هود مخفی آشپزخانه مدل B2068U سایز 70 مشکی
4155500 موجود
توضیح محصول: <p>امروزه هودهای مخفی از جمله محصولات آشپزخانه هستند که بیش از هر نوع هود دیگری توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده اند. این نوع هودها به صورت توکار در بخشی از کابینت قرار می‌گیرند و هیچ بخشی از آنها در نما دیده نمی‌شود، مگر پنل کنترلی برخی از انواع <a href="https://familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF - %D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/%D9%87%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C" rel="nofollow" target="_blank">هود مخفی</a> که پس از نصب بیرون کابینت قرار گرفته و در دید است. البته در برخی از مدل ها نظیر هود مخفی آشپزخانه مدل B2068U نمایی شیشه ای به شکل یک درب به زیر هود متصل شده است که به هنگام استفاده از هود، باز می‌شود تا امکان استفاده از پنل لمسی هود را برای مصرف کننده آن فراهم کند.</p><h2> مشخصات فنی هود مخفی بیمکث مدل B2068U</h2><p> هود مخفی بیمکث مدل B2068U دارای بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ است که نمایی شیشه ای و مشکی رنگ دارد. درون بخش فولادی این محصول، موتوری قرار گرفته که تعداد دور موتور آن 4 است. موتوری بسیار قوی که قدرت مکش هوای آن 700 متر مکعب بر ساعت است. با این وجود این هود از جمله هودهای کم صدای موجود در بازار است و میزان صدا تولید شده توسط آن در دور کند تقریباً 52 دسی بل و در دور تند برابر با 68 دسی بل است.</p><p> جالب است بدانید پروانه به کار رفته در موتور این هود مخفی از نوع فلزی است و توان موتور آن نیز به 204 وات می‌رسد. همچنین در نمای این کار یک پنل لمسی قرار گرفته است که شامل کلیدهای تنظیم دور موتور، روشن و خاموش کردن هود و روشنایی آن است. روشنایی کار نیز با استفاده از سه عدد لامپ SMD فراهم می‌شود که نور پردازی یکنواختی را در بالای اجاق گاز ایجاد می‌نمایند. در نهایت گفتنی است این هود همراه با یک عدد ریموت کنترل، دفترچه راهنما و تبدیل دهانه خروجی 10 به 12 سانتی متر و تبدیل 12 به 15 سانتی متری در <a href="https://familakala.com/" rel="nofollow" target="_blank">فامیلا کالا</a> به فروش می‌رسد.</p><h3> اندازه های به کار رفته در بدنه هود مخفی B2068U مشکی</h3><p> هود مخفی B2068U مشکی سایز 70، 700 میلیمتر طول و 300 میلیمتر عرض دارد و ارتفاع آن بدون نصب لوله خروجی هوا نیز به  296 میلی متر می‌رسد. از این رو برای نصب آن، مصرف کننده باید برشی به اندازه 280 * 680 میلیمتر را در کابینت خود ایجاد نماید. این نوع هود دارای یک عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو است و مصرف کنندگانی که این نوع هود را برای آشپزخانه بدون دودکش خود خریداری کرده اند نیز می‌توانند یک عدد فیلتر ذغالی بر روی آن نصب کنند.</p><p> در نهایت گفتنی است این نوع هود که در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود همراه با ضمانت نامه 25 ماهه به فروش می‌رسد. همچنین هود مخفی بیمکث نسبت به رقبای خود قیمتی کاملاً مقرون به صرفه دارد و به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا به همراه سایر محصولات این شرکت نظیر انواع <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#8" rel="nofollow" target="_blank">سینک ظرفشویی</a> قابل سفارش است. </p>
  • هود مخفی آشپزخانه مدل B2068U سایز 70 مشکی

هود مخفی آشپزخانه مدل B2068U سایز 70 مشکی

هود مخفی بیمکث مدل B2068U مشکی از جمله هودهای توکار آشپزخانه است که موتوری قدرتمند و کم صدا دارد. توان موتور این محصول برابر با 204 وات است و با 4 دور موتور، قدرت مکش 700 متر مکعب هوا در یک ساعت را دارد. حداکثر صدای تولیدی توسط این هود، 68 دسی بل است و این محصول علاوه بر فیلتر آلومینیومی قابل شستشوی خود، قابلیت نصب فیلتر زغالی را نیز دارد.

سایزبندی کالا: 70 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

امروزه هودهای مخفی از جمله محصولات آشپزخانه هستند که بیش از هر نوع هود دیگری توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده اند. این نوع هودها به صورت توکار در بخشی از کابینت قرار می‌گیرند و هیچ بخشی از آنها در نما دیده نمی‌شود، مگر پنل کنترلی برخی از انواع هود مخفی که پس از نصب بیرون کابینت قرار گرفته و در دید است. البته در برخی از مدل ها نظیر هود مخفی آشپزخانه مدل B2068U نمایی شیشه ای به شکل یک درب به زیر هود متصل شده است که به هنگام استفاده از هود، باز می‌شود تا امکان استفاده از پنل لمسی هود را برای مصرف کننده آن فراهم کند.

مشخصات فنی هود مخفی بیمکث مدل B2068U

هود مخفی بیمکث مدل B2068U دارای بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ است که نمایی شیشه ای و مشکی رنگ دارد. درون بخش فولادی این محصول، موتوری قرار گرفته که تعداد دور موتور آن 4 است. موتوری بسیار قوی که قدرت مکش هوای آن 700 متر مکعب بر ساعت است. با این وجود این هود از جمله هودهای کم صدای موجود در بازار است و میزان صدا تولید شده توسط آن در دور کند تقریباً 52 دسی بل و در دور تند برابر با 68 دسی بل است.

جالب است بدانید پروانه به کار رفته در موتور این هود مخفی از نوع فلزی است و توان موتور آن نیز به 204 وات می‌رسد. همچنین در نمای این کار یک پنل لمسی قرار گرفته است که شامل کلیدهای تنظیم دور موتور، روشن و خاموش کردن هود و روشنایی آن است. روشنایی کار نیز با استفاده از سه عدد لامپ SMD فراهم می‌شود که نور پردازی یکنواختی را در بالای اجاق گاز ایجاد می‌نمایند. در نهایت گفتنی است این هود همراه با یک عدد ریموت کنترل، دفترچه راهنما و تبدیل دهانه خروجی 10 به 12 سانتی متر و تبدیل 12 به 15 سانتی متری در فامیلا کالا به فروش می‌رسد.

اندازه های به کار رفته در بدنه هود مخفی B2068U مشکی

هود مخفی B2068U مشکی سایز 70، 700 میلیمتر طول و 300 میلیمتر عرض دارد و ارتفاع آن بدون نصب لوله خروجی هوا نیز به  296 میلی متر می‌رسد. از این رو برای نصب آن، مصرف کننده باید برشی به اندازه 280 * 680 میلیمتر را در کابینت خود ایجاد نماید. این نوع هود دارای یک عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو است و مصرف کنندگانی که این نوع هود را برای آشپزخانه بدون دودکش خود خریداری کرده اند نیز می‌توانند یک عدد فیلتر ذغالی بر روی آن نصب کنند.

در نهایت گفتنی است این نوع هود که در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود همراه با ضمانت نامه 25 ماهه به فروش می‌رسد. همچنین هود مخفی بیمکث نسبت به رقبای خود قیمتی کاملاً مقرون به صرفه دارد و به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا به همراه سایر محصولات این شرکت نظیر انواع سینک ظرفشویی قابل سفارش است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا هود آشپز خانه بیمکث مخفی
نوع هود مخفی
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 700 متر مکعب برساعت
توان موتور 204 وات
تعداد موتور 1 موتور پر قدرت
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 52-68 دسی بل
نوع پروانه موتور فلزی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2عدد
نوع روشنایی لامپ SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 70
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 30 *70
قطر دهانه خروجی هوا 15سانتیمتر
سایر قابلیت ها 29سانتیمتر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم تبدیل 15 به 12

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
یحیی

با سلام و احترام این هود رنگ استیل یا نقره ای نداره؟ چون هود قبلی ان مشکی بوده هیچ تمایلی به خرید هود مشکی ندارم!

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر متاسفانه این مدل رنگبندی ندارد. پیشنهاد می‌کنیم هود مخفی استیل فیشر مشاهده کنید.

سیمین صبری

عرض سلام و ادب و احترام می خواستم بدونم سیستم درب لمسی این هود با چه مکانیسمی باز میشه؟ باید به برق متصل باشه؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام دکمه های موجود بر روی این هود لمسی تعبیه شده اند، درب به صورت دستی باز می‌شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه