جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 تک عددی
114300 موجود
توضیح محصول: <p>چطور اطراف سینک ظرفشویی آشپزخانه را خلوت کنیم؟ روش های زیادی برای نظم دادن به فضای شلوغ اطراف سینک ظرفشویی وجود دارد. اما یکی از بهترین راه ها استفاده از وسایل آویز در فاصله ی میان کابینت های بالا و پایین است. برخی از انواع تجهیزات آویز موجود در بازار مانند جاقاشقی و جا اسکاچی آویز 919 به صورت ترکیبی طراحی شده اند.</p><h2>مشخصات&nbsp;جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 تک عددی</h2><p>این اکسسوری از دو قسمت تشکیل شده که شامل نگهدارنده ی فلزی و ظرف با دو جنس استیل و آبکاری است. در قسمت بالای نگهدارنده فلزی دو قلاب وجود دارد که به وسیله ی آن ها از لوله یا آبچکان آویزان خواهد شد. میانه ی پایه نیز دو میله ی افقی جهت قرار گیری ظرف وجود دارد و در قسمت پایین نگهدارنده جا اسکاچی مسطح و مستطیلی تعبیه شده است.</p><h2>سایز جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919&nbsp;</h2><p>ابعاد پایه ی نگهدارنده شامل 40 سانتی متر طول و 8 سانتی متر عرض است. قسمت پایین جا اسکاچی شیاردار بوده تا آب از اسکاچ به آسانی خارج شود. ظرف جاقاشق و چنگال در مدل 919 از یک استوانه ی استیل تشکیل شده که بر روی دیواره های خود حفره هایی جهت خروج آب دارد. این ظرف دارای قطر 11.5 سانت و طول 14 سانتی متر است. جاقاشقی با در دوجنس متفاوت آبکاری و استیل عرضه میشود. جنس استیل از دوام و کیفیت بالاتری برخوردارند. این امر باعث پیشگیری از ایجاد لک و زنگ زدگی کالا می شود.</p><p>یک <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255); text-align: justify;">لوله </a>ی 100 یا 150 سانتی متری با قطر 16 میلی متر به دیوار نصب کرده و انواع تجهیزات مدرن آویز مانند جاقاشقی، جااودیه ای، جااسکاچی و غیره را از آن آویزان کنید. اطمینان تولید کننده ی این جاقاشقی از کیفیت کالای تولیدی خود باعث شده که علاوه بر قیمت مناسب، گارانتی مادام العمر را برای خریدار در نظر بگیرد.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>
  • جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 تک عددی

جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 تک عددی

سایزبندی کالا: 11/5*40 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 سال
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

چطور اطراف سینک ظرفشویی آشپزخانه را خلوت کنیم؟ روش های زیادی برای نظم دادن به فضای شلوغ اطراف سینک ظرفشویی وجود دارد. اما یکی از بهترین راه ها استفاده از وسایل آویز در فاصله ی میان کابینت های بالا و پایین است. برخی از انواع تجهیزات آویز موجود در بازار مانند جاقاشقی و جا اسکاچی آویز 919 به صورت ترکیبی طراحی شده اند.

مشخصات جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 تک عددی

این اکسسوری از دو قسمت تشکیل شده که شامل نگهدارنده ی فلزی و ظرف با دو جنس استیل و آبکاری است. در قسمت بالای نگهدارنده فلزی دو قلاب وجود دارد که به وسیله ی آن ها از لوله یا آبچکان آویزان خواهد شد. میانه ی پایه نیز دو میله ی افقی جهت قرار گیری ظرف وجود دارد و در قسمت پایین نگهدارنده جا اسکاچی مسطح و مستطیلی تعبیه شده است.

سایز جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 

ابعاد پایه ی نگهدارنده شامل 40 سانتی متر طول و 8 سانتی متر عرض است. قسمت پایین جا اسکاچی شیاردار بوده تا آب از اسکاچ به آسانی خارج شود. ظرف جاقاشق و چنگال در مدل 919 از یک استوانه ی استیل تشکیل شده که بر روی دیواره های خود حفره هایی جهت خروج آب دارد. این ظرف دارای قطر 11.5 سانت و طول 14 سانتی متر است. جاقاشقی با در دوجنس متفاوت آبکاری و استیل عرضه میشود. جنس استیل از دوام و کیفیت بالاتری برخوردارند. این امر باعث پیشگیری از ایجاد لک و زنگ زدگی کالا می شود.

یک لوله ی 100 یا 150 سانتی متری با قطر 16 میلی متر به دیوار نصب کرده و انواع تجهیزات مدرن آویز مانند جاقاشقی، جااودیه ای، جااسکاچی و غیره را از آن آویزان کنید. اطمینان تولید کننده ی این جاقاشقی از کیفیت کالای تولیدی خود باعث شده که علاوه بر قیمت مناسب، گارانتی مادام العمر را برای خریدار در نظر بگیرد.       

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا قاشقی و جا اسکاچی آویز مدل 919 تک عددی
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد جا قاشقی و جا اسکاچی
گارانتی 30 سال
مشخصات فنی
ابعاد 40*11/5 سانتیمتر
طول محل نصب 10 سانتیمتر
ارتفاع محل نصب 42 سانتیمتر
عرض محل نصب -
طول سبد 11/5 سانتیمتر
ارتفاع سبد 14 سانتیمتر
عرض سبد -
نوع اتصال آویز به میله
رنگ استیل
جنس استیل - فلزآبکاری شده
تعداد طبقات 2
محل نصب داخل آشپزخانه
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

این کالا ترکیبی از یک جاقاشقی و جا اسکاچی است همین مزیت باعث می شود که علاوه بر صرفه جویی در هزینه فضای کمتری بالای سینک ظرفشویی اشغال شود.


جا اسکاچی و جاقاشقی کم جا

با نصب یک لوله به طول 100 یا 150 سانتی متری و قطر 16 میلی متر می توان از فضای میان کابینت های بالا و پایین استفاده کرد. سپس انواع تجهیزات آویز از جمله این کالا، جا ادویه ای، جابشقابی و غیره را از آن آویزان کنیم.

نصب یک لوله جهت قرارگیری جاقاشقی

حفره هایی که در سطح ظرف جاقاشقی قرار گرفته اند و شیارهای موجود بر روی جا اسکاچی به خروج آسان آب کمک می کنند. این ویژگی به خشک شدن سریعتر قاشق ها، چنگال ها و اسکاچ کمک می کند.

خروج سریع آب از ظروف داخل جاقاشقی آویز

اندازه های داده شده در عکس زیر ابعاد جاقاشقی و جا اسکاچی را در دنیای واقعی نشان می دهند. این سایزها راهنمای شما در انتخاب مدل مناسب هستند.

ابعاد واقعی جاقاشقی


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مرجان معرفت پور

میخواستم این محصول رو سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا جهت اطلاع از موجودی کالا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید یا به شماره واتس آپ موجود پیام دهید. 02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه