گاز دو شعله برقی رومانو شیشه ای
7800000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>اجاق های صفحه ای به شکل های متنوع گازی و برقی به بازار عرضه می‌شوند. برخی از این اجاق ها که با انرژی گاز کار می‌کنند نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-S-3501.html">اجاق گازاستیل البرز استیل مدل S-3501</a> اغلب از صفحات استیل ساخته شده اند و دارای چند شعله با ابعاد متفاوت هستند. اما اجاق های برقی همچون <a href="https://familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-4-%D8%B4%D8%B9%D9%84%D9%87-%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%88.html">اجاق برقی صفحه‌ای 4 شعله رومانو</a> اغلب از صفحات شیشه ای نشکن و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده اند که المنت های برقی پر قدرتی در ساختار انها به کار گرفته شده است. به طور مثال گاز دو شعله برقی رومانو یکی از این محصولات است که به صورت توکار در صفحه کابینت جاسازی می‌شود. این اجاق، ساخت چین است و همراه با ضمانت نامه 2 ساله به فروش می‌رسد.</p><h2>مشخصات فنی و ظاهری گاز دو شعله برقی</h2><p>همانطور که گفتیم گاز دو شعله برقی، بدنه ای شیشه ای و مشکی رنگ دارد که دو شعله هالوژنی درون آن تعبیه شده است. این شعله ها که با استفاده از یک صفحه کلید لمسی کار می‌کنند، انرژی مورد نیاز خود را از برق می‌گیرند. با این وجود از آنجایی که گرید انرژی مصرفی این محصول A است و اجاق به سیستمی مجهز شده است که برق مصرفی محصول را کنترل می‌کند، گاز دو شعله برقی، انرژی زیادی را هدر نمی‌دهد. وجود صفحه کلید لمسی با کلیدهایی همچون کلید قفل کودک و تنطیم شعله ها به صورت مجزا از 1 تا 9 سبب شده است تا تولید کننده ضمن تامین ایمنی محصول، دیگر از ولوم های فیزیکی نیز در این نوع از اجاق استفاده نکند.</p><p>همچنین وجود تایمر دیجیتال و سیستم قطع و وصل خودکار انرژی برق هم سبب می‌شود تا بدون اینکه تغییری در تنطیمات شعله ها رخ دهد، گاز به صورت اتوماتیک با کنترل مصرف برق، به آماده سازی بهتر غذای شما کمک نماید. در نهایت جالب است بدانید این محصول تنها 5.5 کیلوگرم وزن دارد و ولتاژ مناسب برای کارکرد آن، 220 الی 240 ولت است. لازم به ذکر اسن این نوع اجاق توسط شرکت مربوطه با دریافت هزینه راه اندازی و ایاب و ذهاب نصب می‌شود و دارای خدمات پس از فروش نیز است.</p><h3>ابعاد و اندازه های به کار رفته در گاز دو شعله برقی رومانو</h3><p>بدنه اصلی گاز دو شعله برقی رومانو که بر روی صفحه کابینت قرار می‌گیرد، مستطیلی به ابعاد 52*29 سانتی متر است که شعله پلوپز یا همان شعله بزرگتر آن، در سمت پایین اجاق قرار گرفته است. جعبه فلزی تجهیزات محصول نیز 49 سانتی متر طول، 26 سانتی متر عرض و 5 سانتی متر ارتفاع دارد و درون فضای کابینت جای می‌گیرد. در نهایت گفتنی است این محصول در بسته بندی شرکتی و به همراه الگو و دفترچه نصب به خریدار تحویل داده می‌شود.</p><!--EndFragment-->
  • گاز دو شعله برقی رومانو شیشه ای

گاز دو شعله برقی محصولی چینی ساخت شرکت تولیدی رومانو است که این نوع از اجاق های خود را به صورت 4 شعله نیز به بازار عرضه می‌کند. این محصول که به صورت توکار در صفحه کابینت دلخواه مصرف کننده نصب می‌‌شود، صفحه ای شیشه ای و مشکی رنگ دارد و با گرید انرژی مصرفی A به بازار عرضه می‌شود. این گاز دارای خدمات نصب و پس از فروش است و از دو سال گارانتی معتبر نیز برخوردار است.

سایزبندی کالا: 29*52 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
8,125,000 تومان
7,800,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

اجاق های صفحه ای به شکل های متنوع گازی و برقی به بازار عرضه می‌شوند. برخی از این اجاق ها که با انرژی گاز کار می‌کنند نظیر اجاق گازاستیل البرز استیل مدل S-3501 اغلب از صفحات استیل ساخته شده اند و دارای چند شعله با ابعاد متفاوت هستند. اما اجاق های برقی همچون اجاق برقی صفحه‌ای 4 شعله رومانو اغلب از صفحات شیشه ای نشکن و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده اند که المنت های برقی پر قدرتی در ساختار انها به کار گرفته شده است. به طور مثال گاز دو شعله برقی رومانو یکی از این محصولات است که به صورت توکار در صفحه کابینت جاسازی می‌شود. این اجاق، ساخت چین است و همراه با ضمانت نامه 2 ساله به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی و ظاهری گاز دو شعله برقی

همانطور که گفتیم گاز دو شعله برقی، بدنه ای شیشه ای و مشکی رنگ دارد که دو شعله هالوژنی درون آن تعبیه شده است. این شعله ها که با استفاده از یک صفحه کلید لمسی کار می‌کنند، انرژی مورد نیاز خود را از برق می‌گیرند. با این وجود از آنجایی که گرید انرژی مصرفی این محصول A است و اجاق به سیستمی مجهز شده است که برق مصرفی محصول را کنترل می‌کند، گاز دو شعله برقی، انرژی زیادی را هدر نمی‌دهد. وجود صفحه کلید لمسی با کلیدهایی همچون کلید قفل کودک و تنطیم شعله ها به صورت مجزا از 1 تا 9 سبب شده است تا تولید کننده ضمن تامین ایمنی محصول، دیگر از ولوم های فیزیکی نیز در این نوع از اجاق استفاده نکند.

همچنین وجود تایمر دیجیتال و سیستم قطع و وصل خودکار انرژی برق هم سبب می‌شود تا بدون اینکه تغییری در تنطیمات شعله ها رخ دهد، گاز به صورت اتوماتیک با کنترل مصرف برق، به آماده سازی بهتر غذای شما کمک نماید. در نهایت جالب است بدانید این محصول تنها 5.5 کیلوگرم وزن دارد و ولتاژ مناسب برای کارکرد آن، 220 الی 240 ولت است. لازم به ذکر اسن این نوع اجاق توسط شرکت مربوطه با دریافت هزینه راه اندازی و ایاب و ذهاب نصب می‌شود و دارای خدمات پس از فروش نیز است.

ابعاد و اندازه های به کار رفته در گاز دو شعله برقی رومانو

بدنه اصلی گاز دو شعله برقی رومانو که بر روی صفحه کابینت قرار می‌گیرد، مستطیلی به ابعاد 52*29 سانتی متر است که شعله پلوپز یا همان شعله بزرگتر آن، در سمت پایین اجاق قرار گرفته است. جعبه فلزی تجهیزات محصول نیز 49 سانتی متر طول، 26 سانتی متر عرض و 5 سانتی متر ارتفاع دارد و درون فضای کابینت جای می‌گیرد. در نهایت گفتنی است این محصول در بسته بندی شرکتی و به همراه الگو و دفترچه نصب به خریدار تحویل داده می‌شود.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا گاز دو شعله برقی رومانو شیشه ای
شرکت سازنده رومانو
ساخت چین
نوع کالا توکار
نقاط قوت قفل کودک
نقاط ضعف -
خدمات نصب دارد
گارانتی 2 سال
سایر اطلاعات -
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 29*52 سانتیمتر
ابعاد الگوی برش 49*26 سانتیمتر
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه
جنس شبکه های نگهدارنده -
نمایشگر دیجیتال -
محل قرار گیری پلو پز -
سایر مشخصات دارای سیستم مدیریت مصرف برق
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی برق
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک -
نوع ترموکوپل -
نوع ولوم ها لمسی
تایمر دیجیتال دارد
تعداد شعله 2
سایر قابلیت ها -
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم -

نقد و بررسی:

گاز دو شعله رومانو از جمله گازهای رومیزی و کم حجم است که بیشتر در آشپزخانه های کوچک به کار گرفته می‌شود. این گاز از یک صفحه شیشه ای مشکی رنگ ساخته شده و به صورت توکار در کابینت دلخواه خریدار نصب می‌گردد.
اشغال فضای کم توسط گاز دو شعله برقی

بدنه اجاق رومانو 52 سانتی متر طول و 29 سانتی متر عرض دارد و شعله پلوپز آن در سمت پایین گاز قرار گرفته است. این محصول همچنین دارای یک جعبه فلزی است که تجهیزات داخلی گاز در آن تعبیه شده و ابعاد آن نیز برابر با 49*26*5 سانتی متر است.
ابعاد گاز دو شعله برقی رومانو

این محصول همچنین دارای یک صفحه کلید لمسی است که به مصرف کننده اجازه می‌دهد هر شعله از گاز را به صورت جداگانه تنطیم نماید. این صفحه مجهز به یک تایمر دیجیتال و قفل کودک نیز است و در قسمت پایینی گاز تعبیه شده است.
تایمر و قفل کودک گاز دو شعله برقی رومانو


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
محسن عسگری

سلام چگونه تامیر را غیر فعال کنیم بد جوری رو اعصابه

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا به دفترچه راهنمای موجود همراه محصول مراجعه کنید نحوه غیر فعال کردن تایمر توضیح داده شده است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه