جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت مدل A03
1716000 موجود
توضیح محصول: <p>اگر تصمیم دارید به جای استفاده از کنسول یا چمدان، سرویس های قاشق و چنگال خود را درون کشوی کابینت جای دهید، بهتر است از یک ارگانایزر بهره بگیرید. ارگانایزرها صفحات تقسیم بندی شده ای هستند که بسته به نوع کاربردشان می‌توانند از چوب، پلاستیک، حصیر و یا حتی فلز ساخته شوند. این محصولات مقدار فضای لازم جهت تفکیک وسایل را فراهم می‌کنند و به چیدمان آنها نظم می‌بخشند. بدین ترتیب دسترسی به انواع قاشق، چنگال و یا کارد آشپزخانه ساده تر شده و این وسایل برای سرو غذا یا پخت و پز، سریع تر در اختیار اعضای خانواده قرار می‌گیرند.</p><p>در کنار ارگانایزرهای چوبی نظیر جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت کشو مدل A03، جا قاشقی های آویز نیز وجود دارند. این محصولات همچون <a href="https://familakala.com/%D8%AC%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D8%AC%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%DA%86%DB%8C-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-919-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%AA%DA%A9-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C.html">جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 استیل تک عددی</a> بیشتر برای شستشو و نگهداری ظروف تا زمان خشک شدن آنها به کار برده می‌شوند و بر خلاف ارگانایزرهای داخل کشویی، وسیله مناسبی برای چیدمان قاشق ها به شمار نمی‌روند. در نهایت گفتنی است جا قاشقی اوروسی مدل A03 محصولی ایرانی است که با قیمت و کیفیتی مناسب روانه بازار می‌شود.</p><h2><strong>ساختار </strong><strong>جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت اوروسی</strong></h2><p>همانطور که گفتیم بدنه جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت اوروسی از چوب ساخته شده است. این ساختار قهوه ای رنگ است و برای کشوهایی با عرض یونیت 80 سانتی متری که حداقل عمق آنها 55 سانتی متر باشد، مناسب است. همچنین فضای داخلی این محصول دارای 11 قسمت است و 4 سایز متفاوت را شامل می‌شود. دو بخش از این 11 قسمت به صورت عمودی تقسیم بندی شده اند و 9 قسمت باقی مانده را نیز بخش های افقی تشکیل می‌دهند.</p><p>بدیهی است که تعداد بخش های تعبیه شده در این محصول، مقدار فضای لازم جهت تفکیک کلیه وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال را فراهم می‌سازند. با این وجود اگر به جای بیشتری برای چیدمان وسایل خود نیاز دارید، می‌توانید از محصولات مشابه دیگر همچون (جاقاشقی داخل کشو کابینت اوروسی مدل A01) بهره بگیرید. این محصول از جمله دیگر کالاهای تولیدی اوروسی است که از 16 قسمت مجزا برای تفکیک سرویس های قاشق و چنگال برخوردار است.</p><h3><strong>ابعاد و اندازه های به کار رفته در بدنه جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت مدل </strong><strong>A03</strong></h3><p>ابعاد کلی بدنه جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت مدل A03 برابر با 68*40*5.6 سانتی متر است. این بدنه مستطیل شکل 11 بخش داخلی دارد که بزرگترین بخش آن تقسیم بندی عمودی داشته و طولی معادل 38.5 سانتی متر و عرضی 12 سانتی متری دارد. بزرگترین بخش در قسمت افقی نیز 40.7 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض دارد. 4 بخش از 8 بخش باقی مانده نیز اندازه هایی یکسان و معادل 22.9*7 سانتی متر دارند. در نهایت کوچکترین بخش های افقی نیز 17 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض داشته و برای چیدمان وسایلی نظیر قاشق های چای خوری، چنگال های میوه خوری یا مواردی از این دست مناسب هستند.</p>
  • جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت  مدل A03

جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت، نوعی ارگانایزر چوبی است که فضای داخلی آن به 11 بخش تقسیم شده است. این تقسیم بندی به گونه ای انجام شده است که تمامی وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال در ارگانایزر قرار گرفته و محصول به خوبی در یونیتی با عرض 80 سانتی متر جای می‌گیرد.

سایزبندی کالا: 68*40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
شرکت سازنده
اوروسی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

اگر تصمیم دارید به جای استفاده از کنسول یا چمدان، سرویس های قاشق و چنگال خود را درون کشوی کابینت جای دهید، بهتر است از یک ارگانایزر بهره بگیرید. ارگانایزرها صفحات تقسیم بندی شده ای هستند که بسته به نوع کاربردشان می‌توانند از چوب، پلاستیک، حصیر و یا حتی فلز ساخته شوند. این محصولات مقدار فضای لازم جهت تفکیک وسایل را فراهم می‌کنند و به چیدمان آنها نظم می‌بخشند. بدین ترتیب دسترسی به انواع قاشق، چنگال و یا کارد آشپزخانه ساده تر شده و این وسایل برای سرو غذا یا پخت و پز، سریع تر در اختیار اعضای خانواده قرار می‌گیرند.

در کنار ارگانایزرهای چوبی نظیر جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت کشو مدل A03، جا قاشقی های آویز نیز وجود دارند. این محصولات همچون جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 استیل تک عددی بیشتر برای شستشو و نگهداری ظروف تا زمان خشک شدن آنها به کار برده می‌شوند و بر خلاف ارگانایزرهای داخل کشویی، وسیله مناسبی برای چیدمان قاشق ها به شمار نمی‌روند. در نهایت گفتنی است جا قاشقی اوروسی مدل A03 محصولی ایرانی است که با قیمت و کیفیتی مناسب روانه بازار می‌شود.

ساختار جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت اوروسی

همانطور که گفتیم بدنه جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت اوروسی از چوب ساخته شده است. این ساختار قهوه ای رنگ است و برای کشوهایی با عرض یونیت 80 سانتی متری که حداقل عمق آنها 55 سانتی متر باشد، مناسب است. همچنین فضای داخلی این محصول دارای 11 قسمت است و 4 سایز متفاوت را شامل می‌شود. دو بخش از این 11 قسمت به صورت عمودی تقسیم بندی شده اند و 9 قسمت باقی مانده را نیز بخش های افقی تشکیل می‌دهند.

بدیهی است که تعداد بخش های تعبیه شده در این محصول، مقدار فضای لازم جهت تفکیک کلیه وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال را فراهم می‌سازند. با این وجود اگر به جای بیشتری برای چیدمان وسایل خود نیاز دارید، می‌توانید از محصولات مشابه دیگر همچون (جاقاشقی داخل کشو کابینت اوروسی مدل A01) بهره بگیرید. این محصول از جمله دیگر کالاهای تولیدی اوروسی است که از 16 قسمت مجزا برای تفکیک سرویس های قاشق و چنگال برخوردار است.

ابعاد و اندازه های به کار رفته در بدنه جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت مدل A03

ابعاد کلی بدنه جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت مدل A03 برابر با 68*40*5.6 سانتی متر است. این بدنه مستطیل شکل 11 بخش داخلی دارد که بزرگترین بخش آن تقسیم بندی عمودی داشته و طولی معادل 38.5 سانتی متر و عرضی 12 سانتی متری دارد. بزرگترین بخش در قسمت افقی نیز 40.7 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض دارد. 4 بخش از 8 بخش باقی مانده نیز اندازه هایی یکسان و معادل 22.9*7 سانتی متر دارند. در نهایت کوچکترین بخش های افقی نیز 17 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض داشته و برای چیدمان وسایلی نظیر قاشق های چای خوری، چنگال های میوه خوری یا مواردی از این دست مناسب هستند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت کشو مدل A03
شرکت سازنده اوروسی
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کشو
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 68*40 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 80 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 68 سانتیمتر
ارتفاع سبد 5/6 سانتیمتر
عمق سبد 40 سانتیمتر
نوع اتصال -
رنگ قهوه ای
جنس چوبی
تعداد طبقات 1
نوع ریل -
محل نصب داخل کشو
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

جای قاشق و چنگال داخل کشو کابینت، محصولی ایرانی و ساخته شده از چوب است که ساختاری مستحکم و مدرن دارد. بدنه این محصول قهوه ای رنگ است و به خوبی با فضای آشپزخانه های امروزی هماهنگ می‌شود.

بدنه جا قاشقی مدل A03 اوروسی 68 سانتی متر طول، 40 سانتی متر عرض و 5.6 سانتی متر ارتفاع دارد. فضای داخلی این محصول متشکل از 11 بخش با 4 سایز متفاوت است که ابعاد آنها به ترتیب از کوچکترین بخش تا بزرگترین قسمت برابر با 17*7، 22.9*7، 40.7*7 و 38.5*12 سانتی متر است.

تقسیم بندی فضای داخلی این محصول به گونه ای انجام شده است که تمامی وسایل موجود در سرویس های قاشق و چنگال از کفگیر و ملاقه گرفته تا دربازکن و... در ارگانایزر قرار می‌گیرند. همچنین لوگوی حک شده اوروسی بر روی بدنه نیز حاکی از کیفیت محصول و ظاهر شکیل آن است.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
J Heydari

آيا عرض اين جاقاشقي دقيقا 40 است. چون كابينت من دقيقا عرض فضاي داخلي آن را كه اندازه گرفتم 40 است . ضمنا اگر خريد كرديم و اندازه نبود (احيانا به خاطر يكي دو ميليمتر) امكان باز پس دادن هست؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام در صورتی که ساکن شهر تهران هستید می‌توان کالا را تعویض کرد اما در رابطه با شهرستان‌ها به دلیل مسافت زیاد متاسفانه امکان پذیر نیست.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه