هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B 2041 U Flight مشکی
2903900 موجود
توضیح محصول: <p>هود بیمکث شومینه ای مدل B 2041 U Flight مشکی   </p><p>طبیعت معلم بزرگ انسان بوده و برترین تولیدات ساخته شده توسط او از گذشته تا کنون الهام گرفته از این راهنمای بی دریغ است. طراحان لوازم منزل و به خصوص آشپزخانه نیز با ورود زیبایی این منبع به طرحهای خود موفق به ارائه ی کالاهایی با ایده های خلاقانه شده اند. هود شومینه ای Flight به معنی پرواز نیز یکی ازاین مدل ها است.</p><p> این کالا دارای سایز 90 سانتی متر است که یکی از سایزهای محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90cm و کوچکتر) نمای ظاهری هود، ترکیبی از شیشه ی سکوریت شده سفید رنگ وفولاد مشکی چرمی است که از کنتراست میان آنها با ظرافت استفاده شده و سبب هماهنگی دستگاه با طیف وسیعی از دکوراسیون های آشپزخانه می شود. لوله ی خروجی هوا نیز از جنس تیتانیوم بوده و گواه دقت فراوانی است که در رابطه با این مدل به کار رفته است. همچنین شیشه ی قرار گرفته بر روی صفحه اصلی ودو فیلترسفید رنگ هستند. صفحه مکش نیز زاویه دار و به شکل بالهای پرنده ی در حال پرواز است. نظمی که در هود 2041 بر اساس ترتیب قرار گیری رنگ ها و نحوه ی طراحی صفحه اصلی مشاهده می کنیم علت نام گذاری آن را به خوبی آشکار می سازد.</p><p>دولامپ SMD تعبیه شده در آن با نمای هود کاملا متناسب هستند وبا قرارگیری در قسمت جلویی فیلتر ها کل فضای اجاق گاز شما را پو شش می دهند. صفحه کلید آن نیز در نوار جلویی تعبیه شده و شامل کلیدهای</p><p> - روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF</p><p>- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN</p><p>- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT</p><p>- تنظیم زمان دستگاه  TIME</p><p>- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز)  AUTO و نمایشگر دیجیتال است.</p><p>این مدل با داشتن دامنه صوتی 58 الی 68 دسی بل  از دسته هودهای کم صدا موجود در بازار به شمار می رود.در رابطه با مشخصات فنی نیز می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت یا به عبارتی تعداد دور موتور 4 دور، را دارا ست. همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است. دو فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی آن قرار گرفته اند که قابلیت جذب چربی را به خود دارند. از مزایای قابل توجه این هود شومینه ای به توانایی نصب فیلتر زغالی بر روی آن می توان اشاره کرد. کنترل دستگاه از راه دور و به وسیله ی ریموت کنترل نیز امکان پذیر است.</p><p> با خرید این کالا از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره مند شوید.</p><p> کارخانه جات بیمکث که در سال 1361 آغاز به کار کرده و بیشتر ما هود آشپزخانه را به عنوان شاخص ترین کالای تولیدی این شرکت می شناسیم، با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده اند و در عرصه رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی در بازار یک برند نام  آشنای ایرانی  برای خریداران و کالایی پر فروش جهت عرضه کنندگان  است.</p>
  • هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B 2041 U Flight مشکی

هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B 2041 U Flight مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث شومینه ای مدل B 2041 U Flight مشکی   

طبیعت معلم بزرگ انسان بوده و برترین تولیدات ساخته شده توسط او از گذشته تا کنون الهام گرفته از این راهنمای بی دریغ است. طراحان لوازم منزل و به خصوص آشپزخانه نیز با ورود زیبایی این منبع به طرحهای خود موفق به ارائه ی کالاهایی با ایده های خلاقانه شده اند. هود شومینه ای Flight به معنی پرواز نیز یکی ازاین مدل ها است.

 این کالا دارای سایز 90 سانتی متر است که یکی از سایزهای محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90cm و کوچکتر) نمای ظاهری هود، ترکیبی از شیشه ی سکوریت شده سفید رنگ وفولاد مشکی چرمی است که از کنتراست میان آنها با ظرافت استفاده شده و سبب هماهنگی دستگاه با طیف وسیعی از دکوراسیون های آشپزخانه می شود. لوله ی خروجی هوا نیز از جنس تیتانیوم بوده و گواه دقت فراوانی است که در رابطه با این مدل به کار رفته است. همچنین شیشه ی قرار گرفته بر روی صفحه اصلی ودو فیلترسفید رنگ هستند. صفحه مکش نیز زاویه دار و به شکل بالهای پرنده ی در حال پرواز است. نظمی که در هود 2041 بر اساس ترتیب قرار گیری رنگ ها و نحوه ی طراحی صفحه اصلی مشاهده می کنیم علت نام گذاری آن را به خوبی آشکار می سازد.

دولامپ SMD تعبیه شده در آن با نمای هود کاملا متناسب هستند وبا قرارگیری در قسمت جلویی فیلتر ها کل فضای اجاق گاز شما را پو شش می دهند. صفحه کلید آن نیز در نوار جلویی تعبیه شده و شامل کلیدهای

 - روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF

- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN

- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT

- تنظیم زمان دستگاه  TIME

- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز)  AUTO و نمایشگر دیجیتال است.

این مدل با داشتن دامنه صوتی 58 الی 68 دسی بل  از دسته هودهای کم صدا موجود در بازار به شمار می رود.در رابطه با مشخصات فنی نیز می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت یا به عبارتی تعداد دور موتور 4 دور، را دارا ست. همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است. دو فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی آن قرار گرفته اند که قابلیت جذب چربی را به خود دارند. از مزایای قابل توجه این هود شومینه ای به توانایی نصب فیلتر زغالی بر روی آن می توان اشاره کرد. کنترل دستگاه از راه دور و به وسیله ی ریموت کنترل نیز امکان پذیر است.

 با خرید این کالا از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره مند شوید.

 کارخانه جات بیمکث که در سال 1361 آغاز به کار کرده و بیشتر ما هود آشپزخانه را به عنوان شاخص ترین کالای تولیدی این شرکت می شناسیم، با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده اند و در عرصه رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی در بازار یک برند نام  آشنای ایرانی  برای خریداران و کالایی پر فروش جهت عرضه کنندگان  است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B 2041 U Flight
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت مجهز به سنسور دود و گرما
نقاط ضعف -
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 58-68دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها نصب فیلتر ذغالی و سنسور دود
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هودبیمکث شومینه ای مدل B2041U

مزایا و معایب:

  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ SMD
  • مجهز به صفحه کلید لمسی
  • مجهز به سنسور دود و گاز
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه