای باز و بسته کردن اتوماتیک وار درب ها، محصولی را به بازار عرضه کره اند که ما آن را با نام جک درب می‌شناسیم. جک ها انوع مختلفی دارند، برخی از آنها برقی بوده و برخی دیگر با استفاده از نیروی مکانیکی کار میک‌نند. این محصولات بسته به ساختار و نوع بدنه ای که دارند، می‌توانند بر روی انواع مختلف درب چوبی یا فلزی با عرض های متفاوتی نصب شده و وزن های مختلفی را تحمل نمایند.</p><p>مثلاً (جک آرام بند درب سنگین کینگ مدل 740) محصولی است که قابلیت نصب بر روی انواع درب آهنی و سنگین را دارد. از این رو بهترین گزینه برای نصب بر روی درب نفر رو پارکینگ و درب ورودی ساختمان های اداری است. در مقابل جک آرام بند درب کینگ مدل 730 محصولی است که بهتر است برای کارایی بهتر بر روی درب های چوبی و نیمه سبک نصب شوند. از این رو می‌توان آن را روی درب ورودی فروشگاه ها یا درب اتاق های کنفرانس نصب کرد. همانطور که گفتیم این کار موجب می‌شود تا باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتیک وار صورت گرفته و این عملکرد صدای ناهنجاری را نیز تولید نکند.</p><h2>ساختار و مشخصات ظاهری جک آرام بند کینگ</h2><p>همانطور که گفتیم جک آرام بند مدل 730 محصولی است که به طور ویژه برای نصب بر روی درب های چوبی با عرض 95 سانتی متر و وزنی معادل 40 تا 65 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است. این جک ساختاری مستحکم و با دوام دارد و می‌تواند در کنار محصولی همچون <a href="https://familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-H100Z-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.html">دستگیره پلاک آپارتمانی کلاسیک برنز استیل مدل H100Z زیتونی</a> بهترین کارایی ممکن را بر روی درب مورد نظر شما داشته باشد.</p><p>در نهایت گفتنی است جک آرام بند کینگ، ساختاری فلزی داشته و طوسی رنگ است. این محصول توسط شرکت کره ای کینگ به بازار عرضه شده و 24 ماه گارنتی دارد. قیمت مناسب، کیفیت مطلوب، خدمات پس از فروش و قابلیت تنظیم باز و بسته شدن درب با 2 سرعت متفاوت نیز از جمله ویژگی هایی است که این محصول را به کالایی پر فروش بدل ساخته است.</p><h3>ابعاد جک آرام بند کینگ و نحوه نصب آن</h3><p>جک آرام بند کینگ متشکل از یک محفظه اصلی به شکل مکعب مستطیل است که 20.5 سانتی متر طول، 4.5 سانتی متر عرض و 7 سانتی متر ارتفاع دارد. این بخش در قسمت بالایی درب مورد نظر نصب می‌شود و سرعت باز و بسته شدن درب را تنظیم می‌کند. در ادامه دو اهرم یا بازو به این محفظه متصل می‌شوند که طول آنها به ترتیب 23.5 سانتی متر و 24 سانتی متر است. این بازوها نیز قابلیت تنظیم طول را دارند و به مصرف کننده اجازه می‌دهند تا درب را تا 180 درجه باز نماید.<br><br>در انتهای این دو بازو بخشی به عنوان پایه قرار گرفته است که به چهارچوب یا قسمت بالایی دیوار درب پیچ می‌شود و ساختار و عملکرد جک را تکمیل می‌کند. این بخش نیز 5.7 سانتی متر طول دارد و به وسیله پیچ و بست های قرار گرفته در پک اورجینال محصول در جای خود محکم می‌شود.</p><!--EndFragment-->
  • جک آرام بند درب کینگ 730

جک آرام بند کینگ محصولی کره ای است که به طور ویژه برای نصب بر روی درب های چوبی با عرض 95 سانتی متر و وزن 40 تا 65 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش است و ساختاری فلزی و مستحکم دارد. قابلیت تنظیم باز و بسته شدن درب با 2 سرعت متفاوت و قیمت مناسب نیز از جمله ویژگی های مهم این محصول است.

سایزبندی کالا: 23/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
کره

معرفی محصول:

امروزه تولید کنندگان برای باز و بسته کردن اتوماتیک وار درب ها، محصولی را به بازار عرضه کره اند که ما آن را با نام جک درب می‌شناسیم. جک ها انوع مختلفی دارند، برخی از آنها برقی بوده و برخی دیگر با استفاده از نیروی مکانیکی کار میک‌نند. این محصولات بسته به ساختار و نوع بدنه ای که دارند، می‌توانند بر روی انواع مختلف درب چوبی یا فلزی با عرض های متفاوتی نصب شده و وزن های مختلفی را تحمل نمایند.

مثلاً (جک آرام بند درب سنگین کینگ مدل 740) محصولی است که قابلیت نصب بر روی انواع درب آهنی و سنگین را دارد. از این رو بهترین گزینه برای نصب بر روی درب نفر رو پارکینگ و درب ورودی ساختمان های اداری است. در مقابل جک آرام بند درب کینگ مدل 730 محصولی است که بهتر است برای کارایی بهتر بر روی درب های چوبی و نیمه سبک نصب شوند. از این رو می‌توان آن را روی درب ورودی فروشگاه ها یا درب اتاق های کنفرانس نصب کرد. همانطور که گفتیم این کار موجب می‌شود تا باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتیک وار صورت گرفته و این عملکرد صدای ناهنجاری را نیز تولید نکند.

ساختار و مشخصات ظاهری جک آرام بند کینگ

همانطور که گفتیم جک آرام بند مدل 730 محصولی است که به طور ویژه برای نصب بر روی درب های چوبی با عرض 95 سانتی متر و وزنی معادل 40 تا 65 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است. این جک ساختاری مستحکم و با دوام دارد و می‌تواند در کنار محصولی همچون دستگیره پلاک آپارتمانی کلاسیک برنز استیل مدل H100Z زیتونی بهترین کارایی ممکن را بر روی درب مورد نظر شما داشته باشد.

در نهایت گفتنی است جک آرام بند کینگ، ساختاری فلزی داشته و طوسی رنگ است. این محصول توسط شرکت کره ای کینگ به بازار عرضه شده و 24 ماه گارنتی دارد. قیمت مناسب، کیفیت مطلوب، خدمات پس از فروش و قابلیت تنظیم باز و بسته شدن درب با 2 سرعت متفاوت نیز از جمله ویژگی هایی است که این محصول را به کالایی پر فروش بدل ساخته است.

ابعاد جک آرام بند کینگ و نحوه نصب آن

جک آرام بند کینگ متشکل از یک محفظه اصلی به شکل مکعب مستطیل است که 20.5 سانتی متر طول، 4.5 سانتی متر عرض و 7 سانتی متر ارتفاع دارد. این بخش در قسمت بالایی درب مورد نظر نصب می‌شود و سرعت باز و بسته شدن درب را تنظیم می‌کند. در ادامه دو اهرم یا بازو به این محفظه متصل می‌شوند که طول آنها به ترتیب 23.5 سانتی متر و 24 سانتی متر است. این بازوها نیز قابلیت تنظیم طول را دارند و به مصرف کننده اجازه می‌دهند تا درب را تا 180 درجه باز نماید.

در انتهای این دو بازو بخشی به عنوان پایه قرار گرفته است که به چهارچوب یا قسمت بالایی دیوار درب پیچ می‌شود و ساختار و عملکرد جک را تکمیل می‌کند. این بخش نیز 5.7 سانتی متر طول دارد و به وسیله پیچ و بست های قرار گرفته در پک اورجینال محصول در جای خود محکم می‌شود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جک در کینگ 730
شرکت سازنده کینگ
ساخت کره
نوع کالا جک در
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 20/5*7 سانتیمتر
طول بازو 23/5 سانتیمتر
جنس فلزی
رنگ طوسی
نوع کاربرد مناسب درب های چوبی و سبک با عرض 95 سانتیمتر
وزن درب 40 تا 65 کیلوگرم
سایر مشخصات قابلیت تنظیم طول بازو

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه