مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

به طور کلی می‌دانیم که تجهیزات مختلفی وجود دارند که در آشپزخانه به کار گرفته می‌شوند. از جمله این تجهیزات می‌توان به جا ظرفی کنار سینک، آبچکان‌ روی سینک، سینک آشپزخانه، جای قاشق و چنگال و غیره اشاره کرد. در این میان آبچکان‌ها یکی از تجهیزات پر کاربرد آشپزخانه محسوب می‌شوند که در دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه نیز بسیار تاثیرگذار هستند. به همین جهت نیز انواع مختلف آبچکان‌ در بازار وجود دارند که از جمله آ‌نها می‌توان به آبچکان‌ توکار کابینت، آبچکان‌ آویز، آبچکان‌ رومیزی و غیره پرداخت. در ادامه این مطلب از فامیلاکالا ما به معرفی انواع آبچکان‌ رومیزی، برندهای تولیدکننده این محصول و قیمت آبچکان‌ رومیزی می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

آبچکان‌ رومیزی چیست؟ 

قبل از هر چیزی بهتر است با ماهیت دقیق آبچکان‌ رومیزی یا همان جا ظرفی کنار سینک آشنا شویم. آبچکان‌های رومیزی قابلیت استفاده در هر آشپزخانه‌ای را دارند و بر خلاف تصور عموم لازم نیست تا حتماً روی سینی سینک قرار بگیرند. چرا که این محصولات خود دارای سینی آبگیر هستند که آب اضافه ظروف را جمع می‌کنند. از این رو به راحتی روی کانتر یا کابینت آشپزخانه نیز قابل استفاده هستند.

استفاده از آبچکان رومیزی این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد تا پس از خشک شدن ظرف‌ها، آبچکان را روی کابینت قرار دهد و یا آن را جابجا کند. بدین ترتیب با قرار دادن آبچک در جایی که در معرض دید افراد نیست، ظاهر منظم آشپزخانه حفظ می‌شود. با این حال این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که عیب بزرگ این نوع آبچکان، این است که چون در کنار سینک ظرفشویی قرار می‌گیرد، با وجود در دسترس بودن آن، فضای زیادی را اشغال می‌کند. هر چند می‌توان از سایز کوچک این آبچک نیز استفاده نمود. اما بدیهی است که در سایزهای کوچکتر، ظروف کمتری هم جای می‌گیرد. از این رو برای استفاده بهتر از فضای آشپزخانه، اگر در آشپزخانه پنجره دارید، می‌توانید آبچکان را پشت پنجره قرار دهید. با این کار می‌توانید از کمترین فضا، بهترین استفاده را داشته باشید.

مزیتی که این نوع از آبچکان‌ نسبت به آبچکان‌‌ آویز و توکار دارد، این است که حمل آن آسان است. علاوه بر اینها آبچکان‌‌‌های رومیزی در جنس‌های مختلفی قابل دسترس هستند که نوع فلزی این محصولات از مقاومت بیشتری برخوردارند. از جمله آبچکانهای فلزی می‌توانیم به انواع آبچکان‌ رومیزی آستیل و آلومینیومی اشاره کنیم.

انواع آبچکان رومیزی 

آبچکان‌ ظرفشویی دارای مدلهای مختلفی است. این تنوع در دسته‌ بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد که شامل جنس، طراحی و رنگ آن می‌شود. در ادامه به معرفی انواع آبچکان در دسته ‌بندی‌های متفاوت خواهیم پرداخت.

انواع آبچکان رومیزی بر اساس جنس

  • آبچکان رومیزی استیل

  • آبچکان رومیزی پلاستیکی

  • آبچکان رومیزی چوبی

  • آبچکان رومیزی آلومینیومی

توجه داشته باشید که آبچکان‌ها ممکن است ترکیبی از چند جنس باشند یا به عنوان مثال یک آبچکان‌ رومیزی تمام استیل باشد.

انواع آبچکان رومیزی بر اساس طراحی 

  • آبچکان رومیزی تاشو

  • آبچکان رومیزی دو طبقه

  • آبچکان رومیزی پرتابل

  • آبچکان سه طبقه رومیزی

  • آبچکان رومیزی یک طبقه

انواع آبچکان رومیزی بر اساس رنگ

  • آبچکان رومیزی مشکی

  • آبچکان رومیزی مشکی طلایی

  • آبچکان رومیزی سفید

  • آبچکان رومیزی طلایی

آشنایی با برندهای مطرح تولیدکننده آبچکان رومیزی 

برندهای مختلفی در بازار این محصول در حال رقابت با یکدیگر هستند که هر کدام از آنها محصولات منحصر به فرد خود را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. البته به طور کلی مدل‌ها و طرح‌ها با یکدیگر مشترک هستند، با این حال برخی برندها در طراحی محصولاتِ خاص، موفق‌تر عمل کرده‌اند. در ادامه به بررسی انواع برندهای تولیدی آبچکان رومیزی و مدل آبچکان رومیزی مطرح آنها خواهیم پرداخت.

  • آبچکان رومیزی ملونی

ملونی یک برند موفق در تولید انواع آبچکان رومیزی مدرن است. این برند محصولات خود را در سایزهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌کند. به این ترتیب امکان تهیه انواع آبچکان رومیزی کوچک ملونی تا آبچکان رومیزی بزرگ ملونی برای مشتریان وجود دارد.

  • آبچکان رومیزی کاوه

این برند ایرانی مشغول به تولید انواع آبچکان رومیزی زیبا و ساده است. قیمت آبچکان رومیزی کاوه نیز با توجه به اینکه این تولیدکننده یک برند داخلی است، ارزان‌ و مقرون به صرفه است.

  • آبچکان رومیزی لیمون

برند لیمون جدیدترین آبچکان رومیزی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. آبچکان رومیزی پلاستیکی لیمون یکی از مدل‌های پر طرفدار این برند به حساب می‌آید. ناگفته نماند قیمت آبچکان رومیزی لیمون با‌ توجه به طرح و جنس آن متفاوت است.

  • آبچکان رومیزی اخوان

این برند نیز بسیار نام آشنا و پر طرفدار است و مدلهای مختلفی از انواع جا ظرفی کنار سینک را با قیمتهای مناسب به بازار عرضه می‌کند.

  • آبچکان رومیزی یونیک

برند یونیک در زمینه تولید انواع آبچکان‌ کابینت مشغول به فعالیت است. این برند انواع آبچکان‌ رومیزی خارجی را به بازار خاورمیانه ارائه می‌کند. قیمت آبچکان رومیزی یونیک‌ با توجه به کیفیت و طراحی آن تعیین می‌شود، اما با توجه خارجی‌ بودن این برند، قطعاً قیمت بالاتری نسبت به محصولات داخلی دارد.

  • آبچکان رومیزی کنتراست

برند کنتراست سال‌ها است که در حوزه تولید انواع Dish drainer یا همان آبچکان‌ به انگلیسی مشغول به کار است. قیمت آبچکان‌ رومیزی کنتراست با توجه به کیفیت محصولی که ارائه می‌دهد کاملاً مقرون به صرفه است. ناگفته نماند که محصولات این برند از جمله انواع آبچکان‌ رومیزی ارزان قیمت محسوب می‌شود.

  • آبچکان رومیزی آدلان

برند آدلان یکی از تولیدکنندگان انواع جا ظرفي، جا قاشقی و آبچکان‌ است. آدلان جدیدترین مدل آبچکان‌ رومیزی را در مدلهای مختلف برای مخاطبان خود ارائه می‌کند.

  • آبچکان رومیزی فانتونی

فانتونی یک برند کاملاً شناخته شده است که اغلب ما با نام آن آشنایی داریم. فانتونی انواع آبچکان‌ رومیزی شیک و آبچکان‌ رومیزی ضد زنگ را تولید و عرضه می‌کند. Desktop sink فانتونی یا همان آبچکان‌ رومیزی به انگلیسی با جنس‌ها و طراحی‌های مختلفی در بازار موجود است.

  • آبچکان رومیزی ایکیا

یکی دیگر از بهترین آبچکان‌ رومیزی ‌های موجود در بازار متعلق به برند ایکیا است. این شرکت نیز هر آبچکان‌ رومیزی جدیدی را با بهترین طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند.

  • آبچکان رومیزی اطلس

تولید انواع آبچکان‌ رومیزی زیبا، یکی از تخصص‌های برند اطلس است. این برند انواع محصولات از جمله سبد آبچکان‌ رومیزی، جاظرفی روی سینک، نمگیر و غيره را تولید و روانه بازار می‌کند.

  • آبچکان رومیزی پلوتون

پلوتون یکی ‌دیگر از تولیدکنندگان آبچکان‌ رومیزی و آبچکان‌ کابینت است. انواع جا ظرفی کنار سینک این برند با قیمت های مناسب در بازار موجود است.

قیمت آبچکان‌ روميزی

قیمت آبچکان‌ رومیزی بسته به نوع طراحی، جنس آن و همچنین برند تولیدکننده محصول متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر بخواهیم از لحاظ جنس بررسی کنیم، قیمت آبچکان‌ رومیزی پلاستیکی با قیمت آبچکان‌ رومیزی آلومینیوم، یکسان نیست. همچنین قیمت آبچکان‌ رومیزی استیل با قیمت آبچکان‌ رومیزی چوبی متفاوت است. بنابراین از تاثیر چنین عواملی در قیمت‌ها نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

خرید اینترنتی انواع آبچکان رومیزی از فامیلاکالا

خرید انواع آبچکان برای ساکنین پایتخت از مرکز فروش آبچکان رومیزی در تهران بسیار ساده است. اما از آنجایی که بورس آبچکان رومیزی در تهران است، امکان خرید حضوری این محصول برای ساکنین سایر شهرها کمی دشوار است. به همین جهت شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فامیلا‌کالا، از مدلهای مختلف آبچکان به صورت غیرحضوری دیدن نمایید و خریدی آسان و بی دغدغه را نجربه کنید. چرا که ما در فامیلا‌کالا انواع تجهیزات کابینت از جمله جا ظرفی کنار سینک، سبد آبچکان، آبچکان رومیزی، سینک ظرفشویي و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم. شایان ذکر است که قیمت آبچکان‌ روميزی در فامیلا‌کالا کاملاً مقرون به صرفه بوده و متناسب با کیفیت محصول است. از این رو فرصت را از دست ندهید و همین حالا، کالای مورد نیازتان را سفارش دهید.

سوالات متداول آبچکان‌ روميزی

چرا برخی از مصرف‌کنندگان آبچکان رومیزی را برای آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند؟
برای اینکه این جا ظرفی‌ها همواره در دسترس شما هستند و قابلیت جابجایی اسانس نیز دارند.

آیا استفاده از آبچکان رومیزی در دکوراسیون‌های مدرن و امروزی کارایی لازم را دارد؟
استفاده از آبچکان‌های رومیزی با مدرن شدن آشپزخانه‌ها منافاتی ندارد. زیرا سینک‌های ظرفشویی در دکوراسیون‌های جدید نظیر اپن جزیره‌ای، استفاده از آبچکان‌های دیگر را غیرممکن ساخته است. لذا استفاده از این نوع آبچکان، در این نوع دکور‌ها به نوعی ضروری است.

آیا استفاده از آبچکان رومیزی باعث رسوب آب بر سطح کابینت می‌شود؟
خیر؛ زیرا قرار گرفتن این آبچکان‌ها در کنار سینک ظرفشویی باعث ریخته شدن آب اضافی ظروف به درون سینک می‌شود.

کیفیت جنس آبچکان‌های رومیزی به چه اندازه است؟
جا ظرفی‌های رومیزی همواره در معرض آب هستند. از این ‌رو این آبچکان‌ها از مواد ضدآب ساخته شده‌اند و کیفیت قابل قبولی دارند.

کدام نوع آبچکان تناسب بیشتری با انواع سینک‌ آشپزخانه دارد؟
برخی از سینک‌ها، فاقد سینی هستند که برای آنها بهتر است از جا ظرفی‌های روی صفحه کابینت استفاده کنید. زیرا در این آبچکان‌ها، یک سینی جمع‌آوری آب تعبیه‌ شده است تا آب اضافه ظروف شسته شده در آن جمع شود.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم