قفل درب گرد MHH مدل 860
650000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>قفل درب گرد از جمله قفل و دستگیره های کلاسیک است که هنوز نیز طرفداران خاص خود را دارد. این قفل در انواع درب چوبی در داخل ساختمان و درب ورودی آن قابل نصب است و حسی نوستالژیک را به مصرف کنندگان خود القا می‌کند. قفل گرد مدل 860 از جمله محصولات شرکت چینی ام اچ اچ است که در سه رنگ طلایی، زیتونی و کروم به بازار عرضه می‌شود. در نهایت گفتنی است این قفل، دارای کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب است و همراه با ضمانت نامه 6 ماهه به فروش می‌رسد.</p><h2>ساختار و ویژگی های ظاهری قفل درب گرد MHH</h2><p>بدنه قفل درب گرد MHH مدل 860 از فلز ساخته شده و ساختار مستحکمی دارد. با این حال این محصول بر خلاف محصولاتی نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%DA%86%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D8%AA%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-65-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html">قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6.5 سانت</a> که در کنار دستگیره هایی نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%DA%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%AA-%D8%B3%D9%87-%D8%A2-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DB%B0%DB%B0%DB%B1-%D9%86%D9%82%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C.html">دستگیره درب سوئیچی روزت سه آ مدل ۰۰۱ نقره ای</a> به کار می‌رود، بیشتر یک قفل تزئینی به شمار می‌رود و ایمنی بالایی ندارد. این نوع قفل دارای دو دستگیره توپی طلایی رنگ است که یکی از آنها کلید خور بوده و دستگیره دیگر، دارای یک اهرم قفل شونده است. توپی کلید خور، در نمای بیرونی درب و قسمت اهرم دار آن در نمای درونی آن نصب می‌شود. همچنین گفتنی است این محصول دارای 3 کلید ساده است که به باز و بسته کردن قفل از نمای بیرون کمک می‌کند.</p><p>در خوص ساختار این محصول باید بگوییم که قفل درب گرد دارای یک زبانه از جنس برنج است که تنها یک مرحله قفل می‌گردد. از این رو توصیه می‌گردد تا از این محصول بیشتر در درب های داخلی ساختمان و نه درب ورودی آن استفاده شود. در نهایت گفتنی است این محصول در یک پک کامل و به همراه اقلامی چون کلید، سیلندر قفل و پیچ جهت نصب، به خریدار تحویل داده می‌شود.</p><h3>نحوه نصب قفل درب گرد MHH مدل 860</h3><p>برای نصب قفل درب گرد MHH مدل 860 بر روی درب چوبی مورد نظر خود تنها کافی است تا سیلندر، زبانه و متعلقات درونی قفل را درون درب چوبی خود جاگذاری نمایید. سپس دستگیره ها را بر روی درب نصب کرده و آنها را با پیچ در جای خود محکم نمایید. فراموش نکنید که توپی کلید خور را می‌بایست در نمای بیرونی درب و توپی اهرم دار را در نمای داخلی آن نصب نمایید. حال می‌توانید قسمتی که به عنوان حاشیه برای ورود زبانه و قفل درب در کار، در نظر گرفته شده است را در لنگه کوچکتر درب یا چهارچوب آن نصب نمایید. بدین ترتیب شما به راحتی ساز و کار درستی را برای قفل کردن درب خود ایجاد می‌کنید که با استفاده از کلید کار می‌کند. در نهایت کار نصب قفل شما به پایان رسیده و می‌توانید از درب خود استفاده نمایید.</p><!--EndFragment-->
  • قفل درب گرد MHH مدل 860

قفل درب گرد از جمله قفل های درب چوبی است که دستگیره هایی کلاسیک دارد. این دستگیره های توپی شکل به مصرف کننده امکان می‌دهند تا درب را تنها یک مرحله قفل نماید. از این رو برخی معتقدند این نوع از قفل ها از ایمنی لازم برخوردار نبوده و بهتر است تنها در درب های داخلی یک ساختمان به کار گرفته شوند. در نهایت گفتنی است قفل درب گرد MHH مدل 860 طلایی ساخت چین است و همراه با ضمانت نامه 6 ماهه به فروش می‌رسد.

سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
650,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

قفل درب گرد از جمله قفل و دستگیره های کلاسیک است که هنوز نیز طرفداران خاص خود را دارد. این قفل در انواع درب چوبی در داخل ساختمان و درب ورودی آن قابل نصب است و حسی نوستالژیک را به مصرف کنندگان خود القا می‌کند. قفل گرد مدل 860 از جمله محصولات شرکت چینی ام اچ اچ است که در سه رنگ طلایی، زیتونی و کروم به بازار عرضه می‌شود. در نهایت گفتنی است این قفل، دارای کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب است و همراه با ضمانت نامه 6 ماهه به فروش می‌رسد.

ساختار و ویژگی های ظاهری قفل درب گرد MHH

بدنه قفل درب گرد MHH مدل 860 از فلز ساخته شده و ساختار مستحکمی دارد. با این حال این محصول بر خلاف محصولاتی نظیر قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6.5 سانت که در کنار دستگیره هایی نظیر دستگیره درب سوئیچی روزت سه آ مدل ۰۰۱ نقره ای به کار می‌رود، بیشتر یک قفل تزئینی به شمار می‌رود و ایمنی بالایی ندارد. این نوع قفل دارای دو دستگیره توپی طلایی رنگ است که یکی از آنها کلید خور بوده و دستگیره دیگر، دارای یک اهرم قفل شونده است. توپی کلید خور، در نمای بیرونی درب و قسمت اهرم دار آن در نمای درونی آن نصب می‌شود. همچنین گفتنی است این محصول دارای 3 کلید ساده است که به باز و بسته کردن قفل از نمای بیرون کمک می‌کند.

در خوص ساختار این محصول باید بگوییم که قفل درب گرد دارای یک زبانه از جنس برنج است که تنها یک مرحله قفل می‌گردد. از این رو توصیه می‌گردد تا از این محصول بیشتر در درب های داخلی ساختمان و نه درب ورودی آن استفاده شود. در نهایت گفتنی است این محصول در یک پک کامل و به همراه اقلامی چون کلید، سیلندر قفل و پیچ جهت نصب، به خریدار تحویل داده می‌شود.

نحوه نصب قفل درب گرد MHH مدل 860

برای نصب قفل درب گرد MHH مدل 860 بر روی درب چوبی مورد نظر خود تنها کافی است تا سیلندر، زبانه و متعلقات درونی قفل را درون درب چوبی خود جاگذاری نمایید. سپس دستگیره ها را بر روی درب نصب کرده و آنها را با پیچ در جای خود محکم نمایید. فراموش نکنید که توپی کلید خور را می‌بایست در نمای بیرونی درب و توپی اهرم دار را در نمای داخلی آن نصب نمایید. حال می‌توانید قسمتی که به عنوان حاشیه برای ورود زبانه و قفل درب در کار، در نظر گرفته شده است را در لنگه کوچکتر درب یا چهارچوب آن نصب نمایید. بدین ترتیب شما به راحتی ساز و کار درستی را برای قفل کردن درب خود ایجاد می‌کنید که با استفاده از کلید کار می‌کند. در نهایت کار نصب قفل شما به پایان رسیده و می‌توانید از درب خود استفاده نمایید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب گرد MHH مدل 860
شرکت سازنده MHH
ساخت چین
نوع قفل گرد
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد -
تعداد مرحله قفل یک
تعداد کلید 3
نوع کلید ساده
رنگ طلایی، زیتونی و کروم خش دار
جنس فلزی
تعداد زبانه یک
جنس زبانه برنج

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
رضا فرحی

سلام لطفا روش تعویض و مونتاژ این قفل رو لطف میکنید .با سپاس

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام روش نصب قفل به صورت کامل در پکیج همراه آن موجود است. در دو طرف قفل یک ضامن وجود دارد که با فشار دادن آن از یک سمت باز می‌شود سپس کافیست قفل را داخل درب قرار داده و مجددا ضامن را رها کنید.

علی پازکی طرودی

سلام. این دستگیره های گرد احتمالا دو نوع مختلف دارند که برتی درب های چپ بازشو و راست باز شو متفاوت هستند. من دستگیره برای درب چپ بازشو میخوام. دارین؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام دستگیره های گرد برای انواع درب راست و چپ بازشو استفاده میشوند.

سجاد

فقط زبونه شو برا فروش دارید؟؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

نظام الدین ضرغام

سلام قفل در گرد mhh طول زبانه از محل پیچ شدن تا محل درگیری ۳ سانتی متر است کدام نوع باید تهیه شود ضمنا آیا زبانه تنهای ان موجود است در صورت موجودی همراه با طریقه نصب چگونه سفارش کنم ممنون از پاسختان

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام فاصله این زبانه کاملا استاندارد است، به احتمال زیاد درب مشکل فنی دارد حتما این مورد چک شود. زبانه به تنهایی قابل فروش نیست و همراه با سایر لوازم در پک کالا موجود است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه