آبچکان پرتابل بهینه 91423
598700 موجود
توضیح محصول: <h4>آبچکان پرتابل بهینه </h4><p style="text-align: justify;">قیمت آبچکان رومیزی یکی از عوامل تعیین کننده در هنگام خرید است و اغلب ما اولویت را به آبچکانی با قیمت ارزان اختصاص می دهیم. آبچکان پرتایل بهینه دارای این مزیت است. این آبچکان مستطیل شکل از دو طبقه تشکیل شده و ابعاد آن شامل طول 41/2 سانتی متر، عرض 24/5 سانت و ارتفاع 28/5 سانتی متر است. طبقه ی بالای آبچکان یک جابشقابی U شکل قرار دارد. طبقه ی پایین این آبچکان رومیزی کاملا تخت بوده و برای گذاشتن قابلمه، لیوان، کاسه، استکان یا سایرظروف مناسب است. کلیه ی سطوح آبچکان رومیزی بهینه فلز آبکاری هستند که آن را در مقابل رطوبت مقاوم می سازد. این ویژگی باعث حفظ زیبایی کالا برای مدت زمان طولانی تر خواهد شد. همچنین یک جاقاشقی پلاستیکی همراه با آبچکان وجود دارد که می توان آن را از طبقه ی بالا آویزان کرد. اندازه ی این آبچکان رومیزی به صورتی است که بعد از اتمام کار به راحتی می توان کالا را داخل کابینت گذاشت. اطمینان شرکت بهینه از کیفیت این آبچکان رومیزی باعث شده که علاوه بر قیمت مناسب ضمانت 24 ماهه را برای خریدار در نظر بگیرد.</p><p><br></p>
  • آبچکان پرتابل بهینه 91423
سایزبندی کالا: 24/5*41/2*28/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

آبچکان پرتابل بهینه 

قیمت آبچکان رومیزی یکی از عوامل تعیین کننده در هنگام خرید است و اغلب ما اولویت را به آبچکانی با قیمت ارزان اختصاص می دهیم. آبچکان پرتایل بهینه دارای این مزیت است. این آبچکان مستطیل شکل از دو طبقه تشکیل شده و ابعاد آن شامل طول 41/2 سانتی متر، عرض 24/5 سانت و ارتفاع 28/5 سانتی متر است. طبقه ی بالای آبچکان یک جابشقابی U شکل قرار دارد. طبقه ی پایین این آبچکان رومیزی کاملا تخت بوده و برای گذاشتن قابلمه، لیوان، کاسه، استکان یا سایرظروف مناسب است. کلیه ی سطوح آبچکان رومیزی بهینه فلز آبکاری هستند که آن را در مقابل رطوبت مقاوم می سازد. این ویژگی باعث حفظ زیبایی کالا برای مدت زمان طولانی تر خواهد شد. همچنین یک جاقاشقی پلاستیکی همراه با آبچکان وجود دارد که می توان آن را از طبقه ی بالا آویزان کرد. اندازه ی این آبچکان رومیزی به صورتی است که بعد از اتمام کار به راحتی می توان کالا را داخل کابینت گذاشت. اطمینان شرکت بهینه از کیفیت این آبچکان رومیزی باعث شده که علاوه بر قیمت مناسب ضمانت 24 ماهه را برای خریدار در نظر بگیرد.


مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا آبچکان پرتابل بهینه
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد رومیزی
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 24/5*41/2*28/5 سانتیمتر
طول آبچکان 41/2 سانتیمتر
ارتفاع آبچکان 28/5 سانتیمتر
عرض آبچکان 24/5 سانتیمتر
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری
تعداد طبقات 2
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بررسی آبچکان پرتابل بهینه 

خرید آبچکانی رومیزی با قیمت مناسب که هنگام استفاده بتوان ظروف شسته شده را به راحتی درون آن قرار داد دست نیافتنی نیست. شرکت بهینه با تولید آبچکان پرتابل به شما سری جدیدی از آبچکان های نما استیل را معرفی کرده که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

آبچکان پرتابل بهینه از انواع آبچکان های دو طبقه می باشد. در طبقه ی بالای آبچکان یک جابشقابی U شکل قرار دارد. طبقه ی پایین این آبچکان رومیزی کاملا تخت بوده و برای گذاشتن قابلمه، لیوان، کاسه، استکان یا سایرظروف مناسب است. یک جا قاشق و چنگالی پلاستیکی نیز به طبقه ی دوم آبچکان آویزان بوده که در کل محصول را کامل و آسان در خشک کردن انواع ظروف شسته شده می کند.

از لحاظ بررسی ابعاد این آبچکان باید گفت که طول آن 41/2 سانتی متر و عرضی 24/5 سانتی متری دارد. همچنین ارتفاع آبچکان نیز 28/5 سانتی متر بوده که به راحتی در فاصله ی بین کابینت دیواری و زمینی قرار خواهد گرفت.

جنس بدنه ی آبچکان با پوششی از فلز کروم آبکاری شده است. این آبکاری نمایی استیل رنگ به آبچکان داده که شما به راحتی می توانید آن را در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک با انواع مختلف کابینت ها قرار دهید.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
ممه. مهدي بهرامي

سلام. در مورد قيمت ابچكان پرتابل بهينه ٩١٤٢٣ سوال داشتم

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه