اجاق برقی صفحه‌ای 4 شعله رومانو
12600000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>امروزه اجاق های صفحه ای بیش از اجاق های مبله مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که این محصولات، ظاهر مدرن تری دارند و جای کمتری را در آشپزخانه ها اشغال می‌کنند. از این رو تولید کنندگان بسیاری، این نوع از اجاق ها را در مدل های گوناگونی طراحی و به بازار عرضه کرده اند تا مصرف کننده بتواند بسته به نیاز و سلیقه خود، یکی از آنها را جهت نصب در خانه خود برگزیند. در این میان محصولاتی نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-S-6901.html">اجاق گازاستیل البرز استیل مدل S-6901</a> در تعداد شعله های متنوع تری به بازار عرضه می‌شود و معمولاً اجاق گازهای تک تا 6 شعله را در برمی‌گیرند. جالب است بدانید این اجاق ها با انرژی گاز کار می‌کنند و از بازه نرخی مناسبی برخوردارهستند.</p><p>در مقابل، محصولاتی تحت عنوان اجاق برقی صفحه ای نیز وجود دارند که انرژی مصرفی آنها برق است. این محصولات نسبت به دیگر اجاق های صفحه ای قیمت بالاتری دارند اما با این وجود، به همان اندازه نیز با کیفیت و کارا هستند. در این میان جالب است بدانید که اجاق های برقی هم می‌توانند همانند (گاز دو شعله برقی رومانو شیشه ای) دو شعله باشند یا نظیر اجاق گازهای استیل، بسته به ابعاد محصول، از یک تا 5 شعله را در صفحه خود جای دهند.</p><h2>مشخصات فنی و ظاهری اجاق برقی صفحه ای</h2><p>اجاق برقی صفحه ای 4 شعله، محصول کشور چین و ساخت شرکت تولیدی رومانو است. این محصول دارای 4 شعله است که با المنت های برقی پر قدرت کار می‌کنند و دارای حرارت قابل تنظیم هستند. این اجاق به صورت توکار در کابینت نصب می‌شود و صفحه آن دارای ولوم های لمسی است. این ولوم ها امکان تنظیم حرارت شعله ها را از یک تا 9 ، در هر شعله فراهم می‌سازند و جهت امنیت بیشتر به قفل کودک نیز مجهز شده اند.<br><br>وجود تایمر و امکان قطع و وصل شعله ها در جهت مدیریت مصرف برق، بدون بهم ریختن تنطیم آنها نیز از جمله دیگر ویژگی های اجاق 4 شعله رومانو است. محصولی که دارای گرید انرژی مصرفی A است و در بسته بندی اورجینال و به همراه دفترچه نصب به خریدار تحویل داده می‌شود. در نهایت گفتنی است اجاق 4 شعله رومانو، 11 کیلوگرم وزن دارد و با ولتاژ 220 تا 240 ولت کار می‌کند.</p><h3>ابعاد و سایر مشخصات اجاق برقی صفحه ای رومانو</h3><p>اجاق برقی صفحه ای رومانو دارای یک صفحه شیشه ای مستطیل شکل، به ابعاد 59*52 سانتی متر است که 4 شعله هالوژنی درون آن تعبیه شده است. این صفحه مشکی رنگ است و شعله پلوپز آن در قسمت کناری صفحه قرار گرفته است. این محصول دارای الگوی نصب است از این رو مصرف کننده می‌بایست قبل از نصب آن، برشی به اندازه جعبه اجاق، یعنی 49.1*56*5 سانتی متر را در صفحه کابینت خود ایجاد نماید. در نهایت گفتنی است نصب اجاق های رومانو توسط شرکت فروشنده به انجام می‌رسد و هزینه نصب و ایاب و ذهاب آن از پس از راه اندازی محصول، از مشتری دریافت می‌گردد.</p><!--EndFragment-->
  • اجاق برقی صفحه‌ای 4 شعله رومانو

اجاق برقی صفحه ای 4 شعله، محصول چین و ساخت شرکت تولیدی رومانو است. این محصول صفحه شیشه ای مشکی رنگی دارد و به صورت توکار در کابینت دلخواه خریدار نصب می‌شود. اجاق رومانو دارای خدمات نصب است و پس از فروش است و همراه با ضمانت نامه 2 ساله به خریدار تحویل داده می‌شود.

سایزبندی کالا: 52*59 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
13,125,000 تومان
12,600,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

امروزه اجاق های صفحه ای بیش از اجاق های مبله مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که این محصولات، ظاهر مدرن تری دارند و جای کمتری را در آشپزخانه ها اشغال می‌کنند. از این رو تولید کنندگان بسیاری، این نوع از اجاق ها را در مدل های گوناگونی طراحی و به بازار عرضه کرده اند تا مصرف کننده بتواند بسته به نیاز و سلیقه خود، یکی از آنها را جهت نصب در خانه خود برگزیند. در این میان محصولاتی نظیر اجاق گازاستیل البرز استیل مدل S-6901 در تعداد شعله های متنوع تری به بازار عرضه می‌شود و معمولاً اجاق گازهای تک تا 6 شعله را در برمی‌گیرند. جالب است بدانید این اجاق ها با انرژی گاز کار می‌کنند و از بازه نرخی مناسبی برخوردارهستند.

در مقابل، محصولاتی تحت عنوان اجاق برقی صفحه ای نیز وجود دارند که انرژی مصرفی آنها برق است. این محصولات نسبت به دیگر اجاق های صفحه ای قیمت بالاتری دارند اما با این وجود، به همان اندازه نیز با کیفیت و کارا هستند. در این میان جالب است بدانید که اجاق های برقی هم می‌توانند همانند (گاز دو شعله برقی رومانو شیشه ای) دو شعله باشند یا نظیر اجاق گازهای استیل، بسته به ابعاد محصول، از یک تا 5 شعله را در صفحه خود جای دهند.

مشخصات فنی و ظاهری اجاق برقی صفحه ای

اجاق برقی صفحه ای 4 شعله، محصول کشور چین و ساخت شرکت تولیدی رومانو است. این محصول دارای 4 شعله است که با المنت های برقی پر قدرت کار می‌کنند و دارای حرارت قابل تنظیم هستند. این اجاق به صورت توکار در کابینت نصب می‌شود و صفحه آن دارای ولوم های لمسی است. این ولوم ها امکان تنظیم حرارت شعله ها را از یک تا 9 ، در هر شعله فراهم می‌سازند و جهت امنیت بیشتر به قفل کودک نیز مجهز شده اند.

وجود تایمر و امکان قطع و وصل شعله ها در جهت مدیریت مصرف برق، بدون بهم ریختن تنطیم آنها نیز از جمله دیگر ویژگی های اجاق 4 شعله رومانو است. محصولی که دارای گرید انرژی مصرفی A است و در بسته بندی اورجینال و به همراه دفترچه نصب به خریدار تحویل داده می‌شود. در نهایت گفتنی است اجاق 4 شعله رومانو، 11 کیلوگرم وزن دارد و با ولتاژ 220 تا 240 ولت کار می‌کند.

ابعاد و سایر مشخصات اجاق برقی صفحه ای رومانو

اجاق برقی صفحه ای رومانو دارای یک صفحه شیشه ای مستطیل شکل، به ابعاد 59*52 سانتی متر است که 4 شعله هالوژنی درون آن تعبیه شده است. این صفحه مشکی رنگ است و شعله پلوپز آن در قسمت کناری صفحه قرار گرفته است. این محصول دارای الگوی نصب است از این رو مصرف کننده می‌بایست قبل از نصب آن، برشی به اندازه جعبه اجاق، یعنی 49.1*56*5 سانتی متر را در صفحه کابینت خود ایجاد نماید. در نهایت گفتنی است نصب اجاق های رومانو توسط شرکت فروشنده به انجام می‌رسد و هزینه نصب و ایاب و ذهاب آن از پس از راه اندازی محصول، از مشتری دریافت می‌گردد.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا اجاق برقی صفحه‌ای 4 شعله رومانو
شرکت سازنده رومانو
ساخت چین
نوع کالا توکار
نقاط قوت قفل کودک
نقاط ضعف -
خدمات نصب دارد
گارانتی 2 سال
سایر اطلاعات شامل هزینه نصب و ایاب و ذهاب
مشخصات ظاهری
ابعاد گاز 52*59 سانتیمتر
ابعاد الگوی برش 49/1*56 سانتیمتر
رنگ مشکی
نوع صفحه شیشه ای
جنس شبکه های نگهدارنده -
نمایشگر دیجیتال -
محل قرار گیری پلو پز کنار
سایر مشخصات دارای سیستم مدیریت مصرف برق
مشخصات فنی
نوع انرژی مصرفی برق
گرید انرژی مصرفی A
نوع فندک -
نوع ترموکوپل -
نوع ولوم ها لمسی
تایمر دیجیتال دارد
تعداد شعله 4
سایر قابلیت ها -
لوازم همراه
الگوی نصب دارد
دفترچه نصب دارد
بسته بندی شرکت دارد
سایر لوازم -

نقد و بررسی:

اجاق 4 شعله رومانو از جمله اجاق های برقی صفحه ای است که ساختاری شیشه ای و مشکی رنگ دارد. 4 شعله هالوژنی موجود در این محصول با استفاده از ولوم های لمسی کار می‌کنند که مجهز به تایمر و قفل کودک نیز هستند.
اجاق برقی صفحه‌ای رومانو مجهز به تایمر و قفل کودک

صفحه شیشه ای محصول که در روی صفحه کابینت قرار می‌گیرد 59 سانتی متر طول و 52 سانتی متر عرض دارد. قسمت داخلی اجاق نیز جعبه ای فلزی به ابعاد 49.1*56*5 سانتی متر است که می‌بایست در برشی به همین اندازه، جای بگیرد.
ابعاد اجاق برقی صفحه‌ای رومانو

صفحه کلید لمسی موجود در اجاق، به مصرف کننده امکان می‌دهد تا حرارت هر شعله را به صورت جداگانه و از یک تا 9 تنظیم نماید. این صفحه همچنین مجهز به قفل کودک و تایمر دیجیتال است و کاربری ساده و ایمنی دارد.
قابلیت تنظیم دما و مصرف پایین اجاق برقی


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
محمدعزیزی

سلام یک سوال داشتم در مورد اینکه اجاق وقتی گرم میایه خاموش (اتومات )میشه باز تا دوباره روشن میشه زمان میبره میشه که تایمر آنرا کم ویا قطع کرد

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام شما هنگام تنظیم تایمر درجه حرارت مد نظر خود را برای اجاق تعیین می‌کنید. پس از رسیدن حرارت به میزان مورد نظر، شعله خاموش شده و در صورت کاهش دما مجدد اتومات روشن می‌شود. 

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه