هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B 2039 U Spry1 مشکی
2987900 موجود
توضیح محصول: <p>هود بیمکث شومینه ای مدل B 2039 U Spry 1  مشکی </p><p>اگر به راهنمایی جهت تهیه یک هود شومینه ای متفاوت با آنچه در دیگر آشپزخانه ها دیده اید، علاقه دارید ادامه این متن را مطالعه فرمایید.</p><p>مدل 2039 به عنوان اولین هود از مجموعه ی Spry یا باهوش با طراحی انحصاری ارائه شده است. این کالا به هیچ یک از مدل های گروه شباهت ندارد. نمای ظاهری دستگاه حجم دار بوده و به شکل مکعب مستطیل است وهمین امرعملکرد کالا را به نمایش گذاشته وسبب تداعی قدرت آن به ذهن بیننده می شود. این مدل دارای سایز 90 سانتی متری است و اجاق گاز هماهنگ با آن، طول 90 سانتی متر و یا کوچکتراست. نمای ظاهری نیز ترکیبی هنرمندانه از فولادمشکی چرمی و شیشه ی سکوریت شده است. بخش شیشه ای هود یک نوارباریک است که در قسمت پایین نما قرار گرفته وصفحه کلید کاملا لمسی بر روی آن تعبیه شده است که شامل کلید های </p><p>- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF</p><p>- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN</p><p>- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT</p><p>- تنظیم زمان دستگاه  TIME</p><p>- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز)  AUTO و نمایشگر دیجیتال است.</p><p> بر روی قسمت زیرین هود (صفحه مکش) سه لامپ کم مصرف و ساخته شده با تکنولوژی SMD نصب شده اند که صفحه اجاق گاز را روشن کرده و روی هر شعله از آن که قابلمه را قرار دهید نور کافی جهت طبخ خواهید داشت.</p><p>میزان صدای هود در دور کند تقریبا 58 دسی بل و در دور تند درحدود 68 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن آن و در نتیجه وجود آرامش بیشتر در محیط آشپزخانه است. موتور کالا توان مصرفی (میزان مصرف برق) 200 وات داشته و دارای پروانه ای پلاستیکی و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است همچنین قدرت مکش آن بالا و 600 متر مکعب بر ساعت بوده و تعداد دور موتور چهار دور (قابل تنظیم در چهار حالت) است.</p><p>دو فیلتر آاومینیومی بر روی مدل 2039 نصب شده اند که از لحاظ ظاهری کاملا هماهنگ با دیگر اجزا هستند و برای جلوگیری از دخول چربی به خروجی بسیار مناسب بوده و همچنین دارای طول عمر بیشتری نسبت به سایر فیلترها هستند. جهت کارایی بیشتر هود، بهتر است ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد.</p><p>با خرید این کالا از مزایای خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند شوید.</p><p>کارخانه جات بیمکث که در سال 1361 آغاز به کار کرده و بیشتر ما هود آشپزخانه را به عنوان شاخص ترین کالای تولیدی این شرکت می شناسیم، با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده اند و در عرصه رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی در بازار یک برند نام  آشنای ایرانی  برای خریداران و کالایی پر فروش جهت عرضه کنندگان  است.</p>
  • هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B 2039 U Spry1 مشکی

هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B 2039 U Spry1 مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث شومینه ای مدل B 2039 U Spry 1  مشکی 

اگر به راهنمایی جهت تهیه یک هود شومینه ای متفاوت با آنچه در دیگر آشپزخانه ها دیده اید، علاقه دارید ادامه این متن را مطالعه فرمایید.

مدل 2039 به عنوان اولین هود از مجموعه ی Spry یا باهوش با طراحی انحصاری ارائه شده است. این کالا به هیچ یک از مدل های گروه شباهت ندارد. نمای ظاهری دستگاه حجم دار بوده و به شکل مکعب مستطیل است وهمین امرعملکرد کالا را به نمایش گذاشته وسبب تداعی قدرت آن به ذهن بیننده می شود. این مدل دارای سایز 90 سانتی متری است و اجاق گاز هماهنگ با آن، طول 90 سانتی متر و یا کوچکتراست. نمای ظاهری نیز ترکیبی هنرمندانه از فولادمشکی چرمی و شیشه ی سکوریت شده است. بخش شیشه ای هود یک نوارباریک است که در قسمت پایین نما قرار گرفته وصفحه کلید کاملا لمسی بر روی آن تعبیه شده است که شامل کلید های

- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF

- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN

- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT

- تنظیم زمان دستگاه  TIME

- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز)  AUTO و نمایشگر دیجیتال است.

 بر روی قسمت زیرین هود (صفحه مکش) سه لامپ کم مصرف و ساخته شده با تکنولوژی SMD نصب شده اند که صفحه اجاق گاز را روشن کرده و روی هر شعله از آن که قابلمه را قرار دهید نور کافی جهت طبخ خواهید داشت.

میزان صدای هود در دور کند تقریبا 58 دسی بل و در دور تند درحدود 68 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن آن و در نتیجه وجود آرامش بیشتر در محیط آشپزخانه است. موتور کالا توان مصرفی (میزان مصرف برق) 200 وات داشته و دارای پروانه ای پلاستیکی و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است همچنین قدرت مکش آن بالا و 600 متر مکعب بر ساعت بوده و تعداد دور موتور چهار دور (قابل تنظیم در چهار حالت) است.

دو فیلتر آاومینیومی بر روی مدل 2039 نصب شده اند که از لحاظ ظاهری کاملا هماهنگ با دیگر اجزا هستند و برای جلوگیری از دخول چربی به خروجی بسیار مناسب بوده و همچنین دارای طول عمر بیشتری نسبت به سایر فیلترها هستند. جهت کارایی بیشتر هود، بهتر است ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد.

با خرید این کالا از مزایای خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند شوید.

کارخانه جات بیمکث که در سال 1361 آغاز به کار کرده و بیشتر ما هود آشپزخانه را به عنوان شاخص ترین کالای تولیدی این شرکت می شناسیم، با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده اند و در عرصه رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی در بازار یک برند نام  آشنای ایرانی  برای خریداران و کالایی پر فروش جهت عرضه کنندگان  است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B 2039 U Spry1
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور پرقدرت و کم صدا
نقاط ضعف -
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 58-63 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 3 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به سنسور دود و قابلیت استفاده با ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.سایزبندی هود بیمکث شومینه ای مدل B2039U

مزایا و معایب:

  • مجهز به نمایشگر
  • مجهز به لامپSMD 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی
  • مجهز به سنسور دود، بو،گاز
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 450 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه