لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل150 سانت
172500 موجود
توضیح محصول: <h4>لوله آویز و پایه ویژه نگه دارنده بهینه 150 سانت </h4><p style="text-align: justify;">با کوچک شدن فضای خانه و آپارتمان  ها توجه زیادی به استفاده ی بهینه از تمامی فضاها می شود.یکی از راه حل هایی که می توانید در آشپزخانه های کوچک عملی کنید، خرید سبد های ثابت و آویز کابینت بوده که به وسیله ی آن ها از پرتی های دیوار بین کابینت ها به بهترین صورت استفاده می شود. برای نصب تمامی تجهیزات آویز ابتدا به یک لوله ی آویز نیاز خواهید داشت.  این لوله به وسیله ی دو یا چند پایه به دیوار آشپزخانه متصل می شود و می توان سایر کالاها مانند جابشقابی، جاقاشقی، جااسکاچی و غیره را به آن آویزان کرد. با به کارگیری این لوله در فضاهای کم کاربرد یا پرتی مانند فاصله ی میان کابینت های دیواری و زمینی می توان از آن محیط استفاده ی بهینه کرد. در لوله آویز با توجه به طول آن تعداد پایه ها را تعیین می کنیم به عنوان مثال برای لوله هایی با طول 100 سانتی متر به دو پایه نیاز داریم و لوله ای با طول 150 سانتی متر را با سه پایه به دیوار اتصال می دهیم. این امر باعث استحکام لوله شده و به ما امکان آویزان کردن کالاهای بیشتری را خواهد داد. ابعاد لوله آویز در این بخش 1/6*150 سانتی متر است. پس برای نصب آن دو پایه در دو سوی کالا و یکی در میانه قرار می دهیم. سطح لوله آویز بهینه آبکاری کروم شده که آن را در مقابل رطوبت موجود در محیط آشپزخانه مقاوم می سازد. پس از خرید لولا آویز و پایه ویژه نگه دارنده بهینه از 24 ماه ضمانت نیز برخوردار خواهید شد.</p>
  • لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل150 سانت

لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل150 سانت

سایزبندی کالا: 150*1/6 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

لوله آویز و پایه ویژه نگه دارنده بهینه 150 سانت 

با کوچک شدن فضای خانه و آپارتمان  ها توجه زیادی به استفاده ی بهینه از تمامی فضاها می شود.یکی از راه حل هایی که می توانید در آشپزخانه های کوچک عملی کنید، خرید سبد های ثابت و آویز کابینت بوده که به وسیله ی آن ها از پرتی های دیوار بین کابینت ها به بهترین صورت استفاده می شود. برای نصب تمامی تجهیزات آویز ابتدا به یک لوله ی آویز نیاز خواهید داشت.  این لوله به وسیله ی دو یا چند پایه به دیوار آشپزخانه متصل می شود و می توان سایر کالاها مانند جابشقابی، جاقاشقی، جااسکاچی و غیره را به آن آویزان کرد. با به کارگیری این لوله در فضاهای کم کاربرد یا پرتی مانند فاصله ی میان کابینت های دیواری و زمینی می توان از آن محیط استفاده ی بهینه کرد. در لوله آویز با توجه به طول آن تعداد پایه ها را تعیین می کنیم به عنوان مثال برای لوله هایی با طول 100 سانتی متر به دو پایه نیاز داریم و لوله ای با طول 150 سانتی متر را با سه پایه به دیوار اتصال می دهیم. این امر باعث استحکام لوله شده و به ما امکان آویزان کردن کالاهای بیشتری را خواهد داد. ابعاد لوله آویز در این بخش 1/6*150 سانتی متر است. پس برای نصب آن دو پایه در دو سوی کالا و یکی در میانه قرار می دهیم. سطح لوله آویز بهینه آبکاری کروم شده که آن را در مقابل رطوبت موجود در محیط آشپزخانه مقاوم می سازد. پس از خرید لولا آویز و پایه ویژه نگه دارنده بهینه از 24 ماه ضمانت نیز برخوردار خواهید شد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده بهینه 150 سانت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد زیر سینک
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 150*1/6 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد -
ارتفاع سبد -
عرض سبد -
نوع اتصال پیچ و مهره
رنگ استیل
جنس استیل
تعداد طبقات -
محل نصب آشپزخانه
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بررسی لوله آویز و پایه ویژه نگه دارنده بهینه 150 سانت 


برای نصب سبد های ثابت و آویز حتما به یک لوله ی آویز نیاز دارید. لوله ی آویز و پایه ویژه نگه دارنده بهینه یونیت 150 سانت نمونه ای از لوله های آویز موجود در بازار بوده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این لوله به وسیله ی دو یا چند پایه به دیوار آشپزخانه متصل می شود و می توان سایر سبد های آویز مانند جابشقابی، جاقاشقی، جااسکاچی و غیره را به آن آویزان کرد. با به کارگیری این لوله در فضاهای کم کاربرد یا پرتی مانند فاصله ی میان کابینت های دیواری و زمینی می توان از آن محیط استفاده ی بهینه کرد.

تعداد پایه های نگهدارنده بر اساس طول لوله تعیین می شود. به عنوان مثال برای لوله هایی با طول 100 سانتی متر به دو پایه نیاز داریم و لوله ای با طول 150 سانتی متر را با سه پایه به دیوار اتصال می دهیم. به این ترتیب استحکام لوله حفظ شده و می توانید انواع سبد ها را از آن آویزان کنید.

جنس این لوله و پایه ها با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که نمایی استیل رنگ و براق به آن داده است. رنگ استیل این لوله با سایر تجهیزات روی اپنی و آویز هماهنگی پیدا می کند.

طول لوله آویز بهینه 150 سانتی متر و قطر آن 1/6 سانتی متر بوده که از لحاظ ابعاد و قطر کاملا مطابق سبد های آویز تولیدی بهینه می باشد.

 

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
آوا

سلام روش نصب پیچ و حهره روی دیوار به چه شکل است.

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام

ابتدا دیوار رو با توجه به شماره رول پلاکی که داخل بسته است با دریل سوراخ کرده و بعد رول پلاک رو داخل سوراخ قرار می دهید و پیچ را از داخل مهره رد کرده و در رول پلاک می پیچید.

مهدی سبز

سلام وقت بخیر این محصول به دیوار نصب میشه زیر ابچکان ب ای قرار گیری جا قاشق چنگال و اسکاچ و ....؟

مدیر سایت

سلام وقت شما هم بخیر

لوله آویز را در مکان های مختلف آشپزخانه از جمله دیوار زیر آبچکان می توان نصب کرد.

امیرحسین فلحمیده

یه فیلم اموزشی واسه این محصول بگذارید این چه محصولیه روش نصبش اینقدر سخته

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام از پیشنهاد شما متشکریم این مورد با بخش فنی هماهنگ شد و به زودی فیلم آموزش نصب قرار خواهد گرفت. اما راهنمای نصب:پکیج این کالا شامل 3 پایه مستطیلی، یک لوله، رول پلاک، آچار آلن، 3 پایه استوانه ای شکل و پیچ است. ابتدا دیوار را به فواصل مورد نظر در سه نقطه سوراخ میکنیم (دو سوراخ برای ابتدا و انتها یک سوراخ برای پایه نگهدارنده وسط) پیچ‌ها با استفاده از آچار آلن از یک سو وارد رولپلاک کرده و از سمت دیگر به پایه استوانه متصل می‌کنیم. پایه استوانه‌ای را داخل پایه مستطیلی قرار داده و با آچار آلن اتصال می‌دهیم. سپس پایه را به دیوار فیکس کرده و لوله را داخل آن قرار می‌دهیم.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه