جا قاشقی و چنگال اوروسی مدل A 06
924000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">وجود قاشق، چنگال، کارد و سایر سرویس های اینچنینی همواره در آشپزخانه منازل ضروری بوده است. همانطور که می‌دانید این وسایل هم در تهیه و پخت غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم در سرو آن، از این رو بهتر است در محلی قرار بگیرند که برای تمامی اعضای خانواده در دسترس باشند. جالب است بدانید در اغلب آشپزخانه ها از کشوهای کابینت برای این منظور استفاده می‌شود. با این حال نمی توان این وسایل را همینطور به حال خود در یک کشو رها کرد و انتظار داشت که به هنگام مصرف هم کاملاً سریع و آسان در دسترس قرار بگیرند.</p><p style="text-align: justify;">این موضوع سبب شده است تا طراحان با تولید ارگانایزرهای مختلف به چیدمان این وسایل در کشو کمک به سزایی نمایند. البته انواع دیگری از جا قاشقی ها نیز وجود دارند که به صورت ایستاده روی سطح کانتر قرار گرفته یا همچون <a href="https://familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF-%D8%AC%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D9%88-%DA%86%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html">جا قاشقی آویز استوانه ای مدل 92108</a> به شکل آویز استفاده می‌شوند. در نهایت گفتنی است جا قاشق و چنگالی اوروسی مدل A06 نیز از جمله ارگانایزرهایی است که به طور معمول در کشو مورد استفاده قرار می‌گیرد و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.</p><h2 style="text-align: justify;">ساختار و مشخصات ظاهری جا قاشقی اروسی</h2><p style="text-align: justify;">جا قاشقی مدل A06 محصولی ایرانی، ساخت برند اروسی است و بدنه ای از چوب دارد. این ساختار چوبی که مربع شکل نیز است 6 بخش داخلی دارد. این 6 بخش به گونه ای در محصول ایجاد شده اند که یک بخش افقی بزرگترین اندازه را به خود اختصاص داده و تقسیم بندی پنج بخش دیگر به صورت عمودی در ارگانایزر صورت گرفته است.</p><p style="text-align: justify;">بدین ترتیب می‌توان از بخش افقی برای چیدمان انواع کفگیر، ملاقه یا وسایل بزرگتر بهره گرفت و هر یک از بخش های کوچکتر را به انواع دیگر وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال اختصاص داد. کیفیت بدنه و رنگ عسلی و منحصر به فرد این محصول نیز از جمله دیگر مشخصات بارز آن است که توجه خریداران را به خود جلب کرده است. در پایان یادآور می‌شویم انواع جا قاشقی اروسی نظیر (جا قاشق چنگالی اوروسی مدل A05) به صورت یک طبقه به بازار عرضه می‌شوند.</p><h3 style="text-align: justify;">ابعاد به کار رفته در ساختار جا قاشقی مدل A06</h3><p style="text-align: justify;">این محصول به صورت کلی 40 سانتی متر طول، 38 سانتی متر عرض و 5.6 سانتی متر ارتفاع دارد. از این رو به راحتی در یونیتی با 50 سانتی متر عرض و 55 سانتی متر عمق جای می‌گیرد. بزرگترین بخش محصول هم  38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارد. در نهایت گفتنی است ابعاد سایر بخش ها نیز برابر با 23.5*7 سانتی متر بوده و با هم یکسان است.</p>
  • جا قاشقی  و چنگال  اوروسی مدل A 06

جا قاشقی اروسی نوعی ارگانایزر ساخته شده از چوب است که از 6 بخش داخلی تشکیل شده است. این محصول ساخت ایران است و برای نظم دهی به انواع وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول همچنین نوعی جا قاشقی داخل کشویی است و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است.

سایزبندی کالا: 38*40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اوروسی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

وجود قاشق، چنگال، کارد و سایر سرویس های اینچنینی همواره در آشپزخانه منازل ضروری بوده است. همانطور که می‌دانید این وسایل هم در تهیه و پخت غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم در سرو آن، از این رو بهتر است در محلی قرار بگیرند که برای تمامی اعضای خانواده در دسترس باشند. جالب است بدانید در اغلب آشپزخانه ها از کشوهای کابینت برای این منظور استفاده می‌شود. با این حال نمی توان این وسایل را همینطور به حال خود در یک کشو رها کرد و انتظار داشت که به هنگام مصرف هم کاملاً سریع و آسان در دسترس قرار بگیرند.

این موضوع سبب شده است تا طراحان با تولید ارگانایزرهای مختلف به چیدمان این وسایل در کشو کمک به سزایی نمایند. البته انواع دیگری از جا قاشقی ها نیز وجود دارند که به صورت ایستاده روی سطح کانتر قرار گرفته یا همچون جا قاشقی آویز استوانه ای مدل 92108 به شکل آویز استفاده می‌شوند. در نهایت گفتنی است جا قاشق و چنگالی اوروسی مدل A06 نیز از جمله ارگانایزرهایی است که به طور معمول در کشو مورد استفاده قرار می‌گیرد و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

ساختار و مشخصات ظاهری جا قاشقی اروسی

جا قاشقی مدل A06 محصولی ایرانی، ساخت برند اروسی است و بدنه ای از چوب دارد. این ساختار چوبی که مربع شکل نیز است 6 بخش داخلی دارد. این 6 بخش به گونه ای در محصول ایجاد شده اند که یک بخش افقی بزرگترین اندازه را به خود اختصاص داده و تقسیم بندی پنج بخش دیگر به صورت عمودی در ارگانایزر صورت گرفته است.

بدین ترتیب می‌توان از بخش افقی برای چیدمان انواع کفگیر، ملاقه یا وسایل بزرگتر بهره گرفت و هر یک از بخش های کوچکتر را به انواع دیگر وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال اختصاص داد. کیفیت بدنه و رنگ عسلی و منحصر به فرد این محصول نیز از جمله دیگر مشخصات بارز آن است که توجه خریداران را به خود جلب کرده است. در پایان یادآور می‌شویم انواع جا قاشقی اروسی نظیر (جا قاشق چنگالی اوروسی مدل A05) به صورت یک طبقه به بازار عرضه می‌شوند.

ابعاد به کار رفته در ساختار جا قاشقی مدل A06

این محصول به صورت کلی 40 سانتی متر طول، 38 سانتی متر عرض و 5.6 سانتی متر ارتفاع دارد. از این رو به راحتی در یونیتی با 50 سانتی متر عرض و 55 سانتی متر عمق جای می‌گیرد. بزرگترین بخش محصول هم  38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارد. در نهایت گفتنی است ابعاد سایر بخش ها نیز برابر با 23.5*7 سانتی متر بوده و با هم یکسان است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جاقاشق و چنگالی اوروسی مدل A06
شرکت سازنده اروسی
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کشو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 38*40 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 50 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 38 سانتیمتر
ارتفاع سبد 5/6 سانتیمتر
عمق سبد 40 سانتیمتر
نوع اتصال -
رنگ عسلی
جنس چوبی
تعداد طبقات 1
نوع ریل -
محل نصب -
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بدنه جا قاشقی اروسی از چوب ساخته شده و عسلی رنگ است. این ساختار متشکل از 6 بخش است که بزرگترین بخش آن به صورت افقی تقسیم بندی شده و 5 بخش دیگر قسمت های عمودی و یک اندازه جا قاشقی هستند.

ابعاد کلی این محصول برابر با 40*38*5.6 سانتی متر است. از این رو می‌توان گفت ساختار آن تقریباً مربع شکل است. بزرگترین بخش این مربع 38.5 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارد و ابعاد سایر بخش ها نیز برابر با 23.5*7 سانتی متر بوده و با هم یکسان است.

بخش افقی بزرگترین قسمت در جا قاشقی اروسی است که می‌توان از آن برای نگهداری انواع کفگیر یا ملاقه استفاده کرد. هر یک از بخش های کوچکتر نیز به جهت طول کمتری که دارند برای چیدمان انواع قاشق، چنگال و کارد مناسب هستند.

به جهت اینکه بدنه محصول از چوب ساخته شده، بهتر است انواع وسایل موجود در سرویس قاشق و چنگال خود را پس از شستشو با یک پارچه مناسب خشک کرده و سپس در جا قاشقی قرار دهید.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه