هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B2018U استیل
5570400 موجود
توضیح محصول: <h4>هود بیمکث شومینه ای مدل B 2018 U</h4><p>هود آشپزخانه در بخش فوقانی دکوراسیون و بالای اجاق گاز قرار می گیرد، همین امر سبب می شود که علاوه بر کاربرد دستگاه شکل ظاهری آن نیز اهمیت پیدا کند. ظاهر مدرن و شیک خواسته ی اغلب مصرف کنندگان این کالا است.</p><p>در این بخش قصد معرفی مدلی را به شما عزیزان داریم که مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. هود شومینه ای مدل 2018 از شرکت بیمکث می تواند یک انتخاب ایده آل برای بانوان زیبا پسند ایرانی باشد.</p><p>هود در دو سایز 60 و 90 سانتی متر تولید می شود که مناسب اجاق هایی با اندازه ی هردو سایز و یا کوچکتر از آنها است. این دستگاه فلت، نشان دهنده سادگی و ظرافت طراحی به بیننده خود است. جنس بدنه تمام استیل بوده که به سهولت قابل نظافت است. در نوار جلویی کالا شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ به کار رفته و صفحه کلید بر روی آن تعبیه شده است. صفحه کلید LED تمام لمسی است و شامل یک صفحه نمایشگر و شش کلید می شود که جهت خاموش و روشن کردن دستگاه، منفی جهت کاهش و مثبت برای افزایش مکش هوا،روشنایی لامپ، تنظیم تایمر دیجیتال و AUTO جهت قرار دادن دستگاه در حالت اتوماتیک (سنسور دود و گاز)    به کار می روند.</p><p>دو لامپ مستطیلی بزرگ با تکنولوژی SMD و مصرف 2 وات بر روی صفحه زیرین هود قرار دارند و نور کافی را جهت طبخ غذا فراهم می کنند.</p><p>میزان صدای هود در دور کند تقریبا 52 دسی بل و در دور تند حدودا 68 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن کالا هستند.</p><p>در رابطه با مشخصات فنی دستگاه نیز باید گفت که قدرت مکش هود 600 متر مکعب بر ساعت و میزان مصرف انرژی 200 وات است همچنین دور موتور در چهار حالت قابل تنظیم بوده یا به عبارتی چهار سرعته است.</p><p>مدل 2018 دارای سه فیلتر آلومینیومی است که دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارند و پیشنهاد ما این است که جهت کارایی بهتر هود ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد.</p><p>ریموت کنترل همراه دستگاه کار با آن را از فاصله دور نیز امکان پذیر می کند. این هود دارای سنسور تشخیص دود و گاز است که به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم همواره اتومات آن را فعال کنید و از این مزیت جهت آسایش خیال خود بهره مند شوید.</p><p>همچنین دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور است.</p><p>بیمکث تولید کننده ی برتر سالهای 1380-1381 و 1391، طراح و سازنده این هود است. نام این شرکت بر روی هودهای آشپزخانه، کیفیت بالا و قیمت مناسب را یاد آوری می کند.</p><p> </p>
  • هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B2018U استیل

هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B2018U استیل

سایزبندی کالا: 60 و 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
5,570,400 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث شومینه ای مدل B 2018 U

هود آشپزخانه در بخش فوقانی دکوراسیون و بالای اجاق گاز قرار می گیرد، همین امر سبب می شود که علاوه بر کاربرد دستگاه شکل ظاهری آن نیز اهمیت پیدا کند. ظاهر مدرن و شیک خواسته ی اغلب مصرف کنندگان این کالا است.

در این بخش قصد معرفی مدلی را به شما عزیزان داریم که مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. هود شومینه ای مدل 2018 از شرکت بیمکث می تواند یک انتخاب ایده آل برای بانوان زیبا پسند ایرانی باشد.

هود در دو سایز 60 و 90 سانتی متر تولید می شود که مناسب اجاق هایی با اندازه ی هردو سایز و یا کوچکتر از آنها است. این دستگاه فلت، نشان دهنده سادگی و ظرافت طراحی به بیننده خود است. جنس بدنه تمام استیل بوده که به سهولت قابل نظافت است. در نوار جلویی کالا شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ به کار رفته و صفحه کلید بر روی آن تعبیه شده است. صفحه کلید LED تمام لمسی است و شامل یک صفحه نمایشگر و شش کلید می شود که جهت خاموش و روشن کردن دستگاه، منفی جهت کاهش و مثبت برای افزایش مکش هوا،روشنایی لامپ، تنظیم تایمر دیجیتال و AUTO جهت قرار دادن دستگاه در حالت اتوماتیک (سنسور دود و گاز)    به کار می روند.

دو لامپ مستطیلی بزرگ با تکنولوژی SMD و مصرف 2 وات بر روی صفحه زیرین هود قرار دارند و نور کافی را جهت طبخ غذا فراهم می کنند.

میزان صدای هود در دور کند تقریبا 52 دسی بل و در دور تند حدودا 68 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن کالا هستند.

در رابطه با مشخصات فنی دستگاه نیز باید گفت که قدرت مکش هود 600 متر مکعب بر ساعت و میزان مصرف انرژی 200 وات است همچنین دور موتور در چهار حالت قابل تنظیم بوده یا به عبارتی چهار سرعته است.

مدل 2018 دارای سه فیلتر آلومینیومی است که دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارند و پیشنهاد ما این است که جهت کارایی بهتر هود ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد.

ریموت کنترل همراه دستگاه کار با آن را از فاصله دور نیز امکان پذیر می کند. این هود دارای سنسور تشخیص دود و گاز است که به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم همواره اتومات آن را فعال کنید و از این مزیت جهت آسایش خیال خود بهره مند شوید.

همچنین دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده در سطح کشور است.

بیمکث تولید کننده ی برتر سالهای 1380-1381 و 1391، طراح و سازنده این هود است. نام این شرکت بر روی هودهای آشپزخانه، کیفیت بالا و قیمت مناسب را یاد آوری می کند.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B2018U
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت مجهز به سنسور دود و گرما
نقاط ضعف -
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 52-68 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی ندارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 3 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به سنسور دود و قابلیت استفاده با ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود بیمکث شومینه ای مدل B2018U

مزایا و معایب:

  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به سنسور دود و گاز
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment
پيمان نيازي فر

سلام قابليت نصب فيلتر ذغالي رو داره؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر امکان نصب فیلتر زغالی بر روی این مدل وجود ندارد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه