قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6.5 سانت
155300 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6/5 سانتی متر </h4><p>پیش از انتخاب دستگیره باید به قفل و جنس درب توجه کرد. زیرا در برخی از قفل ها امکان نصب مدل های محدودی از دستگیره و درب وجود دارد. قفلی که در این متن معرفی خواهیم کرد هیچ گونه محدودیتی در رابطه با جنس و نوع دستگیره ندارد. قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6/5 سانتی متر با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 240 میلی متر طول و عمق 65 میلی متر است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب چوبی، درب ورودی ساختمان، درب سرویس بهداشتی، اتاق خواب و انواع درب های اداری و دفتری می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های کلاسیک و لوکس استفاده نمود که این امکان به دلیل وجود سوراخ های تعبیه شده بر روی قفل برایمان فراهم شده است. برای مغزی قفل سوئیچی دلتا باید به صورت جداگانه یکی از سیلندرهای 7 و 8 سانتی متری را تهیه کرد. قفل سوئیچی دلتا دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل دلتا که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی دلتا دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب و 6 ماه گارانتی را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد. </p>
  • قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6.5 سانت

قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6.5 سانت

سایزبندی کالا: 65*240 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
دلتا
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6/5 سانتی متر 

پیش از انتخاب دستگیره باید به قفل و جنس درب توجه کرد. زیرا در برخی از قفل ها امکان نصب مدل های محدودی از دستگیره و درب وجود دارد. قفلی که در این متن معرفی خواهیم کرد هیچ گونه محدودیتی در رابطه با جنس و نوع دستگیره ندارد. قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6/5 سانتی متر با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 240 میلی متر طول و عمق 65 میلی متر است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب چوبی، درب ورودی ساختمان، درب سرویس بهداشتی، اتاق خواب و انواع درب های اداری و دفتری می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های کلاسیک و لوکس استفاده نمود که این امکان به دلیل وجود سوراخ های تعبیه شده بر روی قفل برایمان فراهم شده است. برای مغزی قفل سوئیچی دلتا باید به صورت جداگانه یکی از سیلندرهای 7 و 8 سانتی متری را تهیه کرد. قفل سوئیچی دلتا دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل دلتا که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی دلتا دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب و 6 ماه گارانتی را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سوئیچی دلتا مدل 6.5 سانت
شرکت سازنده دلتا
ساخت ایران
نوع قفل سوئیچی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 65*240 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 2
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ طلایی
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title





مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
فرزین ناجی

سلام وقت بخیر من انبوه سازم تعداد بخوام چند میزنید قیمت رو؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه