جا قاشق و چنگال اوروسی مدل A04
1392000 موجود
توضیح محصول: <p>یکی از مناسب ترین راهکارها برای مرتب سازی و چیدمان سرویس های قاشق و چنگال در آشپزخانه، قرار دادن آنها در کشوهای کابینت است. چرا که کشوها به طور معمول جزو در دسترس ترین اجزای به کار رفته در آشپزخانه ها هستند و محتویات آنها، به هنگام آشپزی یا مرتب سازی ظروف، راحت تر در اختیار اعضای خانواده قرار می‌گیرد. با همه اینها بدیهی است که بدون استفاده از ارگانایزرها، نمی‌توان آنطور که باید از ظرفیت کشوها بهره گرفت. بنابراین در این مواقع استفاده از جا قاشق و چنگال هایی که تولید کنندگان آنها به عنوان ارگانایزرهای داخل کشویی طراحی کرده اند، ضروری است.</p><p>این نوع محصولات معمولاً از چوب، پلاستیک، حصیر و یا حتی فلز ساخته می‌شوند و با توجه به ابعاد کشو، در یونیت های متفاوتی به بازار عرضه می‌گردند. بنابراین اگر مساحت کشوهای کابینت شما آنچنان بزرگ نیست، می‌توانید از <a href="https://familakala.com/%D8%AC%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C-%D9%88-%DA%86%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-A-06.html">جا قاشقی و چنگال اوروسی مدل A 06</a> بهره بگیرید و یا حتی از جا قاشقی های آویز همچون <a href="https://familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF-%D8%AC%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D9%88-%DA%86%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%AF%D9%88%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3.html">جا قاشقی آویز بهینه مدل دولوکس 92112</a> استفاده کنید. جا قاشق و چنگال اوروسی مدل A04 نیز دیگر محصول ایرانی ای است که برای این منظور تولید شده و مناسب یونیت هایی با عرض 70 سانتی متر است.</p><h2><strong>جا قاشق و چنگال اوروسی در یک نگاه</strong></h2><p>این محصول از جمله ارگانایزرهای ساخته شده از چوب است که فضای داخلی آن از 9 قسمت تشکیل شده است. این تقسیم بندی به گونه ای انجام شده است که هم بخش های عمودی و هم بخش های افقی در ابعاد متنوع در جا قاشقی وجود دارند. بدین ترتیب مصرف کننده می‌تواند هر بخش را با توجه به ابعاد آن به یکی از اجزای سرویس، اختصاص داده و به راحتی از عهده چیدمان آنها برآید. جالب است بدانید جا قاشقی مدل A04 نیز همانند اغلب محصولات اوروسی به صورت یک طبقه طراحی و ساخته شده است. بدنه چوبی این محصول قهوه ای رنگ است و به لوگوی اوروسی مزین شده است. در نهایت گفتنی است قیمت جا قاشقی اوروسی مدل A04 نسبت به سایر مدل های موجود در بازار بسیار مناسب بوده و بدنه محصول نیز از کیفیتی مطلوب برخوردار است.</p><h3><strong>اندازه های به کار رفته در جا قاشق و چنگال اوروسی مدل </strong><strong>A04</strong></h3><p>همانطور که گفتیم این مدل از جا قاشق و چنگال اوروسی متشکل از 9 بخش است. دو قسمت از این 9 بخش را تقسیم بندی های عمودی تشکیل می‌دهند که هر دو یک اندازه و دارای 38.5 سانتی متر طول و 11 سانتی متر عرض هستند. 3 بخش از هفت قسمت باقی مانده افقی نیز دارای طول و عرض یکسان هستند و اندازه آنها برابر با 32.5*7 سانتی متر است. 4 بخش باقی مانده نیز به عنوان کوچکترین قسمت های افقی هر یک دارای 15.9 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض هستند. بر این اساس، ابعاد کلی محصول نیز معادل 58*5.8*40 سانتی متر است که به راحتی در یونیتی با عمق 55 سانتی متر جای می‌گیرد.</p>
  • جا قاشق و چنگال اوروسی مدل A04

جا قاشق و چنگال اوروسی محصولی ایرانی، ساخته شده از چوب است که به عنوان ارگانایزر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کالا متشکل از 9 بخش داخلی است و فضای لازم را برای چیدمان انواع وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال فراهم می‌سازد. جا قاشقی اوروسی قیمتی مقرون به صرفه دارد و مناسب کشوهایی با عرض یونیت 70 و 55 سانتی متر عمق است.

سایزبندی کالا: 58*40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اوروسی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

یکی از مناسب ترین راهکارها برای مرتب سازی و چیدمان سرویس های قاشق و چنگال در آشپزخانه، قرار دادن آنها در کشوهای کابینت است. چرا که کشوها به طور معمول جزو در دسترس ترین اجزای به کار رفته در آشپزخانه ها هستند و محتویات آنها، به هنگام آشپزی یا مرتب سازی ظروف، راحت تر در اختیار اعضای خانواده قرار می‌گیرد. با همه اینها بدیهی است که بدون استفاده از ارگانایزرها، نمی‌توان آنطور که باید از ظرفیت کشوها بهره گرفت. بنابراین در این مواقع استفاده از جا قاشق و چنگال هایی که تولید کنندگان آنها به عنوان ارگانایزرهای داخل کشویی طراحی کرده اند، ضروری است.

این نوع محصولات معمولاً از چوب، پلاستیک، حصیر و یا حتی فلز ساخته می‌شوند و با توجه به ابعاد کشو، در یونیت های متفاوتی به بازار عرضه می‌گردند. بنابراین اگر مساحت کشوهای کابینت شما آنچنان بزرگ نیست، می‌توانید از جا قاشقی و چنگال اوروسی مدل A 06 بهره بگیرید و یا حتی از جا قاشقی های آویز همچون جا قاشقی آویز بهینه مدل دولوکس 92112 استفاده کنید. جا قاشق و چنگال اوروسی مدل A04 نیز دیگر محصول ایرانی ای است که برای این منظور تولید شده و مناسب یونیت هایی با عرض 70 سانتی متر است.

جا قاشق و چنگال اوروسی در یک نگاه

این محصول از جمله ارگانایزرهای ساخته شده از چوب است که فضای داخلی آن از 9 قسمت تشکیل شده است. این تقسیم بندی به گونه ای انجام شده است که هم بخش های عمودی و هم بخش های افقی در ابعاد متنوع در جا قاشقی وجود دارند. بدین ترتیب مصرف کننده می‌تواند هر بخش را با توجه به ابعاد آن به یکی از اجزای سرویس، اختصاص داده و به راحتی از عهده چیدمان آنها برآید. جالب است بدانید جا قاشقی مدل A04 نیز همانند اغلب محصولات اوروسی به صورت یک طبقه طراحی و ساخته شده است. بدنه چوبی این محصول قهوه ای رنگ است و به لوگوی اوروسی مزین شده است. در نهایت گفتنی است قیمت جا قاشقی اوروسی مدل A04 نسبت به سایر مدل های موجود در بازار بسیار مناسب بوده و بدنه محصول نیز از کیفیتی مطلوب برخوردار است.

اندازه های به کار رفته در جا قاشق و چنگال اوروسی مدل A04

همانطور که گفتیم این مدل از جا قاشق و چنگال اوروسی متشکل از 9 بخش است. دو قسمت از این 9 بخش را تقسیم بندی های عمودی تشکیل می‌دهند که هر دو یک اندازه و دارای 38.5 سانتی متر طول و 11 سانتی متر عرض هستند. 3 بخش از هفت قسمت باقی مانده افقی نیز دارای طول و عرض یکسان هستند و اندازه آنها برابر با 32.5*7 سانتی متر است. 4 بخش باقی مانده نیز به عنوان کوچکترین قسمت های افقی هر یک دارای 15.9 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض هستند. بر این اساس، ابعاد کلی محصول نیز معادل 58*5.8*40 سانتی متر است که به راحتی در یونیتی با عمق 55 سانتی متر جای می‌گیرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا قاشق و چنگال اوروسی مدل A04
شرکت سازنده اوروسی
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کشو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 58*40 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 70 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 58 سانتیمتر
ارتفاع سبد 5/6 سانتیمتر
عمق سبد 40 سانتیمتر
نوع اتصال -
رنگ قهوه ای
جنس چوبی
تعداد طبقات 1
نوع ریل -
محل نصب داخل کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

جا قاشق و چنگال اوروسی یک ارگانایزر چوبی است که فضای داخلی آن از 9 بخش تشکیل شده است. هر یک از قسمت های عمودی وافقی این جا قاشقی ابعاد متنوعی دارند و فضای مناسبی را جهت چیدمان انواع وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال ایجاد کرده اند.

ابعاد کلی بدنه محصول برابر با 58*40*5.8 سانتی متر است و هر یک از قسمت های عمودی 38.5 سانتی متر طول و 11 سانتی متر عرض دارند. 3 بخش از هفت قسمت باقی مانده افقی نیز دارای طول و عرض یکسان هستند و اندازه آنها برابر با 32.5*7 سانتی متر است. کوچکترین قسمت ها در بخش افقی نیز 15.9 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض دارند.

جا قاشق و چنگال مدل A04 به صورت یک طبقه طراحی و تولید شده است. بدنه چوبی محصول قهوه ای رنگ بوده و لوگوی اوروسی بر روی آن حک شده است.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه