سبد ریلی جا برنجي بهينه یونیت 40 سانت 91602
357800 موجود
توضیح محصول: <h4>سبد ریلی جا برنجی بهینه یونیت 40 سانت </h4><p>جا برنجی یکی از ظروف سنگین موجود در آشپزخانه است که خارج کردن و یا جابجایی آن برای کدبانوی منزل تا حدودی دشوار است. برای رفع این مسئله برخی از شرکت های تولیدی تجهیزات کابینت جا برنجی ریلی را به بازار عرضه داشته اند. ادامه ی این متن نیز به معرفی سبد ریلی جا برنجی بهینه یونیت 40 سانت اختصاص دارد. این سبد داخل یونیت کابینت با عرض 40 سانتی متر، ارتفاع 65 و عمق 55 سانتی متر نصب می شود. سبد جا برنجی از دو طبقه تشکیل شده که هر طبقه ظرفهایی مستطیل شکل و درب دار دارد. عمق ظرف طبقه ی بالا کم تر بوده و جهت قرار دادن انواع خشکبار از جمله حبوبات یا شکر مناسب است. ظرف طبقه ی پایین (عمیق تر) را نیز به برنج اختصاص دهید. از مزایای این سبد جا برنجی می توان به خروج مجزای هر طبقه اشاره کرد. نوع اتصال کالا به صورت ریل پهلو است. به عبارت دیگر برای نصب سبد تنها کافیست ریل های هر طبقه را به بدنه ی کابینت آشپزخانه متصل کنیم. نوع ریل های جا برنجی ساچمه ای هستند. <a href="http://www.familakala.com/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D9%83%D8%B4%D9%88-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%DA%86%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C" rel="nofollow" target="_blank"><strong><span style="color: #2969B0;">ریل ساچمه ای</span></strong></a> از استحکام بالایی برخوردار بوده و توانایی تحمل وزن بالا را دارد. همچنین وجود ضامن هایی در قسمت انتهایی ریل های ساچمه ای از افتادن سبد جا برنجی جلوگیری می کنند. ظروف پلاستیکی طبقات نیز از جنس پلاستیک درجه یک هستند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به گارانتی 24 ماهه آن اشاره کرد که نشان دهنده ی اطمینان شرکت بهینه از کیفیت کالای تولیدی است.   </p>
  • سبد ریلی جا برنجي بهينه یونیت 40 سانت 91602
سایزبندی کالا: یونیت 40
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
تماس بگیرید
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد ریلی جا برنجی بهینه یونیت 40 سانت 

جا برنجی یکی از ظروف سنگین موجود در آشپزخانه است که خارج کردن و یا جابجایی آن برای کدبانوی منزل تا حدودی دشوار است. برای رفع این مسئله برخی از شرکت های تولیدی تجهیزات کابینت جا برنجی ریلی را به بازار عرضه داشته اند. ادامه ی این متن نیز به معرفی سبد ریلی جا برنجی بهینه یونیت 40 سانت اختصاص دارد. این سبد داخل یونیت کابینت با عرض 40 سانتی متر، ارتفاع 65 و عمق 55 سانتی متر نصب می شود. سبد جا برنجی از دو طبقه تشکیل شده که هر طبقه ظرفهایی مستطیل شکل و درب دار دارد. عمق ظرف طبقه ی بالا کم تر بوده و جهت قرار دادن انواع خشکبار از جمله حبوبات یا شکر مناسب است. ظرف طبقه ی پایین (عمیق تر) را نیز به برنج اختصاص دهید. از مزایای این سبد جا برنجی می توان به خروج مجزای هر طبقه اشاره کرد. نوع اتصال کالا به صورت ریل پهلو است. به عبارت دیگر برای نصب سبد تنها کافیست ریل های هر طبقه را به بدنه ی کابینت آشپزخانه متصل کنیم. نوع ریل های جا برنجی ساچمه ای هستند. ریل ساچمه ای از استحکام بالایی برخوردار بوده و توانایی تحمل وزن بالا را دارد. همچنین وجود ضامن هایی در قسمت انتهایی ریل های ساچمه ای از افتادن سبد جا برنجی جلوگیری می کنند. ظروف پلاستیکی طبقات نیز از جنس پلاستیک درجه یک هستند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به گارانتی 24 ماهه آن اشاره کرد که نشان دهنده ی اطمینان شرکت بهینه از کیفیت کالای تولیدی است.  

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد ریلی جا برنجي بهينه یونیت 40 سانت
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 37*45*25 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 40 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 65 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 37 سانتیمتر
ارتفاع سبد 25 سانتیمتر
عمق سبد 45 سانتیمتر
نوع اتصال ریل پهلو
رنگ سفید
جنس پلاستیک درجه یک
تعداد طبقات 2
نوع ریل ساچمه ای
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

جا برنجی یکی از ظروف سنگین موجود در آشپزخانه بوده که خارج کردن یا جابجایی آن برای کدبانوی منزل تا حدودی دشوار است. پیشنهاد می کنیم برای رفع این مسئله سبد ریلی جا برنجی بهینه یونیت 40 سانت را داخل کابینت نصب کنید.

سبد ریلی جا برنجی بهینه از دو طبقه تشکیل شده که هر طبقه ظرفهایی مستطیل شکل و درب دار دارد. عمق ظرف طبقه ی بالا کم تر بوده و جهت قرار دادن انواع خشکبار از جمله حبوبات یا شکر و غیره مناسب است. ظرف طبقه ی پایین (عمیق تر) را نیز به برنج اختصاص دهید.

نوع اتصال سبد جا برنجی بهینه به صورت ریل پهلو است. به عبارت دیگر برای نصب سبد تنها کافیست ریل های هر طبقه را به بدنه ی کابینت آشپزخانه متصل کنیم. نوع ریل های جا برنجی ساچمه ای هستند. ریل ساچمه ای از استحکام بالایی برخوردار بوده و توانایی تحمل وزن بالا را دارد. همچنین وجود ضامن هایی در قسمت انتهایی ریل های ساچمه ای از افتادن سبد جا برنجی جلوگیری می کنند.

ابعاد طبقات سبد ریلی جا برنجی بهینه عبارنتد از طبقه ی اول (بالا) : طول 37 سانت، عمق 45 و ارتفاع 12 سانتی متر. طبقه ی دوم (پایین) : طول 37 سانت، عمق 45 سانت و ارتفاع 25 سانتی متر. این جا برنجی داخل کابینتی با عرض 40 سانتی متر، ارتفاع 65 و عمق 55 سانتی متر نصب می شود.    

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه