غش گیر سینی آویز مدل A216
246000 موجود
توضیح محصول: <p>شستن ظروف هر روز در آشپزخانه انجام می شود و قسمت سخت آن جا دادن ظروف بزرگ و با اشکال نا متقارن درون آبچکان است. ظروفی مانند سینی معمولا درون شیار های آبچکان فرو نمی روند و ممکن است با توجه به سایز، حتی درون کابینت نیز قرار نگیرند. غش گیر سینی آویز مدل 216A خشک کردن سینی ها را سریع تر می کند. همچنین از افتادن سینی به داخل سینک نیز جلوگیری می کند و به عبارت ديگر تکیه گاه سینی می شود. ابعاد این غش گیر به صورتی است که آن را می توان در انواع آشپزخانه های کوچک و بزرگ نصب کرد. عرض سبد 30 سانتی متر و ارتفاع آن 28 سانتی متر است. همچنین عمقی معادل 15 سانتی متر دارد. نصب غش گیر سینی بسیار آسان صورت می گیرد. ابتدا یک لوله ی 1/6 میلی متر را زیر کابینت های دیواری وصل کنید. طول لوله بستگی به فضایی که قرار است غش گیر را نصب کنید بین 100 تا 150 سانتی متر انتخاب شود. سپس قلاب های غش گیر بر روى لوله قرار گرفته و از آن آویزان می شود. جنس غش گیر آویز مدل 216A از فلز آبکاری شده است. این غش گیر با فلز کروم آبکاری شده که مزیت مهم برای آن به شمار می رود. زیرا آبکاری کروم به وسایل خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می دهد. رنگ آن نیز استیل است. کالاهایی با رنگ استیل معمولا در دکوراسیون آشپزخانه ها بیشتر استفاده می شوند. همچنین رسوب ایجاد شده بر روی غش گیر را به راحتی می توان با یک کهنه پاک کرد. از مزیت های دیگر غش گیر آویز گارانتی آن به مدت 30 ماه است. هم چنین با خرید این غش گیر از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.</p>
  • غش گیر سینی آویز مدل A216
سایزبندی کالا: 28*30*15 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
246,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

شستن ظروف هر روز در آشپزخانه انجام می شود و قسمت سخت آن جا دادن ظروف بزرگ و با اشکال نا متقارن درون آبچکان است. ظروفی مانند سینی معمولا درون شیار های آبچکان فرو نمی روند و ممکن است با توجه به سایز، حتی درون کابینت نیز قرار نگیرند. غش گیر سینی آویز مدل 216A خشک کردن سینی ها را سریع تر می کند. همچنین از افتادن سینی به داخل سینک نیز جلوگیری می کند و به عبارت ديگر تکیه گاه سینی می شود. ابعاد این غش گیر به صورتی است که آن را می توان در انواع آشپزخانه های کوچک و بزرگ نصب کرد. عرض سبد 30 سانتی متر و ارتفاع آن 28 سانتی متر است. همچنین عمقی معادل 15 سانتی متر دارد. نصب غش گیر سینی بسیار آسان صورت می گیرد. ابتدا یک لوله ی 1/6 میلی متر را زیر کابینت های دیواری وصل کنید. طول لوله بستگی به فضایی که قرار است غش گیر را نصب کنید بین 100 تا 150 سانتی متر انتخاب شود. سپس قلاب های غش گیر بر روى لوله قرار گرفته و از آن آویزان می شود. جنس غش گیر آویز مدل 216A از فلز آبکاری شده است. این غش گیر با فلز کروم آبکاری شده که مزیت مهم برای آن به شمار می رود. زیرا آبکاری کروم به وسایل خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می دهد. رنگ آن نیز استیل است. کالاهایی با رنگ استیل معمولا در دکوراسیون آشپزخانه ها بیشتر استفاده می شوند. همچنین رسوب ایجاد شده بر روی غش گیر را به راحتی می توان با یک کهنه پاک کرد. از مزیت های دیگر غش گیر آویز گارانتی آن به مدت 30 ماه است. هم چنین با خرید این غش گیر از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا غش گیر سینی آویز مدل A216
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد
گارانتی
مشخصات فنی
ابعاد
طول محل نصب
ارتفاع محل نصب
عرض محل نصب
طول سبد
ارتفاع سبد
عرض سبد
نوع اتصال
رنگ
جنس
تعداد طبقات
محل نصب
سایر مشخصات

نقد و بررسی:

بیشتر ما معمولا پس از ورود به آشپزخانه با صحنه ای نه چندان خوشایند در پشت سینک ظرفشویی مواجه می شویم و آن هم وجود یک سینی در فاصله ی بین دیوار و شیر آب ظرفشویی است. کمتر پیش می آید که سینی شسته شده را بتوان درون شیار های آبچکان قرار داد. برای حل این مشکل بهتر است از غش گیر سینی آویز مدل 216A استفاده کنید.

سبد غش گیر نمایی مستطیل شکل دارد و از انواع سبد های آویز به شمار می رود. سبد های آویز سبب استفاده ی بهینه از پرتی ها و فضای بدون کاربرد آشپزخانه می شوند. مثلا می توان این سبد را در فضای بین کابینت دیواری و زمینی نصب کرد. با خرید غش گیر سینی آویز می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

نصب آسان غش گیر از مزیت های آن محسوب می شود. برای نصب غش گیر آویز، ابتدا باید یک لوله آویز تهیه کنید. لوله ی آویز به صورت افقی نصب می شود و بهتر است آن را زیر کابینت های دیواری (بالایی) قرار دهید. طول لوله ی آویز متناسب با طول محل نصب آن انتخاب می شود. پس از نصب لوله آویز دو قلاب غش گیر، باعث آویزان شدن سبد از لوله می شوند. همچنین پشت سبد غش گیر دارای دو گیره ی اتصال به دیوار است. این گیره سبد را به دیوار متصل کرده و از افتادن آن جلوگیری می کند.


راهنمای خرید غش گیر سینی آویز A216 در فروشگاه فامیلاکالا

پوشش غش گیر سینی آویز مدل 216A آبکاری است. این سبد با فلز کروم آبکاری شده که از مزیت های آن مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد. رنگ سبد نیز استیل بوده که آن را می توان در هر آشپزخانه ای با هر نوع کابینت و دکوراسیونی هماهنگ کرد.

طول سبد غش گیر 30 سانتی متر، عرض (عمق) آن 15 سانتی و ارتفاعی 28 سانتی متری دارد. ارتفاع غش گیر از قلاب ها تا گیره ی متصل به دیوار حساب می شود. برای راهنمایی بیشتر شما، ابعاد سبد در تصویر زیر مشخص شده اند.
راهنمای خرید غش گیر سینی آویز A216 در فروشگاه فامیلاکالا



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
معصومه کریمی

سلام خداقوت .من خیلی می گردم اما نگهدارنده درب قابلمه برای تو کشوهای عمیق پیدا نمی کنم.عکس مدل های خارجیشو دارم اما تو هیچ سایت ایرانی پیدا نکردم.چرا تولید نمی کنید آخه؟؟؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام از پیشنهاد شما کمال تشکر را داریم. فامیلاکالا یک فروشگاه عرضه کننده است و تولید ندارد اما حتما با تولید کنندگان تجهیزات کابینت در میان خواهیم گذاشت.

مهرناز کرداوغلی

سلام من الان یه میله ۱۰۰ سانتی با یه غش گیر و یه جا ادویه سفارش بدم میشه این ۲ تا کالا رو روی ۱ میله جا داد؟!

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله امکان قرار دادن این لوازم بر روی میله وجود دارد.

سید حسین بهرامیان

سلام وقت بخیر من غش گیر سینی خرید کردم و امروز دریافت کردم ولی میله ثابتی که غش گیر از آن آویزان می شود همراه آن نبود . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام از اعتماد و خرید شما متشکریم. قیمت موجود مربوط به غش گیر است و جهت قرار دادن این کالا لطفا با توجه به سایز مناسب محل نصب غش‌گیر یکی از این دو محصول: لوله آویز و پایه نگهدارنده استیل 100 سانت یا لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل 150 سانت را سفارش دهید. 

مهران یاقوتی

سلام خسته نباشید بنده یه غش گیرسینی سفارش داده بودم وقتی به دستم رسیدیکی ازجوش های میله هاش کنده شده راهنمایی کنید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام در صورتی که کالا از فروشگاه فامیلاکالا خریداری شده حتما مرجوع و تعویض خواهد شد. به احتمال زیاد در هنگام حمل و نقل کالا آسیب دیده است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه