جک آرام بند درب سنگین کینگ مدل 740
700000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>بستن درب های آهنی و سنگین که به عنوان درب حیاط یا نفر رو در ورودی ساختمان ها به کار گرفته می‌شوند اغلب با سر و صدای زیادی همراه است. به همین منظور تولید کنندگان انواع مختلف جک درب، نظیر جک آرام بند را به بازار عرضه کرده اند تا این محصولات درب را به آرامی به طرف چهارچوب خود هدایت کرده و مانع از ایجاد صدای بلند بستن آن شوند. اینگونه جک ها به ویژه برای نصب در درب ورودی ساختمان های اداری مناسب هستند چرا که عملکرد آنها به گونه ای است که معمولاً درب را به طور کامل نمی‌بندند و تنها آن را روی چهارچوب خود کیپ می‌کنند. بدین ترتیب این امر به سادگی موجب می‌شود تا دیگر نیازی به باز و بسته کردن مداوم درب برای کارمندان در ساعت های ورود و خروج نباشد.</p><p>به همین منظور است که برای باز و بسته کردن درب آهنی ورودی ساختمان ها علاوه بر قفلهای برقی و حیاطی نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%B7-%D8%B6%D8%A7%D9%85%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%B2%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1%DB%8C.html">قفل درب حیاط ضامن دار سیزا کامپیوتری</a> می‌توان از جک های آرام بند درب سنگین نیز بهره گرفت. البته قبل از تهیه و خرید این نوع محصولات باید به این نکته توجه داشت که اغلب این جک ها قادر به تامین شوک نهایی برای بستن درب نیستند و به همین منظور بهتر است برای بستن درب آن را همانگونه به حال خود رها نکرده و در نهایت از بسته شدن آن مطمئن شوید.</p><h2>مشخصات فنی و ظاهری آرام بند درب سنگین مدل 740</h2><p>جک آرام بند درب سنگین مدل 740 محصولی کره ای، ساخت شرکت تولیدی کینگ است که دیگر محصولات خود نظیر (جک آرام‌بند کینگ مدل 710) را نیز با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش روانه بازار می‌کند. این جک نیز همچون سایر محصولات این شرکت بدنه ای از جنس فلز دارد که با پوششی از رنگ طوسی آبکاری شده است.</p><p>پروسه نصب این محصول نیز بسیار ساده است. چرا که قسمت اصلی این جک روی درب آهنی نصب می‌شود و انتهای بازوی آن نیز به چهارچوب بالایی درب پیچ می‌گردد. از این رو مصرف کننده قادر خواهد بود تا به راحتی درب را تا 180 درجه باز نماید و بدون ایجد فشار مضاعفی آن را ببندد. شایان ذکر است این جک، مناسب درب های آهنی و سنگین با عرض 105 سانتی متر بوده و به راحتی قادر به تحمل 60 تا 85 کیلوگرم وزن است. قابلیت تنظیم طول بازو نیز از جمله دیگر ویژگی های آرام بند درب سنگین کینگ است که آن را به یک محصول منحصر به فرد بدل می‌سازد.</p><h3>ابعاد آرام بند درب سنگین</h3><p>همانطور که گفتیم آرام بند درب سنگین کینگ یک بخش اصلی به شکل مکعب مستطیل دارد که 23 سانتی متر طول، 4.5 سانتی متر عرض و 7 سانتی متر ارتفاع دارد. طول یکی از بازوهای این جک، 24 سانتی متر و طول بازوی دیگر آن 23 سانتی متر است و بلندی پایه نگه دارنده کار نیز 5.7 سانتی متر است. در نهایت گفتنی است این ابعاد ساختار مستحکمی از یک جک می‌سازد و آن را جهت نصب بر روی انواع درب آهنی نفر روی مطابق با استانداردهای محصول، آماده می‌کند.</p><!--EndFragment-->
  • جک آرام بند درب سنگین کینگ مدل 740

جک آرام بند درب سنگین کینگ مدل 740

آرام بند درب سنگین کینگ، محصولی کره ای ساخته شده از فلز است که به طور ویژه برای نصب بر روی درب های فلزی و سنگین ورودی ساختمان طراحی و ساخته شده است. این محصول که با ضمانت نامه 24 ماهه به بازار عرضه می‌شود، برای نصب بر روی درب هایی با وزن 60 الی 85 کیلومتر مناسب بوده که عرض آنها معادل 105 سانتی متر است. در نهایت گفتنی است این محصول با کیفیت، قیمتی کاملاً مقرون به صرفه دارد و همراه با خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می‌گردد.

سایزبندی کالا: 24 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
کره

معرفی محصول:

بستن درب های آهنی و سنگین که به عنوان درب حیاط یا نفر رو در ورودی ساختمان ها به کار گرفته می‌شوند اغلب با سر و صدای زیادی همراه است. به همین منظور تولید کنندگان انواع مختلف جک درب، نظیر جک آرام بند را به بازار عرضه کرده اند تا این محصولات درب را به آرامی به طرف چهارچوب خود هدایت کرده و مانع از ایجاد صدای بلند بستن آن شوند. اینگونه جک ها به ویژه برای نصب در درب ورودی ساختمان های اداری مناسب هستند چرا که عملکرد آنها به گونه ای است که معمولاً درب را به طور کامل نمی‌بندند و تنها آن را روی چهارچوب خود کیپ می‌کنند. بدین ترتیب این امر به سادگی موجب می‌شود تا دیگر نیازی به باز و بسته کردن مداوم درب برای کارمندان در ساعت های ورود و خروج نباشد.

به همین منظور است که برای باز و بسته کردن درب آهنی ورودی ساختمان ها علاوه بر قفلهای برقی و حیاطی نظیر قفل درب حیاط ضامن دار سیزا کامپیوتری می‌توان از جک های آرام بند درب سنگین نیز بهره گرفت. البته قبل از تهیه و خرید این نوع محصولات باید به این نکته توجه داشت که اغلب این جک ها قادر به تامین شوک نهایی برای بستن درب نیستند و به همین منظور بهتر است برای بستن درب آن را همانگونه به حال خود رها نکرده و در نهایت از بسته شدن آن مطمئن شوید.

مشخصات فنی و ظاهری آرام بند درب سنگین مدل 740

جک آرام بند درب سنگین مدل 740 محصولی کره ای، ساخت شرکت تولیدی کینگ است که دیگر محصولات خود نظیر (جک آرام‌بند کینگ مدل 710) را نیز با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش روانه بازار می‌کند. این جک نیز همچون سایر محصولات این شرکت بدنه ای از جنس فلز دارد که با پوششی از رنگ طوسی آبکاری شده است.

پروسه نصب این محصول نیز بسیار ساده است. چرا که قسمت اصلی این جک روی درب آهنی نصب می‌شود و انتهای بازوی آن نیز به چهارچوب بالایی درب پیچ می‌گردد. از این رو مصرف کننده قادر خواهد بود تا به راحتی درب را تا 180 درجه باز نماید و بدون ایجد فشار مضاعفی آن را ببندد. شایان ذکر است این جک، مناسب درب های آهنی و سنگین با عرض 105 سانتی متر بوده و به راحتی قادر به تحمل 60 تا 85 کیلوگرم وزن است. قابلیت تنظیم طول بازو نیز از جمله دیگر ویژگی های آرام بند درب سنگین کینگ است که آن را به یک محصول منحصر به فرد بدل می‌سازد.

ابعاد آرام بند درب سنگین

همانطور که گفتیم آرام بند درب سنگین کینگ یک بخش اصلی به شکل مکعب مستطیل دارد که 23 سانتی متر طول، 4.5 سانتی متر عرض و 7 سانتی متر ارتفاع دارد. طول یکی از بازوهای این جک، 24 سانتی متر و طول بازوی دیگر آن 23 سانتی متر است و بلندی پایه نگه دارنده کار نیز 5.7 سانتی متر است. در نهایت گفتنی است این ابعاد ساختار مستحکمی از یک جک می‌سازد و آن را جهت نصب بر روی انواع درب آهنی نفر روی مطابق با استانداردهای محصول، آماده می‌کند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جک در کینگ 740
شرکت سازنده کینگ
ساخت کره
نوع کالا جک درب
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 23*7 سانتیمتر
طول بازو 24 سانتیمتر
جنس فلزی
رنگ طوسی
نوع کاربرد مناسب درب های آهنی و سنگین با عرض 105 سانتیمتر
وزن درب 60 تا 85 کیلوگرم
سایر مشخصات قابلیت تنظیم طول بازو

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه