هود آشپزخانه استیل البرز شومینه ای مدل SA202
8618200 موجود
توضیح محصول: <h4>هود استیل البرز شومینه ای مدل  SA  -– 202 </h4><p>پیشرفت دانش فنی در زمینه ی تولید کالاهای خانگی در سال های اخیر افزایش چشمگیری یافته است که باعث سهولت و سرعت در انجام امور منزل می شود. هود شومینه ای مدل SA -– 202  نیز یکی از این گروه لوازم است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.</p><p>این هود فلت با سایز 90 سانتی متری عرضه می شود که یکی از سایزهای محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود مدرن ترکیبی زیبا از شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ (بر روی نوار جلویی دستگاه) و استیل درخشان و ضدخش است. صفحه ی مکش این مدل نیز دارای یک فیلتر بزرگ بوده که جهت مخفی ماندن آن یک صفحه ی مستطیل شکل از جنس استیل بر روی آن قرار گرفته و نمایانگردقت طراحان درساخت این کالا است.</p><p>نور مورد نیاز جهت طبخ غذا از طریق یک لامپ فلورسنت که در قسمت جلویی صفحه ی مکش دستگاه تعبیه شده تامین می شود. صفحه کلید این هود شومینه ای نیز بر روی نوار جلویی از نوع لمسی- لغزشی بوده و دور موتور به وسیله ی دیمر قابل کنترل است. کلیدهای لمسی شامل روشن و خاموشی دستگاه ON&OFF، تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)  UP&DOWN، تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ) LIGHT و نمایشگر است.</p><p>دامنه صوتی این هود آشپزخانه دردور کند حدودا 54 دسی بل و دور تند درحدود 62 دسی بل است که با خرید آن آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهیم کرد.</p><p>از دیگر مشخصات فنی مدلSA – 202  می توان به موتور آن با قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت (تعداد دور موتور 4 دور) و نیز قدرت مکش 500 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 850 متر مکعب در دور تند اشاره کرد.</p><p>فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد. همچنین با نصب فیلتر زغالی (کربنی)، بر روی آن می توان هوایی پاک و بدون گرد و غبار در منزل را تجربه کرد. کنترل دستگاه از راه دور و به وسیله ی ریموت کنترل نیز انجام می پذیرد.</p><p>علاوه بر کلیه ی مزایای ذکر شده در متن با خرید این هود زیبا از دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.</p><p>استیل البرز نامی آشنا در زمینه ی تولید لوازم خانگی در ایران بوده که با عرضه ی کالاهایی با کیفیت و به کارگیری تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه هایی از جمله ISO9001-2000 IQNET, CSQ, MIS, CISQ, IMQ, UKAS شده است. این شرکت با  تولید هودهای خانگی درسایزها و طرحهای متنوع گامی نو در جهت نیل به اهداف خود برداشته و در این عرصه نیز به رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی پرداخته است.</p>
  • هود آشپزخانه استیل البرز شومینه ای مدل SA202

هود آشپزخانه استیل البرز شومینه ای مدل SA202

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه ضمانت
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
8,618,200 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
استیل البرز
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود استیل البرز شومینه ای مدل  SA  -– 202

پیشرفت دانش فنی در زمینه ی تولید کالاهای خانگی در سال های اخیر افزایش چشمگیری یافته است که باعث سهولت و سرعت در انجام امور منزل می شود. هود شومینه ای مدل SA -– 202  نیز یکی از این گروه لوازم است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

این هود فلت با سایز 90 سانتی متری عرضه می شود که یکی از سایزهای محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود مدرن ترکیبی زیبا از شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ (بر روی نوار جلویی دستگاه) و استیل درخشان و ضدخش است. صفحه ی مکش این مدل نیز دارای یک فیلتر بزرگ بوده که جهت مخفی ماندن آن یک صفحه ی مستطیل شکل از جنس استیل بر روی آن قرار گرفته و نمایانگردقت طراحان درساخت این کالا است.

نور مورد نیاز جهت طبخ غذا از طریق یک لامپ فلورسنت که در قسمت جلویی صفحه ی مکش دستگاه تعبیه شده تامین می شود. صفحه کلید این هود شومینه ای نیز بر روی نوار جلویی از نوع لمسی- لغزشی بوده و دور موتور به وسیله ی دیمر قابل کنترل است. کلیدهای لمسی شامل روشن و خاموشی دستگاه ON&OFF، تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)  UP&DOWN، تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ) LIGHT و نمایشگر است.

دامنه صوتی این هود آشپزخانه دردور کند حدودا 54 دسی بل و دور تند درحدود 62 دسی بل است که با خرید آن آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهیم کرد.

از دیگر مشخصات فنی مدلSA – 202  می توان به موتور آن با قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت (تعداد دور موتور 4 دور) و نیز قدرت مکش 500 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 850 متر مکعب در دور تند اشاره کرد.

فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد. همچنین با نصب فیلتر زغالی (کربنی)، بر روی آن می توان هوایی پاک و بدون گرد و غبار در منزل را تجربه کرد. کنترل دستگاه از راه دور و به وسیله ی ریموت کنترل نیز انجام می پذیرد.

علاوه بر کلیه ی مزایای ذکر شده در متن با خرید این هود زیبا از دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

استیل البرز نامی آشنا در زمینه ی تولید لوازم خانگی در ایران بوده که با عرضه ی کالاهایی با کیفیت و به کارگیری تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه هایی از جمله ISO9001-2000 IQNET, CSQ, MIS, CISQ, IMQ, UKAS شده است. این شرکت با  تولید هودهای خانگی درسایزها و طرحهای متنوع گامی نو در جهت نیل به اهداف خود برداشته و در این عرصه نیز به رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی پرداخته است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا SA202
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 500 تا 850 متر مکعب در ساعت
توان موتور 220 وات
تعداد موتور 1 موتور پرقدرت
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 54-62 دسی بل
نوع پروانه موتور
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 1 عدد
نوع روشنایی لامپ فلورسنت
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • دارای ریموت کنترل
  • دارای استیل ضد زنگ
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ ال ای دی
  • مجهز به صفحه کلید لمسی
  • دارای سنسور دود و حرارت
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 500-850 متر مکعب بر ساعت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه