هود مخفی فیشر مشکی
5875000 موجود
توضیح محصول: <p>هود آشپزخانه فیشر از جمله هودهای طراحی شده در کشور ایتالیا است که در ایران مونتاژ و به بازار عرضه شده است. مدل مخفی این هود در دو رنگ مختلف به تولید می‌رسد که هر یک از آنها خریداران خاص خود را دارند. بدنه <a href="https://familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%81%DB%8C%D8%B4%D8%B1.html">هود مخفی استیل فیشر</a> از استیل ساخته شده است و نظافت راحت تری دارد در حالی که بدنه هود مخفی فیشر، مشکی رنگ است و نصب آن در آشپزخانه جلوه دیگری به دکوراسیون و فضای آن می‌بخشد.</p><p>از جمله مزایای خرید هودهای مخفی می‌توان به قیمت مناسب این محصولات نسبت به سایر مدل های هود اشاره کرد. همچنین تعبیه این نوع هودها در فضای داخلی کابینت ها موجب می‌شود تا فضای آشپزخانه بزرگتر دیده شود در نتیجه این نوع هود برای آشپزخانه هایی با متراژ کم مناسب تر است. جالب است بدانید نصب این مدل هودها در مقایسه با سایر انواع هود نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%84%D8%AA%D9%88-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84H-17-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84.html">هود آشپزخانه لتو جزیره مدلH-17 استیل</a> ساده تر بوده و توسط خود مصرف کننده نیز امکان پذیر است.</p><h2>ساختار و مشخصات فنی هود مخفی فیشر</h2><p>همانطور که گفتیم بدنه هود مخفی فیشر از استیل ساخته شده و مشکی رنگ است. این هود 1 موتور پر قدرت دارد که دور موتور آن 5 است. پروانه تعبیه شده در این هود از نوع باکالیت است و توانی برابر با 200 وات دارد. قدرت مکش هوای هود فیشر نیز نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار بیشتر و معادل 1100 متر مکعب بر ساعت است. این ویژگی موجب می‌شود تا هود به راحتی و در مدت زمانی کوتاه، بوی نا مطبوع غذا و روغن های معلق حاصل از پخت آن را به خود جلب کرده و هوای آشپزخانه را تصفیه کند.</p><p>همچنین گفتنی است این هود در زمان کار صدای زیادی از خود تولید نمی‌کند و بازه ای بین 57 الی 62 دسیبل دارد. صفحه کلید تعبیه شده بر روی هود مخفی فیشر نیز از نوع لمسی بوده و کلید های روشن و خاموش کردن، روشنایی، دور موتور و ساعت را در بر می‌گیرد. این هود مجهز به دو عدد لامپ SMD است و در سایز 80 سانتی متر روانه بازار می‌شود. قابلیت نصب فیلتر ذغالی در این محصول نیز از جمله دیگر مشخصات فنی هودهای فیشر است.</p><h3>ابعاد هود مخفی فیشر مشکی</h3><p>قسمتی از هود مخفی فیشر مشکی که در نمای کار قرار می‌گیرد 74.2 سانتی متر طول و 28.1 سانتی متر عرض دارد. ارتفاع کلی هود نیز 43.1 سانتی متر است که این بخش در داخل کابینت قرار می‌گیرد. بخشی که موتور در آن تعبیه شده نیز ابعادی برابر با 70.2*24.1*33.1 سانتی متر دارد که برای قرارگیری ان در یونیتی با طول  سانتی متر80 می‌بایست در کابینت برشی به اندازه این بخش یعنی 70.2*24.1 سانتی متر ایجاد کرد.</p><p>همچنین قطر دهانه خروجی این نوع هود نیز 15 سانتی متر است که کاملاً برای نصب فیلترهای زغالی مناسب است. در نهایت گفتنی است هود مخفی فیشر به همراه یک عدد ریموت کنترل و دفترچه راهنما به خریداران عرضه می‌شود و از گارانتی 2 ساله نیز برخوردار است. شرکت الیچی هم به مدت 10 سال خدمات پس از فروش این هود را بر عهده گرفته است.</p>
  • هود مخفی فیشر مشکی

هود مخفی فیشر از جمله محصولاتی است که توسط کشور ایتالیا طراحی و ساخته شده و مونتاژ آن در ایران صورت گرفته است. این نوع هود به صورت توکار و در داخل کابینت نصب می‌شود و از 24 ماه گارانتی برخوردار است. هود فیشر در رنگ های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و قیمتی مقرون به صرفه دارد. شرکت الیچی نیز به مدت 10 سال خدمات پس از فروش این هود را بر عهده گرفته است.

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: 10 سال خدمات الیچی
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
ایتالیا مونتاژ ایران

معرفی محصول:

هود آشپزخانه فیشر از جمله هودهای طراحی شده در کشور ایتالیا است که در ایران مونتاژ و به بازار عرضه شده است. مدل مخفی این هود در دو رنگ مختلف به تولید می‌رسد که هر یک از آنها خریداران خاص خود را دارند. بدنه هود مخفی استیل فیشر از استیل ساخته شده است و نظافت راحت تری دارد در حالی که بدنه هود مخفی فیشر، مشکی رنگ است و نصب آن در آشپزخانه جلوه دیگری به دکوراسیون و فضای آن می‌بخشد.

از جمله مزایای خرید هودهای مخفی می‌توان به قیمت مناسب این محصولات نسبت به سایر مدل های هود اشاره کرد. همچنین تعبیه این نوع هودها در فضای داخلی کابینت ها موجب می‌شود تا فضای آشپزخانه بزرگتر دیده شود در نتیجه این نوع هود برای آشپزخانه هایی با متراژ کم مناسب تر است. جالب است بدانید نصب این مدل هودها در مقایسه با سایر انواع هود نظیر هود آشپزخانه لتو جزیره مدلH-17 استیل ساده تر بوده و توسط خود مصرف کننده نیز امکان پذیر است.

ساختار و مشخصات فنی هود مخفی فیشر

همانطور که گفتیم بدنه هود مخفی فیشر از استیل ساخته شده و مشکی رنگ است. این هود 1 موتور پر قدرت دارد که دور موتور آن 5 است. پروانه تعبیه شده در این هود از نوع باکالیت است و توانی برابر با 200 وات دارد. قدرت مکش هوای هود فیشر نیز نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار بیشتر و معادل 1100 متر مکعب بر ساعت است. این ویژگی موجب می‌شود تا هود به راحتی و در مدت زمانی کوتاه، بوی نا مطبوع غذا و روغن های معلق حاصل از پخت آن را به خود جلب کرده و هوای آشپزخانه را تصفیه کند.

همچنین گفتنی است این هود در زمان کار صدای زیادی از خود تولید نمی‌کند و بازه ای بین 57 الی 62 دسیبل دارد. صفحه کلید تعبیه شده بر روی هود مخفی فیشر نیز از نوع لمسی بوده و کلید های روشن و خاموش کردن، روشنایی، دور موتور و ساعت را در بر می‌گیرد. این هود مجهز به دو عدد لامپ SMD است و در سایز 80 سانتی متر روانه بازار می‌شود. قابلیت نصب فیلتر ذغالی در این محصول نیز از جمله دیگر مشخصات فنی هودهای فیشر است.

ابعاد هود مخفی فیشر مشکی

قسمتی از هود مخفی فیشر مشکی که در نمای کار قرار می‌گیرد 74.2 سانتی متر طول و 28.1 سانتی متر عرض دارد. ارتفاع کلی هود نیز 43.1 سانتی متر است که این بخش در داخل کابینت قرار می‌گیرد. بخشی که موتور در آن تعبیه شده نیز ابعادی برابر با 70.2*24.1*33.1 سانتی متر دارد که برای قرارگیری ان در یونیتی با طول  سانتی متر80 می‌بایست در کابینت برشی به اندازه این بخش یعنی 70.2*24.1 سانتی متر ایجاد کرد.

همچنین قطر دهانه خروجی این نوع هود نیز 15 سانتی متر است که کاملاً برای نصب فیلترهای زغالی مناسب است. در نهایت گفتنی است هود مخفی فیشر به همراه یک عدد ریموت کنترل و دفترچه راهنما به خریداران عرضه می‌شود و از گارانتی 2 ساله نیز برخوردار است. شرکت الیچی هم به مدت 10 سال خدمات پس از فروش این هود را بر عهده گرفته است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا هود مخفی فیشر مشکی
نوع هود مخفی
نقاط قوت دارای رنگ بندی
نقاط ضعف -
گارانتی 2 سال
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 1100 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 موتور پر قدرت
تعداد دور موتور 5 دور
میزان صدای موتور 57 الی 62 دسیبل
نوع پروانه موتور باکالیت
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 80 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها -
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم -

نقد و بررسی:

بدنه هود مخفی فیشر از استیل ساخته شده و مشکی رنگ است. این هود دارای صفحه کلید لمسی بوده و با استفاده از ریموت کنترل و از راه دور نیز کار می‌کند.

هود مخفی فیشر مشکی

یک فیلتر آلومینیومی در این محصول تعبیه شده است که قابل شستشو یا تعویض است. این فیلتر در کنار فیلتر زغالی ای که در دهانه خروجی هوای هود نصب می‌گردد، می‌تواند به تصفیه بهتر هوا در آشپزخانه منجر شود.
دارای فیلتر آلومینیومی

قسمتی از هود که در نمای کار قرار می‌گیرد 74.2 سانتی متر طول و 28.1 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع آن برابر با 43.1 سانتی متر است.  موتور نیز در محفظه ای به ابعاد 70.2*24.1*33.1 سانتی متر قرار گرفته است. این هود برای نصب به یونیتی با طول 80 سانتی متر نیاز دارد که در آن برشی به اندازه 70.2*24.1 سانتی متر ایجاد شده باشد.
ابعاد هود مخفی فیشر

هود مخفی فیشر یک موتور قدرتمند با 5 دور موتور دارد که پروانه تعبیه شده در آن از نوع باکالیت است. همچنین روشنایی کار نیز با استفاده از دو عدد لامپ SMD تامین می‌گردد.
دارای موتور قدرتمند

بدنه هود در بالای نما دارای بخش هایی که با استفاده از بست به کابینت متصل شده و هود را در جای خود محکم می‌کنند. این بست ها قادر به تحمل وزن هود بوده و بسیار قدرتمند هستند.
با استفاده از بست به کابینت متصل شده

قطر دهانه خروجی این نوع هود 15 سانتی متر است که کاملاً برای نصب فیلترهای زغالی مناسب است. با نصب این نوع فیلتر، هود دیگر نیازی به لوله خرطومی و دودکش ندارد.
قطر دهانه خروجی

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
اقبال

خدمات پس از فروشش افتضاحه.. دوساله لامپش سوخته ، زنگ زدم ، مکتوب درخواست دادم بیان سرویس کنن ، جواب نمیدن

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله متاسفانه برندهای وارداتی مانند فیشر خدمات پس از فروش ضعیفی در داخل کشور دارند. 

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه