هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدلB2028U مشکی
5432400 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-family: tahoma; font-size: 12px;"> <span style="font-family: Arial,Helvetica; font-size: 16px;">هود بیمکث شومینه ای مدلB 2028 U</span></span></h4><p>                                                                                                                              <br> هنگامی که تصمیم به تهیه ی لوازم  بزرگ آشپزخانه ( فر، هود، سینک ) می گیریم، بدون شک قبل ازانتخاب آن نکاتی را در پیش زمینه ی ذهنی خود در نظر داریم. اگر از آن دسته افراد هستید که سادگی و زیباییی را کنا ر هم  در چیدمان آشپزخانه تان می پسندید و نیاز به خرید هود دارید، ما یکی از محصولات شرکت بیمکث را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر سادگی و زیبایی از مزایای دیگری هم برخوردار است. هود شومینه ای بیمکث مدل 2028 با سایز 90 سانتی متر و نمای شیشه ای، یکی از مدل های فلت این دسته از هودها به شمار می رود که طراحی زیبا  و سهولت نظافت این محصول رضایت خاطر بانوان ایرانی را جلب خواهد کرد.<br> میزان صدای این هود در دور کند حدودا 52 دسی بل و دور تند در حدود 68 دسی بل است که آشپزی را در مدت طولانی با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد. همچنین توان مصرفی هود بیمکش 200 وات و موتور آن چهار دور است و مزیت قابل توجه آن وجود سنسور دود و گاز بوده که داشتن این سه عامل در این کالا باعث مطبوع ماندن رایحه منزل و کاهش مصرف خوشبو کننده های هوا در آن می شود.<br> کار با این هود از دو راه صفحه لمسی موجود در آن و ریموت کنترل انجام می شود که کنترل آن را از فاصله نزدیک و دور امکان پذیر می کند. دو لامپ SMD موجود در محصول باعث افزایش تسلط دید شما بر روی اجاق گاز در هنگام آشپزی شده و نیاز به روشنایی را در محیط اطرافتان برطرف خواهد کرد. 3 فیلتر  موجود در آن  از جنس آلمینیوم هستند که قابلیت شستشو و تعویض داشته و دارای عمر طولانی تری نسبت به سایر فیلترها هستند.<br> دود کش شومینه ای هود به دلیل ارتفاع زیاد به طراحان این امکان را داده که موتورهایی با قدرت 600 متر مکعب بر ساعت بر روی آن نصب کنند.<br> کلیه ی قابلیت های فوق را می توان با قیمت مناسب و ضمانت  24 ماهه در این مدل هود یافت.</p><p>کارخانه جات بیمکث که در سال 1361 آغاز به کار کرده و بیشتر ما هود آشپزخانه را به عنوان شاخص ترین کالای تولیدی این شرکت می شناسیم، با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده اند و در عرصه رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی در بازار یک برند نام  آشنای ایرانی  برای خریداران و کالایی پر فروش جهت عرضه کنندگان  است.</p>
  •  هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدلB2028U مشکی

هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدلB2028U مشکی

سایزبندی کالا: 90
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
5,432,400 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

 هود بیمکث شومینه ای مدلB 2028 U

                                                                                                                             
هنگامی که تصمیم به تهیه ی لوازم  بزرگ آشپزخانه ( فر، هود، سینک ) می گیریم، بدون شک قبل ازانتخاب آن نکاتی را در پیش زمینه ی ذهنی خود در نظر داریم. اگر از آن دسته افراد هستید که سادگی و زیباییی را کنا ر هم  در چیدمان آشپزخانه تان می پسندید و نیاز به خرید هود دارید، ما یکی از محصولات شرکت بیمکث را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر سادگی و زیبایی از مزایای دیگری هم برخوردار است. هود شومینه ای بیمکث مدل 2028 با سایز 90 سانتی متر و نمای شیشه ای، یکی از مدل های فلت این دسته از هودها به شمار می رود که طراحی زیبا  و سهولت نظافت این محصول رضایت خاطر بانوان ایرانی را جلب خواهد کرد.
میزان صدای این هود در دور کند حدودا 52 دسی بل و دور تند در حدود 68 دسی بل است که آشپزی را در مدت طولانی با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد. همچنین توان مصرفی هود بیمکش 200 وات و موتور آن چهار دور است و مزیت قابل توجه آن وجود سنسور دود و گاز بوده که داشتن این سه عامل در این کالا باعث مطبوع ماندن رایحه منزل و کاهش مصرف خوشبو کننده های هوا در آن می شود.
کار با این هود از دو راه صفحه لمسی موجود در آن و ریموت کنترل انجام می شود که کنترل آن را از فاصله نزدیک و دور امکان پذیر می کند. دو لامپ SMD موجود در محصول باعث افزایش تسلط دید شما بر روی اجاق گاز در هنگام آشپزی شده و نیاز به روشنایی را در محیط اطرافتان برطرف خواهد کرد. 3 فیلتر  موجود در آن  از جنس آلمینیوم هستند که قابلیت شستشو و تعویض داشته و دارای عمر طولانی تری نسبت به سایر فیلترها هستند.
دود کش شومینه ای هود به دلیل ارتفاع زیاد به طراحان این امکان را داده که موتورهایی با قدرت 600 متر مکعب بر ساعت بر روی آن نصب کنند.
کلیه ی قابلیت های فوق را می توان با قیمت مناسب و ضمانت  24 ماهه در این مدل هود یافت.

کارخانه جات بیمکث که در سال 1361 آغاز به کار کرده و بیشتر ما هود آشپزخانه را به عنوان شاخص ترین کالای تولیدی این شرکت می شناسیم، با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده اند و در عرصه رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی در بازار یک برند نام  آشنای ایرانی  برای خریداران و کالایی پر فروش جهت عرضه کنندگان  است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B2028U
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت مجهز به تایمر
نقاط ضعف
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 52-68 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 3 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر و قابلیت استفاده با ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی  هود بیمکث شومینه ای مدلB2028U

 

مزایا و معایب:

  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپSMD
  • مجهز به صفحه کلید لمسی
  • دارای فیلتر استیل قابل شستشو
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه