جک آرام‌بند کینگ مدل 710
700000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>همانطور که می‌دانید درب ها به شکل های گوناگونی ساخته و نصب می‌شوند. برخی از آنها نفر رو هستند و برای درب ورودی ساختمان یا حیاط به کار گرفته می‌شوند. برخی دیگر نیز دو یا سه لنگه بوده و اغلب به عنوان درب پارکینگی در ورودی ساختمان ها نصب می‌گردند. در این میان تمامی این درب ها برای باز و بسته شدن نیازمند قفل و دستگیره هایی نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-TSA.html">قفل برقی TSA درب حیاط</a> هستند که البته در مواقعی نیز ممکن است این کار را با استفاده از جک های برقی به انجام برسانند.</p><p>نکته قابل توجه در خصوص درب های مجهز شده به جک این است که تمامی جک ها در این نوع درب ها، با استفاده از نیروی الکتریکی کار نمی‌کنند. محصولات دیگری نیز وجود دارند نیروی مکانیکی حاصل از باز و بسته کردن درب، موجب عملکرد صحیح آنها می‌شود. به طور مثال جک آرام بند کینگ یکی از این محصولات است که به طور ویژه برای درب های چوبی و سبک نظیر درب اتاق کنفرانس یا یک فروشگاه طراحی شده است. جالب است بدانید این محصول ضمانت نامه 24 ماهه دارد و با خدمات پس از فروش به خریدار ارائه می‌شود.</p><h2>مشخصات فنی و ظاهری جک آرام بند کینگ</h2><p>جک آرام بند کینگ مدل 710 محصولی کره ای ساخت شرکت تولیدی کینگ است. این جک بدنه ای فلزی و زیتونی رنگ دارد و به طور ویژه برای درب های چوبی طراحی و ساخته شده است. از این رو قادر به تحمل وزنی معادل 10 الی 30 کیلوگرم است و مناسب نصب بر روی درب های یک لنگه است. البته این شرکت محصولات دیگری را نیز نظیر (جک آرام بند درب سنگین کینگ مدل 740) به بازار عرضه کرده است که برای درب های آهنی و سنگین مناسب هستند. جک مدل 710 دارای یک قسمت فلزی به شکل مکعب مستطیل است که بر روی بدنه درب نصب می‌شود. پس از اتصال این بخش به قسمت بالایی درب، قسمت دیگر جک آرام بند کینگ به بالای چهارچوب یا دیواری که درب را احاطه کرده است، متصل می‌گردد تا محصول نصب درستی داشته باشد.</p><p>در این میان دو اهرم یا دو بازو وجود دارند که موجب باز و بسته شدن درب می‌شوند. بازویی که به چهارچوب نزدیک تر است قابلیت فنری دارد که موجب می‌شود به هنگام باز شدن درب، اهرم باز شده و برای بستن آن نیز جمع شود. شایان ذکر است این بازو قابلیت رگلاژ و تنظیم طول را نیز دارد که این ویژگی از جمله بارزترین ویژگی های این محصول است. در نهایت گفتنی است این نوع جک بر روی انواع درب چوبی راست بازشو و چپ بازشو با عرض 80 سانتی متر قابل نصب است.</p><h3>ابعاد و اندازه های به کار رفته در جک آرام بند کینگ</h3><p>همانطور که گفتیم جک آرام بند کینگ از دو بخش اصلی و دو بازو ساخته شده است. بخشی که که از سایر قسمت های محصول بزرگتر بوده و روی درب نصب می‌گردد یک مکعب مستطیل به طول 18 سانتی متر است که 4 سانتی متر عرض و 6.5 سانتی متر ارتفاع دارد. بازوی ثابت 19.5 سانتی متر و بازوی متحرک در حالت بسته 21.5 سانتی طول دارند. طول بخش کوچکتر جک نیز که به چهارچوب درب متصل می‌گردد 5.7 سانتی متر است. در نهایت گفتنی است این محصول با پیچ و بست مخصوص برای نصب به خریدار تحویل داده می‌شود.</p><!--EndFragment-->
  • جک آرام‌بند کینگ مدل 710

جک آرام بند کینگ، نوعی جک است که بر روی درب های چوبی سبک با عرض 80 سانتی متر نصب می‌شود. از این محصول می‌توان بر روی درب فروشگاه ها یا اتاق های کنفرانس با وزن 10 الی 30 کیلوگرم بهره گرفت و امکان باز و بسته کردن آرام آنها را فراهم ساخت. جک مدل 710 کینگ ساخت کره است و با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شود.

سایزبندی کالا: 19/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
کره

معرفی محصول:

همانطور که می‌دانید درب ها به شکل های گوناگونی ساخته و نصب می‌شوند. برخی از آنها نفر رو هستند و برای درب ورودی ساختمان یا حیاط به کار گرفته می‌شوند. برخی دیگر نیز دو یا سه لنگه بوده و اغلب به عنوان درب پارکینگی در ورودی ساختمان ها نصب می‌گردند. در این میان تمامی این درب ها برای باز و بسته شدن نیازمند قفل و دستگیره هایی نظیر قفل برقی TSA درب حیاط هستند که البته در مواقعی نیز ممکن است این کار را با استفاده از جک های برقی به انجام برسانند.

نکته قابل توجه در خصوص درب های مجهز شده به جک این است که تمامی جک ها در این نوع درب ها، با استفاده از نیروی الکتریکی کار نمی‌کنند. محصولات دیگری نیز وجود دارند نیروی مکانیکی حاصل از باز و بسته کردن درب، موجب عملکرد صحیح آنها می‌شود. به طور مثال جک آرام بند کینگ یکی از این محصولات است که به طور ویژه برای درب های چوبی و سبک نظیر درب اتاق کنفرانس یا یک فروشگاه طراحی شده است. جالب است بدانید این محصول ضمانت نامه 24 ماهه دارد و با خدمات پس از فروش به خریدار ارائه می‌شود.

مشخصات فنی و ظاهری جک آرام بند کینگ

جک آرام بند کینگ مدل 710 محصولی کره ای ساخت شرکت تولیدی کینگ است. این جک بدنه ای فلزی و زیتونی رنگ دارد و به طور ویژه برای درب های چوبی طراحی و ساخته شده است. از این رو قادر به تحمل وزنی معادل 10 الی 30 کیلوگرم است و مناسب نصب بر روی درب های یک لنگه است. البته این شرکت محصولات دیگری را نیز نظیر (جک آرام بند درب سنگین کینگ مدل 740) به بازار عرضه کرده است که برای درب های آهنی و سنگین مناسب هستند. جک مدل 710 دارای یک قسمت فلزی به شکل مکعب مستطیل است که بر روی بدنه درب نصب می‌شود. پس از اتصال این بخش به قسمت بالایی درب، قسمت دیگر جک آرام بند کینگ به بالای چهارچوب یا دیواری که درب را احاطه کرده است، متصل می‌گردد تا محصول نصب درستی داشته باشد.

در این میان دو اهرم یا دو بازو وجود دارند که موجب باز و بسته شدن درب می‌شوند. بازویی که به چهارچوب نزدیک تر است قابلیت فنری دارد که موجب می‌شود به هنگام باز شدن درب، اهرم باز شده و برای بستن آن نیز جمع شود. شایان ذکر است این بازو قابلیت رگلاژ و تنظیم طول را نیز دارد که این ویژگی از جمله بارزترین ویژگی های این محصول است. در نهایت گفتنی است این نوع جک بر روی انواع درب چوبی راست بازشو و چپ بازشو با عرض 80 سانتی متر قابل نصب است.

ابعاد و اندازه های به کار رفته در جک آرام بند کینگ

همانطور که گفتیم جک آرام بند کینگ از دو بخش اصلی و دو بازو ساخته شده است. بخشی که که از سایر قسمت های محصول بزرگتر بوده و روی درب نصب می‌گردد یک مکعب مستطیل به طول 18 سانتی متر است که 4 سانتی متر عرض و 6.5 سانتی متر ارتفاع دارد. بازوی ثابت 19.5 سانتی متر و بازوی متحرک در حالت بسته 21.5 سانتی طول دارند. طول بخش کوچکتر جک نیز که به چهارچوب درب متصل می‌گردد 5.7 سانتی متر است. در نهایت گفتنی است این محصول با پیچ و بست مخصوص برای نصب به خریدار تحویل داده می‌شود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جک در کینگ 710
شرکت سازنده کینگ
ساخت کره
نوع کالا جک در
خدمات نصب دارد
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 18*6/5 سانتیمتر
طول بازو 19/5 سانتیمتر
جنس فلزی
رنگ زیتونی
نوع کاربرد مناسب درب های چوبی و سبک با عرض 80 سانتیمتر
وزن درب 10 تا 30 کیلوگرم
سایر مشخصات قابلیت تنظیم طول بازو

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه