قرنیز کابینتی مدل قاشقی کورین 1
172500 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">&nbsp;قرنیز کابینتی&nbsp;برای آب بندی دکوراسیون به کار رفته در آشپزخانه و زیبایی بیشتر آن به کار می‌رود. این محصول که به قرنیز آب بندی یا صفحه کابینت نیز شهره است از پلاستیک ساخته شده و سازنده ای ایرانی دارد. جالب است بدانید کیفیت مناسب این قرنیز و استقبال خریداران از آن موجب شده است تا تولید کننده این محصول، کالای مشابه دیگری را نیز با نام (قرنیز پی وی سی سفید مدل کورین) روانه بازار کند. این قرنیز نیز همانند قرنیز ام دی اف کورین از نوع قرنیزهای قاشقی است و طرحی منحصر به فرد دارد.</p><p style="text-align: justify;"> بدنه قرنیزهای قاشقی یا نیم گرد به گونه ای طراحی شده است تا محصول پس از نصب در محل مورد نظر، به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و مانع از نفوذ آب یا رطوبت به اجزای داخلی دکوراسیون گردد. با این حال نوع دیگری از قرنیزهای آب بندی یعنی قرنیز تخت نیز در بازار موجود است که کارآیی آن مشابه قرنیزهای نیم گرد است. به عبارت دیگر این نوع قرنیز ساختاری متفاوت دارد اما برای هدفی یکسان به کار گرفته می‌شود.</p><h2 style="text-align: justify;">ابعاد و ویژگی های فنی قرنیز کابینتی کورین</h2><p style="text-align: justify;"> بدنه قرنیز ام دی اف کورین همانند هر قرنیز قاشقی دیگری از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول که توجه به ابعاد آن در هنگام خرید محصول نیز حائز اهمیت است، پایه یا همان قسمت بیرونی قرنیز است که از دو ضلع عمود بر هم ساخته شده است. طول هر یک از اضلاع در این بخش 2.8 سانتی متر است به این معنی که قرنیز قاشقی کورین تنها برای کابینت هایی مناسب است که فاصله سینک ظرفشویی تا دیوار آنها کمتر از این مقدار نباشد.</p><p style="text-align: justify;"> بخش دوم که همچون پایه کار از پلاستیک ساخته شده، نمای قرنیز است. این قسمت ساختاری نیم دایره شکل دارد که به راحتی روی پایه کار سوار می‌شود. گفتنی است اندازه نما و پایه نیز هر دو با هم برابر و معادل 5 متر است. به این معنی که قرنیز قاشقی کورین همچون <a href="https://familakala.com/%D9%82%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C-%D9%88%D9%86%DA%AF%D9%87.html" rel="nofollow" target="_blank" class="rds_hl_nofollow">قرنیز کابینت آشپزخانه مدل قاشقی ونگه</a> در شاخه های 5 متری به فروش می‌رسد و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است.</p><h2 style="text-align: justify;">مشخصات ظاهری قرنیز کابینتی و نحوه نصب آن</h2><p style="text-align: justify;"> همانطور که گفتیم قرنیز ام دی اف کورین از دو بخش مجزا تشکیل شده است که یکی از این دو بخش به عنوان نما در روی کار قرار می‌گیرد. این بخش که زمینه ای سفید رنگ دارد، رگه هایی به رنگ کرم را در خود جای داده است که در نگاه اول تداعی کننده نمای سنگ مرمر است. رنگ آمیزی ای که موجب شده است تا قرنیز آب بندی کورین به خوبی با انواع صفحه کابینت با طرح و رنگی مشابه هماهنگ شده و جلوه ای مجلل به کابینت های آشپزخانه ببخشد. در پایان گفتنی است برای نصب این نوع قرنیز تنها کافی است شاخه محصول را به اندازه مورد نظر ببرید و سپس قسمت بریده شده را به وسیله چسب آکواریوم در جای خود تثبیت نمایید. </p>
  • قرنیز کابینتی مدل قاشقی کورین 1
سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

 قرنیز کابینتی برای آب بندی دکوراسیون به کار رفته در آشپزخانه و زیبایی بیشتر آن به کار می‌رود. این محصول که به قرنیز آب بندی یا صفحه کابینت نیز شهره است از پلاستیک ساخته شده و سازنده ای ایرانی دارد. جالب است بدانید کیفیت مناسب این قرنیز و استقبال خریداران از آن موجب شده است تا تولید کننده این محصول، کالای مشابه دیگری را نیز با نام (قرنیز پی وی سی سفید مدل کورین) روانه بازار کند. این قرنیز نیز همانند قرنیز ام دی اف کورین از نوع قرنیزهای قاشقی است و طرحی منحصر به فرد دارد.

بدنه قرنیزهای قاشقی یا نیم گرد به گونه ای طراحی شده است تا محصول پس از نصب در محل مورد نظر، به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و مانع از نفوذ آب یا رطوبت به اجزای داخلی دکوراسیون گردد. با این حال نوع دیگری از قرنیزهای آب بندی یعنی قرنیز تخت نیز در بازار موجود است که کارآیی آن مشابه قرنیزهای نیم گرد است. به عبارت دیگر این نوع قرنیز ساختاری متفاوت دارد اما برای هدفی یکسان به کار گرفته می‌شود.

ابعاد و ویژگی های فنی قرنیز کابینتی کورین

بدنه قرنیز ام دی اف کورین همانند هر قرنیز قاشقی دیگری از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول که توجه به ابعاد آن در هنگام خرید محصول نیز حائز اهمیت است، پایه یا همان قسمت بیرونی قرنیز است که از دو ضلع عمود بر هم ساخته شده است. طول هر یک از اضلاع در این بخش 2.8 سانتی متر است به این معنی که قرنیز قاشقی کورین تنها برای کابینت هایی مناسب است که فاصله سینک ظرفشویی تا دیوار آنها کمتر از این مقدار نباشد.

بخش دوم که همچون پایه کار از پلاستیک ساخته شده، نمای قرنیز است. این قسمت ساختاری نیم دایره شکل دارد که به راحتی روی پایه کار سوار می‌شود. گفتنی است اندازه نما و پایه نیز هر دو با هم برابر و معادل 5 متر است. به این معنی که قرنیز قاشقی کورین همچون قرنیز کابینت آشپزخانه مدل قاشقی ونگه در شاخه های 5 متری به فروش می‌رسد و از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است.

مشخصات ظاهری قرنیز کابینتی و نحوه نصب آن

همانطور که گفتیم قرنیز ام دی اف کورین از دو بخش مجزا تشکیل شده است که یکی از این دو بخش به عنوان نما در روی کار قرار می‌گیرد. این بخش که زمینه ای سفید رنگ دارد، رگه هایی به رنگ کرم را در خود جای داده است که در نگاه اول تداعی کننده نمای سنگ مرمر است. رنگ آمیزی ای که موجب شده است تا قرنیز آب بندی کورین به خوبی با انواع صفحه کابینت با طرح و رنگی مشابه هماهنگ شده و جلوه ای مجلل به کابینت های آشپزخانه ببخشد. در پایان گفتنی است برای نصب این نوع قرنیز تنها کافی است شاخه محصول را به اندازه مورد نظر ببرید و سپس قسمت بریده شده را به وسیله چسب آکواریوم در جای خود تثبیت نمایید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قرنیز صفحه کابینت مدل قاشقی کورین 1
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کالا قرنیز
گارانتی -
مشخصات فنی
ابعاد -
رنگ سفید
جنس پلاستیک
نوع کاربرد دکوراسیون داخلی
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

قرنیز ام دی اف کورین از یک نمای مرمرین و یک پایه پلاستیکی ساخته شده است. این پایه که فضایی را جهت نصب ریلی شکل نما بر روی کار فراهم می‌سازد، دارای دو ضلع عمود بر هم است که هر یک از آنها از بلندی 2.8 سانتی متری برخوردار هستند. برای نصب این محصول تنها کافی است یکی از این اضلاع را به انتهای صفحه کابینت و ضلع دیگر را به دیوار اشپزخانه تکیه داده و کار را به وسیله چسب آکواریوم در جای خود محکم نمایید.
قرنیز ام دی اف مدل قاشقی کورین 1

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه