آبچکان روی سینک استیل ارتفاع 62 سانت
9375000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p style="text-align: justify;">برخلاف محصولاتی نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%A2%D8%A8%DA%86%DA%A9%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-MDF-%D8%A2%D8%A8%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-A102-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-80-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D9%88-%D8%B7%D8%A8%D9%82%D9%87.html">آبچکان دو طبقه داخل کابینت مدل A102</a> که داخل کابینت نصب می‌گردند برخی از آبچکان ها کاملاً روی سینک قرار می‌گیرند. این محصولات که به آبچکان های جزیره ای نیز معروفند اغلب در فضای بالای سینک هایی قرار می‌گیرند که در جزیره آشپزخانه تعبیه شده اند یا پشت پنجره هستند و دیواری در فضای بالای آنها وجود ندارد . به همین جهت نیز مصرف کننده این نوع از سینک ها باید حتماً از آبچکانی استفاده نماید که یا حالت رومیزی داشته باشد و یا روی سینک قرار بگیرد.</p><p style="text-align: justify;">آبچکان روی سینک ممکن است نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%A2%D8%A8%DA%86%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AC%D9%84%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF.html">آبچکان سینک جلوی پنجره سفید</a> از فلز مستحکم و مقاوم ساخته شده و سفید، مشکی یا نقره ای رنگ باشد. البته برخی از تولید کنندگان این محصول را از استیل نیز می‌سازند که هر چند در ظاهر با محصولات فلزی، تفاوت هایی نیز دارد اما کارایی آن با این نوع آبچکان ها یکسان است. به عبارت دیگر آبچکان روی سینک استیل نیز محصولی است که در برابر آب و رطوبت زنگ نمی‌زند و ساختاری بسیار مستحکم و با کیفیت دارد. این نوع آبچکان نیز برای قرار دادن انواع ظروف مناسب است و بهترین انتخاب برای سینک هایی است که پشت پنجره نصب شده اند.</p><h2 style="text-align: justify;">ساختار و مشخصات ظاهری آبچکان روی سینک</h2><p style="text-align: justify;">همانطور که گفتیم آبچکان روی سینک از استیل ساخته شده است و نسبت به آب و رطوبت مقاوم است. این محصول دارای یک چهارچوب دو طبقه است که طبقه بالای آن از یک آبچکان ترکیبی ساخته شده است. این طبقه از محصول، امکان قرار دادن انواع بشقاب، کاسه، لیوان و حتی قابلمه را نیز برای مصرف کننده مهیا می‌سازد بنابراین اصلی ترین طبقه محصول به شمار می‌آید.</p><p style="text-align: justify;">طبقه دوم آبچکان استیل در حقیقت یک میله است که دو جاقاشقی و یک جا اسکاجی بر روی آن سوار می‌شود. محصول همچنین دارای یک ساختار منحصر به فرد است که مصرف کننده می‌تواند از آن برای نگه داشتن سینی یا دیس های خود استفاده نماید. در نهایت لازم به ذکر است که این محصول باید بالای سینکی قرار بگیرد که آبچکان از آن بزرگتر باشد. به گونه ای که هر یک از دو پایه محصول، بیرون از سینک و روی صفحه کابینت قرار بگیرند و هیچ کدام از این پایه ها حتی با سینی سینک ظرفشویی نیز در تماس نباشد. چون هر گونه عدم تعادلی ممکن است در نهایت منجر به واژگونی آبچکان استیل شود.</p><h3 style="text-align: justify;">ابعاد و اندازه های به کار رفته در بدنه آبچکان روی سینک استیل</h3><p style="text-align: justify;">آبچکان روی سینک استیل، 52 سانتی متر ارتفاع و 120 سانتی متر طول دارد. عمق این آبچکان 35.7 سانتی متر است و ارتفاع آن تا زیر طبقه اول برابر با 45 سانتی متر است. از این رو این نوع آبچکان معمولاً در فضای بالای سینک هایی که دارای شیرآلاتی با ارتفاع زیاد هستند نیز قابل نصب است.</p><!--EndFragment-->
  • آبچکان روی سینک استیل ارتفاع 62 سانت

آبچکان روی سینک استیل ارتفاع 62 سانت

سایزبندی کالا: 35/7*120*52 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
رویال
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

برخلاف محصولاتی نظیر آبچکان دو طبقه داخل کابینت مدل A102 که داخل کابینت نصب می‌گردند برخی از آبچکان ها کاملاً روی سینک قرار می‌گیرند. این محصولات که به آبچکان های جزیره ای نیز معروفند اغلب در فضای بالای سینک هایی قرار می‌گیرند که در جزیره آشپزخانه تعبیه شده اند یا پشت پنجره هستند و دیواری در فضای بالای آنها وجود ندارد . به همین جهت نیز مصرف کننده این نوع از سینک ها باید حتماً از آبچکانی استفاده نماید که یا حالت رومیزی داشته باشد و یا روی سینک قرار بگیرد.

آبچکان روی سینک ممکن است نظیر آبچکان سینک جلوی پنجره سفید از فلز مستحکم و مقاوم ساخته شده و سفید، مشکی یا نقره ای رنگ باشد. البته برخی از تولید کنندگان این محصول را از استیل نیز می‌سازند که هر چند در ظاهر با محصولات فلزی، تفاوت هایی نیز دارد اما کارایی آن با این نوع آبچکان ها یکسان است. به عبارت دیگر آبچکان روی سینک استیل نیز محصولی است که در برابر آب و رطوبت زنگ نمی‌زند و ساختاری بسیار مستحکم و با کیفیت دارد. این نوع آبچکان نیز برای قرار دادن انواع ظروف مناسب است و بهترین انتخاب برای سینک هایی است که پشت پنجره نصب شده اند.

ساختار و مشخصات ظاهری آبچکان روی سینک

همانطور که گفتیم آبچکان روی سینک از استیل ساخته شده است و نسبت به آب و رطوبت مقاوم است. این محصول دارای یک چهارچوب دو طبقه است که طبقه بالای آن از یک آبچکان ترکیبی ساخته شده است. این طبقه از محصول، امکان قرار دادن انواع بشقاب، کاسه، لیوان و حتی قابلمه را نیز برای مصرف کننده مهیا می‌سازد بنابراین اصلی ترین طبقه محصول به شمار می‌آید.

طبقه دوم آبچکان استیل در حقیقت یک میله است که دو جاقاشقی و یک جا اسکاجی بر روی آن سوار می‌شود. محصول همچنین دارای یک ساختار منحصر به فرد است که مصرف کننده می‌تواند از آن برای نگه داشتن سینی یا دیس های خود استفاده نماید. در نهایت لازم به ذکر است که این محصول باید بالای سینکی قرار بگیرد که آبچکان از آن بزرگتر باشد. به گونه ای که هر یک از دو پایه محصول، بیرون از سینک و روی صفحه کابینت قرار بگیرند و هیچ کدام از این پایه ها حتی با سینی سینک ظرفشویی نیز در تماس نباشد. چون هر گونه عدم تعادلی ممکن است در نهایت منجر به واژگونی آبچکان استیل شود.

ابعاد و اندازه های به کار رفته در بدنه آبچکان روی سینک استیل

آبچکان روی سینک استیل، 52 سانتی متر ارتفاع و 120 سانتی متر طول دارد. عمق این آبچکان 35.7 سانتی متر است و ارتفاع آن تا زیر طبقه اول برابر با 45 سانتی متر است. از این رو این نوع آبچکان معمولاً در فضای بالای سینک هایی که دارای شیرآلاتی با ارتفاع زیاد هستند نیز قابل نصب است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا آبچکان روی سینک استیل
شرکت سازنده رویال
ساخت ایران
نوع کاربرد روی سینک
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 35/7*120*52 سانتیمتر
طول آبچکان 120 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 52 سانتیمتر
عرض آبچکان 35/7 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس استیل
تعداد طبقات 2
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

این محصول که دارای یک چهارچوب دو طبقه از جنس استیل است در طبقه بالای خود دارای یک آبچکان با شیارهایی با اندازه های گوناگون و شبکه بندی ای است که به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا از آن برای قرار دادن انواع ظروف خود بهره بگیرد. علاوه بر اینها دو جاقاشقی، یک جا اسکاجی و یک محفظه برای قرار دادن سینی نیز در محصول تعبیه شده است که از آن یک آبچکان تمام عیار می‌سازد.
مشخصات آبچکان روی سینک استیل

ارتفاع کلی آبچکان روی سینک 52 سانتی متر و طول آن برابر با 120 سانتی متر است. از این رو این محصول مناسب قرار گرفتن بر روی سینک هایی که طول آنها از طول آبچکان کمتر است. لازم به ذکر است که عمق آبچکان در این محصول برابر با 35.7 سانتی متر و مقدار فضای خالی تا زیر اولین طبقه آن نیز، 45 سانتی متر است.
ابعاد آبچکان روی سینک استیل

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مانیا دوستی

امکان داره طولش به جای ۱۲۰ سانت ۱۰۰ سانت باشه و ارتفاع ۳۵ سانت باشه ؟؟

مدیر سایت

کاربر گرامی برای سفارش ابعاد مورد نظر با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

هاشم شمامه

سلام جنسش استیل تمام قطعه های روی آبچکان همراه آبچکان؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله کلیه بخش‌های آبچکان از جمله جاقاشقی و جای مایع ظرفشویی از جنس استیل و ضد زنگ است.

راضیه خطیبی

سلام ،چرا قیمت این مدل محصولتون ارزونتره?

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام این مدل از آبچکان با توجه به جنس و متریال به کار رفته دارای قیمت متفاوت است. 

فضه

سلام.خسته نباشین.ما بخاطر جای کم آشپز خونه مجبوریم یه آبچکان این مدلی که همیشگی هم باشه(استیل کامل)تهیه کنیم . امکانش نیس یه تخفیف بدین؟ ما به زور 2ملیون میتونیم جور کنیم.

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام متاسفانه قیمت آبچکان‌های استیل به دلیل استحکام و مقاومت در برابر زنگ زدگی از سایر متریال‌ها بالاتر است. برای مشاهده سایر مدل‌های این آبچکان با قیمت‌های متنوع لطفا به این صفحه (آبچکان رومیزی و آویز) مراجعه کنید.

علی رحیمی

ارتفاع 45 سانت تو عکس قابل تنظیم هست ؟ بالاتر نمی ره ؟ به شیر سینک برخورد می کنه.

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام ارتفاع این آبچکان تاثیری بر روی شیر آب ندارد زیرا شیر آب بر روی سینک نصب می‌شود. ابعاد آن غیر قابل تغییر است.

طاهر خانمیرزایی

سلام من برای طول سینک 80 می‌خوام .امکان تغییر دارید؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر متاسفانه امکان تغییر ابعاد وجود ندارد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه