هود مخفی استیل فیشر
7062500 موجود
توضیح محصول: <p>امروزه هودها یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز در هر آشپزخانه هستند. این محصولات که به عنوان تجهیزاتی برای تصفیه هوا به کار گرفته می‌شوند، می‌توانند با مکش بو و ذرات معلق روغن، محیط خانه و آشپزخانه را مطبوع تر سازند. مدل های پیشرفته تر این محصولات حتی قادر به جذب گرد و غبار موجود در هوا نیز بوده و با نوع متفاوتی از فیلتر نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B0%D8%BA%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF.html">فیلتر زغالی یا کربنی سفید</a> کار می‌کنند. به طور مثال هود مخفی استیل از جمله هودهایی است که ساختار آن علاوه بر فیلترهای آلومینیومی با فیلترهای کربنی نیز سازگار است.</p><p>این هود محصول شرکت فیشر و ساخت کشور ایتالیا است که در ایران مونتاژ شده است. به همین جهت قیمتی مناسب دارد و از 10 سال خدمات پس از فروش شرکت الیچی نیز برخوردار است. جالب است بدانید هود مخفی فیشر استیل به صورت مخفی در دکوراسیون به کار رفته در آشپزخانه نصب می‌گردد و ضمانت نامه 2 ساله دارد. از این رو می‌توان گفت که محصولی با کیفیت است و از این نظر با اغلب هودهای خارجی برابری می‌کند.</p><h2>مشخصات ظاهری و فنی هود مخفی استیل</h2><p>بدنه هود فیشر از استیل ساخته شده و مجهز به صفحه کلید فشاری است. از این رو کلیدهای روشنایی، ساعت، دور موتور و خاموش و روشن کردن هود در این محصول وجود دارند و هود به یک ریموت کنترل نیز مجهز است. هود مخفی استیل از جمله بی صداترین هودهای موجود در بازار است که تنها 57 تا 62 دسیبل صدا تولید می‌کند. این هود قادر به مکش 1100 متر مکعب هوا در هر ساعت است و 200 وات توان دارد. یگانه موتور پر قدرت تعبیه شده در این محصول، 5 دور موتور دارد و پروانه به کار رفته در آن نیز از نوع باکالیت است.</p><p>لامپ های به کار رفته در روشنایی هود نیز از جمله لامپ های smd است. در نهایت گفتنی است این هود برای عملکرد بهتر، نیاز به یک عدد فیلتر آلومینیومی دارد اما در آشپزخانه های کوچک، بدون نیاز به لوله خرطومی یا دودکش و با استفاده از فیلترهای زغالی نیز کار می‌کند. این نوع از هود مخفی استیل همچون (هود مخفی فیشر مشکی) دیگر محصول تولیدی شرکت فیشر، همراه با یک عدد ریموت کنترل و دفترچه راهنما محصول به فروش می‌رسد.</p><h3>ابعاد هود مخفی استیل فیشر</h3><p>هود مخفی استیل فیشر 74.2 سانتی متر طول و 28 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع کلی آن برابر با 40.4 سانتی متر است. محفظه موتور این نوع هود نیز ابعادی برابر با 68.4*24*30.4 سانتی متر دارد و برای نصب به یونیتی با طول 80 سانتی متر نیازمند است که برشی به اندازه 68.4*24 سانتی متر در آن ایجاد شده باشد. در نهایت گفتنی است قطر خروجی هوا نیز در این محصول برابر با 15 سانتی متر بوده و برای نصب فیلتر زغالی مناسب است.</p>
  • هود مخفی استیل فیشر

هود مخفی استیل، نوعی هود آشپزخانه است که طراحی قطعات آن در ایتالیا و مونتاژ هود در ایران صورت گرفته است. این هود دارای دو رنگ متنوع است و به همراه گارانتی معتبر به بازار عرضه می‌شود. قیمت مقرون به صرفه، برخورداری از خدمات پس از فروش و امکان نصب فیلتر زغالی بخشی از مزایای خرید این محصول است.

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: 10 سال خدمات الیچی
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
ایتالیا مونتاژ ایران

معرفی محصول:

امروزه هودها یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز در هر آشپزخانه هستند. این محصولات که به عنوان تجهیزاتی برای تصفیه هوا به کار گرفته می‌شوند، می‌توانند با مکش بو و ذرات معلق روغن، محیط خانه و آشپزخانه را مطبوع تر سازند. مدل های پیشرفته تر این محصولات حتی قادر به جذب گرد و غبار موجود در هوا نیز بوده و با نوع متفاوتی از فیلتر نظیر فیلتر زغالی یا کربنی سفید کار می‌کنند. به طور مثال هود مخفی استیل از جمله هودهایی است که ساختار آن علاوه بر فیلترهای آلومینیومی با فیلترهای کربنی نیز سازگار است.

این هود محصول شرکت فیشر و ساخت کشور ایتالیا است که در ایران مونتاژ شده است. به همین جهت قیمتی مناسب دارد و از 10 سال خدمات پس از فروش شرکت الیچی نیز برخوردار است. جالب است بدانید هود مخفی فیشر استیل به صورت مخفی در دکوراسیون به کار رفته در آشپزخانه نصب می‌گردد و ضمانت نامه 2 ساله دارد. از این رو می‌توان گفت که محصولی با کیفیت است و از این نظر با اغلب هودهای خارجی برابری می‌کند.

مشخصات ظاهری و فنی هود مخفی استیل

بدنه هود فیشر از استیل ساخته شده و مجهز به صفحه کلید فشاری است. از این رو کلیدهای روشنایی، ساعت، دور موتور و خاموش و روشن کردن هود در این محصول وجود دارند و هود به یک ریموت کنترل نیز مجهز است. هود مخفی استیل از جمله بی صداترین هودهای موجود در بازار است که تنها 57 تا 62 دسیبل صدا تولید می‌کند. این هود قادر به مکش 1100 متر مکعب هوا در هر ساعت است و 200 وات توان دارد. یگانه موتور پر قدرت تعبیه شده در این محصول، 5 دور موتور دارد و پروانه به کار رفته در آن نیز از نوع باکالیت است.

لامپ های به کار رفته در روشنایی هود نیز از جمله لامپ های smd است. در نهایت گفتنی است این هود برای عملکرد بهتر، نیاز به یک عدد فیلتر آلومینیومی دارد اما در آشپزخانه های کوچک، بدون نیاز به لوله خرطومی یا دودکش و با استفاده از فیلترهای زغالی نیز کار می‌کند. این نوع از هود مخفی استیل همچون (هود مخفی فیشر مشکی) دیگر محصول تولیدی شرکت فیشر، همراه با یک عدد ریموت کنترل و دفترچه راهنما محصول به فروش می‌رسد.

ابعاد هود مخفی استیل فیشر

هود مخفی استیل فیشر 74.2 سانتی متر طول و 28 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع کلی آن برابر با 40.4 سانتی متر است. محفظه موتور این نوع هود نیز ابعادی برابر با 68.4*24*30.4 سانتی متر دارد و برای نصب به یونیتی با طول 80 سانتی متر نیازمند است که برشی به اندازه 68.4*24 سانتی متر در آن ایجاد شده باشد. در نهایت گفتنی است قطر خروجی هوا نیز در این محصول برابر با 15 سانتی متر بوده و برای نصب فیلتر زغالی مناسب است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا هود مخفی فیشر استیل
نوع هود مخفی
نقاط قوت بی صدا
نقاط ضعف -
گارانتی 2 سال
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 1100 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 موتور پر قدرت
تعداد دور موتور 5 دور
میزان صدای موتور 57 تا 62 دسی بل
نوع پروانه موتور باکالیت
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ smd
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 1
سایر مشخصات
ابعاد هود 80 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها -
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم -

نقد و بررسی:

بدنه هود فیشر از استیل ساخته شده و مجهز به صفحه کلید فشاری است. این هود از جمله هودهای بی صدای بازار است که موتوری قدرتمند را در دل خود جای داده است.

هود مخفی استیل فیشر

این هود مجهز به کلید روشن و خاموش کردن، ساعت، روشنایی و تعداد دور موتور است که عملکرد آنها در صفحه دیجیتالی کوچکی در همین رابطه در محصول نصب شده، قابل ملاحظه است.
این هود مجهز به کلید روشن و خاموش کردن، ساعت، روشنایی و تعداد دور موتور

هود مخفی فیشر 74.2 سانتی متر طول و 28 سانتی متر عرض دارد و ارتفاع کلی آن برابر با 40.4 سانتی متر است. محفظه موتور این نوع هود نیز 68.4 سانتی متر طول، 24 سانتی متر عرض و  30.4 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین این محصول برای نصب به یونیتی با طول 80 سانتی متر نیازمند است که برشی به اندازه 68.4*24 سانتی متر در آن ایجاد شده باشد.

ابعاد هود مخفی استیل فیشر

لامپ های به کار رفته در هود مخفی فیشر از نوع لامپ smd هستند که به راحتی توسط ریموت کنترل روشن و خاموش می‌شوند. در نهایت گفتنی است عملکرد سایر کلیدهای هود نیز توسط ریموت قابل کنترل است.
ریموت کنترل روشن و خاموش

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه